Zo Dreamer, productief ochtendje geweest! Nu maar je rust nemen dan he vandaag Fijn dat de arbo goed meewerkt! Hoop dat het werken nu ook beter vol te houden is. Slijmverlies...heel herkenbaar, lijkt soms wel of ik echt leegloop!
Hihi... Nja je moet ook nei raar opkijekn als het over een paar wkn wateriger wordt is al tegen mij gezegd.. Dus bij deze Lekker praatje weer zo rond lunch-tijd.. Vandaag doe k idd ook nie veel meer Noosa... Heb einde vd middag alleen nog halfuurtje cesartherapie.. En ben sowieso morge nog thuis omdat k mn voet bijna nie normaal kan neerzetten..
Zussie, fijn dat je een goede gevonden hebt! Nu even kijken wat je mannetje ervan vind Ik ga hier ook gewoon afspraken maken bij verschillende kdv. Gewoon kijken, gesprek aangaan en kijken wat het beste bevalt. Ik begin alleen wel steeds banger te worden voor de kosten.. Zou toch echt wel veel schelen als schoonzus of mama een dagje in de week op zou willen passen.. Maar goed, misschien binnenkort maar eens in de groep gooien. Dreamer, zo productief dagje heb jij gehad! En nu lekker rust nemen Leuk dat je nog even een echo gehad hebt! Een keer extra spieken is natuurlijk nooit vervelend! Slijmverlies, jup herkenbaar, heb ik ook veel last van!
Zussie wat fijn dat het weer beter gaat! Dreamer jij hebt veel afgewerkt vanmorgen. Ik schiet voor geen meter op... haha... Yaar, idd gewoon bij meerdere opvangs gaan kijken. Hoeveel willen jullie blijven werken? Mijn moeder heeft altijd gezegd dat ze wel een dag op wil passen en mn zus heeft dat ook wel s gezegd.... maar goed daar ga ik me nu nog niet mee bezig houden. Whahhaa net het nieuws aan mn mannetje verteld.... Hij ging aan tafel zitten, dus ben k even bij hem op schoot gekropen. Schat, ik heb een kadootje voor je. Dus ik geef het pakje. Ohh zomaar? Jaa zomaar. Het voelt als een knuffelbeer.... jaah ik ga een paar nachtjes weg en dan heb je tenminste een beer. Nou maak nu maar open... Je had die reactie moeten zien, paar grote ogen. Toen zei ik heb nog een pakje voor je en dat was de test. Zegtie..... ben je echt zwanger? Ohhh het was zo leuk, ik werd helemaal plat geknuffeld! Zegt ie even later, ben je nu 1 week zwanger? Whahah die man van mij Hij snapte dr niks van!
Hahah geweldig Dreamer08!! Die reaktie ook.. Zal iets man-eigens zijn denk k Enne logisch hoor dat er vandaag niks uit je handen komt
Ahh Dreamer08, super zeg! Zit hier weer met kippenvel En ik denk dat het nog wel even gaat duren dat er niks uit je handen komt haha. Of slapeloze nachten de eerste nachten, komen hier ook ong wel regelmatig voorbij hihi
Dreamer08, jup, ga ik ook doen. Wil me wel goed oriënteren aangezien we onze kleine daar achter gaan laten. Ik wil minimaal 3 dagen blijven werken. Ik ben nog 'starter' op de arbeidsmarkt en heb een goed diploma, waarmee ik wel wil blijven werken. Het ideaalst zou zijn als mijn vriend 4 dagen gaat werken ipv 5 (of 4 dagen doordeweeks + zaterdag) en ik 4 dagen. Dan hebben we ieder onze eigen dag met de kleine en moeten we hem/haar drie dagen naar de opvang brengen. Dat vind ik te doen, meer zou ik hem/haar echt niet weg willen brengen.. Maar zou het wel erg prettig vinden als moeder of schoonzus nog een dag op zou willen passen. Scheelt weer een dag kdv. Ohh wat leuk hoe je het aan je mannetje hebt verteld! Echt super! En zijn reactie, geweldig Zit hier nog steeds met een bigsmile
Hahah Noosa, die slapeloze nachten blijf je houden volgens mij Eerst omdat je net zwannger bent.. Vervolgens omdat je kindje zo actief is.. Dan vanwege maagzuur in combinatie met je kindje.. Vervolgens na je bevalling voor de voedingen... En tegen de tijd dat je er dan van af bent en weer door kan slapen... Kiezen veel mensen vor een tweede kindje
Oeehh Dreamer.... wahhah dat beloofd dus wat de komende tijd.... dan krijg ik weinig slaap Ik ga eerst mar eens ff boodschapjes doen, volgens mij ist hier droog
Hahah dus Dreamer08.. Lekker goed slapen nu het nogkan Tis idd vies weer.. Was terug naar de garage bij t zknhuis ookgewoon spekglad.. Kwesie van verkeerde tegels gebruiken.. Handig he, en dat voor een ziekenhuis..
