JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dreamer08,owwwwwwwwwww ik zit me hier helemaal blij te zijn.YESSSSSSSS,van harte gefeliciteerd met je zwangerschap !!!!!!!!!
Heb overal kippenvel!! Dreamer gezien je temp en je klachtjes en het feit dat je 2 strepen ziet.....BEN JE ECHT ZWANGER!!!
Hij is houdbaar tot oktober 2012, dus daar zou het niet aan kunnen liggen....Kweet gewoon niet wat ik moet, ik ren maar heen en weer van boven naar beneden
Zo hallo!!!!! Wat een knaller!! Kan niet duidelijker hoor meis! Hey is echt zo! Ben benieuwd hoe ver je bent... Haha ik had echt n tuurtest verwacht
hahahaha,daar kan je niet omheen zeg Dat zien we graag,yehoee... Geloof je het al een beetje? Je bent zwangerrrrrrr
Ja over dat streepje hoef je idd niet te twijfelen. Ik legde de test neer en zag gelijk een tweede streep..... alleen..... hij lijkt ietsje smaller of zou dat bedrog zijn? Ohh en ik twijfel toch nog zooo erg....
Wat een heerlijk nieuws op deze regenachtige dag! Ben nog nooit zo langzaam geweest met aankleden haha
Hij is hartstikke posi,geen twijfel over mogelijk!! Het zal even bezinktijd nodig hebben,maar echt..er zit een klein wondertje in je buik meid