Noos, haha ga je toch even wiebelen op je skippybal Mooie buikfoto trouwens op FB! Groeit echt hard, super mooi!
Nee ben thuis gebleven! Leidinggevende had gisteren gebeld en gezegd dat het haar een goed idee leek als ik niet zou komen Collegaatje is op facebook! Maar ze zegt dat ze het weekend heel erg in de ontkenning was, en dat ze na ons etentje maandag echt een stuk positiever is en dat dat door mij komt. Lief toch! Ben echt blij dat ik dat voor haar heb kunnen betekenen. Is toch wel erg als iemand er niet blij mee kan zijn!
Goedzo Zussie, lekker aan jezelf denken nu Ja joh, dat lijkt me toch ook wat. Eigenlijk het grootste wonder wat plaats kan vinden in je leven en dan kun je er niet blij mee zijn.. Maar super fijn dat je dat voor haar hebt kunnen betekenen! Kan me ook best voorstellen dat het voor haar een hele schok is en dat je je dan echt afvraagd wat je er dan mee moet.
Hoe zoek je nou weer een gastouder uit... Ik kan wel op internet mensen vinden, ook echt heel dicht in de buurt! Maar hoe bepaal je nou of iemand geschikt is?
Jeetje, ik heb me toch even een inkakmoment. Heb net door de regen gefietst, dus ben nu echt helemaal warm en droog aan het worden en heb nu echt de neiging om even een half uur mn ogen dicht te doen
Zussie, meestal heb je dan gewoon een afspraak met diegene bij hen thuis. Ik zou gewoon met verschillende gastouders een afspraak maken, dan kun je zelf kiezen..
Hmm ja, maar ik weet nog niet zeker of ik echt een gastouder wil. Maar denk dat dat voor ons wel het makkelijkst is. Ik lag vannacht te denken... ik ga het qua reistijd helemaal niet redden om het kindje op tijd bij de opvang te brengen! En er zit een gastouder om de hoek! Ik sla ze wel even op, en zal vanavond eens met mannetje overleggen.
Je moet dan via zo'n gastouderbureau weer geld betalen om contact met iemand op te kunnen nemen. Maar tegenwoordig moeten gastouders toch ook een opleiding gevolgd hebben enzo?
En je mannetje, kan die de kleine niet brengen? Ik red het qua reistijd ook niet. Bij de meeste kinderopvang kun je je kindje vanaf kwart over 7/half 8 brengen. Qua flexibele tijden is een gastouder ideaal, maar vriend wil het hier absoluut niet. Dus wij gaan op zoek naar een kinderopvang
Klopt, als gastouder moet je een opleiding gevolgd hebben. Als gastouder moet je volgens mij ook aangesloten zijn bij een gastouderbureau, dus misschien goed om daar even contact mee op te nemen?
Naja man werkt onregelmatig dus daar kun je niet van op aan. Wil ik op tijd op mn werk komen moet ik het kindje rond 6.30 ergens kunnen brengen, en dat kan echt nergens in de buurt. Onze woonplaats heeft geen fexibele opvang, ja, van 7 tot 7....
Hmm, dan is een gastouder inderdaad wel een goede oplossing, juist omdat die vaak een stuk flexibeler zijn.
Zussie, als gastouder moet je volgens mij aangesloten zijn bij een gastouderbureau. Je betaalt dan geld aan de gastouder (bv 4 euro p.u.) en 1 euro per uur aan het bureau. Je moet een opleiding hebben (iets in de trant van spw ed.) en verplichte kinder-ehbo. Eisen zijn een stuk strenger geworden in ieder geval!
Ja heb nu een gastouderbureau gevonden in de buurt waar idd de gastouders een opleiding etc moeten hebben! En die elk half jaar een gesprek krijgen, en jaarlijks een inspectie van het huis enzo+ verklaring omtrent gedrag moeten inleveren enzo. Er zijn ook heel veel bureaus die alleen bemiddelen, maar niet controleren. Maar daar moet je dus wel vaak inschrijfgeld betalen! Maar heb er nu een gevonden, ga even aan mannetje vragen. Het lijkt mij de beste oplossing aangezien we allebei onregelmatig werken.
Hai dames.. Wat is er een hoop gekletst!! Kheb nog niet alles terug gelezen... Wel al een hoop mooie taarten voorbij zien komen Enne Lente, dat ze dat nu al zo kon zien joh Wel leuk hoor, als t idd een meid is!!
Whaaa en dan zie ik nu net dat Dreamer08 ook posi getest heeft!! Meid wat super!! Gefeliciteerd hoor Hier kan je echt niet omheen!!! Zooo k ben vanochtend in t zknhuis geweest.. Mn hele riedeltje ff aangekaart.. Meer rust nemen wbt harde buiken.. Rennies wbt mn maagzuur als k et niet meer houdt.. En k had laatste dgn enorm veel slijm verlies maar schijnt normaal te zijn Toen nog ff een echootje er tegenaan geknald Meisje lag voor nu mooi met dr koppie naar beneden maar kan nog wel 500 keer veranderen Toen nog bij de huisarts geweest... Peesontsteking onder mn teen... Dus advies, rust nemen Thuis gelijk de arbo gebeld.. Ipv 9-16 worden het nu 9-13.15 werken.. (ivm kwartiertje pauze) 31e weer nieuw contact om te evalueren.. Ben benieuwd!