Hij wist wel van mijn temp en mn klachtjes maar ik heb dr bewust niet teveel over gezegd, dus ik denk niet dat hij het verwacht. Heb het woord testen ook niet laten vallen....
Haha ja klopt mams! Alleen mijn controle is een week later. Die heb ik trouwens nog verplaatst naar de 15e omdat ik de 13e moet werken.
Nou idd... allemaal goed nieuws deze week! Chantej ging volgens mij zondag testen! Heb gelijk maar ff een banner aangemaakt!!!
dreamer08 , ben ook zo benieuwd hoe je man straks gaat reageren! ga je gewoon de test onder zn neus duwen ?
Chantej,ik duim zeker ook heel hard voor jou!!!! Dreamer08,die banner staat je prachtig Ik ga er van tussen,tot laters
Gelijk heb je! Idd nu chantej nog. Dat zou wat zijn zeg, allemaal zwanger. Zo bijzonder! Zou mooi zijn als chantej nog zwanger is voor zeeb bevalt, dan zijn we echt allemaal tegelijk!
Ja dat zou wel heel bijoznder zijn!! Ik geef hem een knuffeltje wat ik ooit gekocht heb. Kijken oftie het dan weet en daarna mag tie de test zien. Kben wel bang dat de volgende test negatief is ofzo. Hadden jullie dat ook?
Meiden jullie zijn allemaal erg lief!!! Mijn verbinding vliegt er steeds uit, dus ik ga toch nog maar ff poetsten....
Ik had het ook hoor Dreamer! Elke keer als ik teste was ik weer bang.....maar je mag het echt gaan geloven!
Ohh Jezus, ik had niet teruggelezen maar zag meteen je banner Dreamer08! Ik heb geloof ik behoorlijk last van mn hormonen, maar ik zit gewoon met tranen in mijn ogen hier.. Daarna even teruggekeken, maar wat een enorme knaller, van harte gefeliciteerd meid, je bent hartstikke zwanger! Ohh wat ben ik toch een emotionele muts. Even de lijst aanpassen, moment.
Zwangeren to be Chantej - 23 jaar - NOD onbekend - Rosemarie Mamas to be Zebra - 23 jaar - 20 Maart 2012 Meisje - Lentekind Dreamer - 22 jaar - 15 April 2012 Meisje - MissCK Noosa - 24 jaar - 20 April 2012 Jongen Babsies Trotsemams - 32 jaar - 5 Mei 2012 Jongen - Yara Babsies - 25 jaar 4 Juni 2012 - Meisje - Noosa Rosemarie - 25 jaar - 14 Juli 2012 - ?? Chantej Lentekind 28 jaar - 3 Augustus 2012 - ?? - Zebra Zussie 25 jaar - 11 Augustus 2012 - ?? Dreamer08 Yara 22 jaar - 11 Augustus 2012 - ?? - Trotsemams MissCK 23 jaar - 4 September 2012 - ?? - Dreamer Dreamer08 - 23 jaar - 27 September 2012 - ?? - Zussie
Dankje Yaar!!! Wat leuk dat ik nu ook aan de onderkant van de lijst sta!! Joehoee!!!! Ik geloof het nog steeds niet, wahahaha
Jeeeeeeeeeej ik ben nu echt een buddy Heb je de CB al gedaan dreamer? Ik had dat ook hoor, maar die test van jou was zo duidelijk, das echt niet ineens weg!
Haha ja he, ziet er goed uit, jouw plekkie daar! Ik denk dat niemand het meteen helemaal geloofd, maar in jouw geval kan ik me dat helemaal voorstellen! Ben benieuwd naar de reactie van je mannetje Hey Zussie, misschien heb ik eroverheen gelezen door alle blije berichten, maar gaat het vandaag alweer beter met je?
Ja gaat beter! Niet meer gekotst! Wel buikpijn en hoofdpijn! Maar komt goed! Zit te kletsen met mijn collegaatje... Haar ouders komen vanavond eten en had haar getipt van het knuffeltje met kaartje. Dus zo gaat ze het nu vertellen. Wel sneu, zij heeft dus ook echt helemaal niet over zulke dingen nagedacht nog!
Fijn dat het beter met je gaat Ben je wel op het werk nu dan? Of ben je nog lekker een dagje thuisgebleven? Leuk dat je haar die tip mee hebt kunnen geven. Dat is dan inderdaad wel sneu, als je ongepland zwanger raakt komt er volgens mij voor je gevoel zoveel in 1 x op je af.. Maar gelukkig heeft ze (zo te horen) hele lieve mensen om haar heen die haar ondersteunen
Fijn Zussie dat het wat beter gaat met je! En wel weer aan t werk dus. Best sneu eigenlijk voor haar dat ze daar nu zo over na moet denken..mis je toch ook een hoop voorpret lijkt mij. Vind het wel super lief van je dat je haar zo helpt!! Zo ik ga maar eens wat doen, krijg zeer lijf van het zitten