Oooooh Dreamer! Ik kan gewoon wel janken van vreugde! Wat een lieve reactie van je mannetje! ZO fijn voor jullie, ik heb zo voor je gebeden, haha! Hier net mezelf eindelijk overtuigd mijn oma te bellen. Die begon meteen over al haar pijntjes en kwaaltjes waar ik al bang voor was. Maar ze reageerde wel super lief op mijn bericht. Ze had van de week nog zitten denken, dat die buurvrouw al overgrootoma was, en die buurvrouw ook.... en ze vond het super leuk, en ik moest lekker rustig aan doen want ik had een goed excuus. En ik zei dat ze het niet geheim hoeft te houden en het rond mag vertellen, en dat ging ze zeker doen zei ze! Nu lekker in joggingpak op de bank geploft. Ik hou een bankdagje vandaag. Mn moeder vroeg of ik mee ging naar de winkels, maar ik heb even een hangdagje nodig. Moet ook nog wat regeldingetjes doen. Moeders is wel nog een hoes voor het autostoeltje bijhalen super handig die dingen!
Dreamer08, succes met je boodschapjes! Hier regent het nog steeds Dreamer, haha als je het zo neerzet lijkt het wel heel erg Ik slaap over het algemeen prima, dus je rijtje is op mij nog niet van toepassing
ja dreamer!!! wat leuk! ben heel blij voor je!!! had gister gedroomd dat het een jongetje is hihi. maar heb zelf meer het idee een meisje. ik zie het wel vanavond reageer ik wat uitgebreider, zit nu ff in mn pauze.
Haha nou dat slechte slapen herken ik wel! Eerst knetter vroeg wakker elke keer... Daar na te misselijk om lekker te liggen, en das eigenlijk nog steeds zo. Ik word veel te vroeg wakker, en ben dan te misselijk om lekker door te slapen. Dat slijm is trouwens ook herkenbaar.... getver
Roos, ik ben benieuwd meid! Nog twee nachtjes slapen Zussie, haha wat een lieve reactie van je oma Geweldig hoe leuk ze het vinden en hoe trots ze het dan tegen iedereen vertellen dat ze overgrootoma worden! Haha heerlijk he, zo'n bankhangdagje! Heb ik morgen ook als ze vandaag niet bellen voor m'n auto Want dan kan ik geen boodschappies doen. Dus lekker uitslapen, stofzuigen, dweilen, regeldingetjes doen en echo Ik moet wel ff naar de nieuwe HA om mn aanmeldformulier in te leveren. Hopen dat het morgen droger is
Haha vies he, dat slijm Maar ik wil ook geen inlegkruisjes gebruiken, schijnt het alleen maar erger van te worden.. Dus trek nu gewoon soms 2x op een dag een schone onderbroek aan
Ha Yaar, ik heb toevallig ook net het inschrijfformulier van de nieuwe huisarts ingevuld. Moet alleen nog even de verzekeringsnummers opzoeken en dan kan ik hem ook morgen langsbrengen. Wordt tijd dat dat ook geregeld is. Ik ga even de foto's uploaden!
Ok allereerst de woonkamer before en after... Ik heb alleen gekke bolletjes op de foto... En er moeten nog plintjes tegen de muur