Tjonge dan ga ik nu eerst maar wat drinken (en eten) heb heel de dag nog niks gehad..... Maar dr kwam hier vanmorgen vroeg een man voor de leidingen. Dus ik kon niet eerder testen.... en dus ok niet drinken. Whahaa ik geloof het nog steeds niet
Neeh ik heb alleen een CB zonder indicator liggen van Zussie maar aan mn tempratuur kan ik zien wanneer mn ei geweest is dus dan kan ik toch kijken hoever ik ben?
Ja die heeft ze want die heb ik haar opgestuurd, haha! Ik lig te stuiteren in bed! Die streep die liegt niet hoor! Heb je via sms al gefeliciteerd, maar na het zien van de streep: JAAAAAA
Precies, indicators zijn onzin volgens de gyn. Je temp is veel nauwkeuriger. Hoe Ga je het je man vertellen?
Maar die indicators heb het toch maar mooi vaak goed ,onzin of niet Echt zo coolie dreamer08,volgens mij zitten we met z`n allen hyper te zijn door jou geweldige bericht
Tsjaa euh.... geen idee hoe ik het hem ga vertellen.... Pfff.... Ik heb van t zomer een keer een knuffeltje gekocht, toen zei ik hem tegen hem die is vast voor ons kindje. Ik vond die zoooo schattig. Toen had ie zoiets van.... najahhh waar koop je die nu al voor.... Dus die heb ik diep weggestopt in de kast. Ik denk dat ik die inpak en hem dan een kadootje geef. Kijken oftie het nog weet.... en dan pak ik de test in een ander pakje, mag hij die daarna uitpakken.
Ze hebben het ook vaak fout hoor mams! Dreamer, volgens mij is die cb ook positief zonder ochtendplasje!
Heeel lief dat jullie allemaal zo meeleven!!! Ik ben zelf ook helemaal van slag..... ik wilde vandaag druk aan de poets, maar dr komt niks uit mn handen....
Ik zou zeggen... Eerste dag laatste menstruatie zetten op 22 dec. Dan moet je zwangerschapsduur ongeveer kloppen.
Ik ben uitgegaan toen van wanneer ik mn ei heb gehad volgens FF anders zou ik nl een stuk verder zijn! Dreamer, hoop dat het snel 12 uur is en je het aan je mannetje kan vertellen! Hij wist toch wel van je temp/klachtjes etc?
Wat een fijne week he meiden! Goede 20-weken echo Babs, goede echo Lente, positieve test van Dreamer08, en morgen ook nog 2 echo's op de planning haha! Chantej, nu jij nog meid! Ik duim voor je