Wat een gezelligheid hier Ik heb straks boven nog gepoetst en ben ff in bad gegaan.Ben goed voor mezelf aan het zorgen al zeg ik het zelf Net is de ambulante gezinsbegeleidster geweest,fijn als iemand die wat verder van je af staat mee wil denken. Zussie,waw wat is het mooi geworden!Super hoor,echt gaaf!Hey en wat een goede tip,op naar trekpleister dan maar Lief van je moeder dat ze nu van alles voor je koopt! Dreamer08,wat heerlijk om je berichtjes te lezen!Lief die reactie van je mannetje hihi Dreamer,mooie box!Hier staat ie nog niet,maar de ruimte is wel al gemaakt. Ik heb de docu niet gezien,maar ga hem denk ik nog wel kijken.Het lijkt me onwijs zwaar om het mee te moeten maken,maar ik weet zeker dat je als moeder zo sterk bent voor je kindjes.Zoon heeft ook liggen vechten voor zijn leven (al was dat "maar" kort)...het breekt je hart om dat te zien maar je doet dan wat je moet doen. Je kindje verliezen lijkt me het ergste wat je als ouder mee kan maken,wat een verdriet moet dat zijn..
Pfoe..onvoorstelbaar dat er ook zo'n klein maar perfect wezentje in mijn buik zit...zo kwetsbaar als ze zo vroeg geboren zijn.
kan het niet laten om even mijn nijntjes te laten zien haha ze zijn nou wel 10 keer zo groot hoor ben even op mijn werk de pc aan het doorspitten naar foto's en kwam ze toevallig tegen
Misschien dat ik vanavond toch maar even ga kijken.. Zal dan wel moeten janken, maar vind het ook interessant. Wil me er wel bewust van blijven. Het maakt mij ook niet extra bang eigenlijk. Ik vind het wel goed om erbij stil te staan
Aaah leuke nijntjes Miss Noosa, idd onwerkelijk.. Dat het al helemaal af is maar toch nog lang niet klaar voor de grote boze wereld
Lief Miss Maandag komt er nog een aflevering bij! Maar ik snap wel dat Zeeb dit misschien even niet wil zien. Al hebben die mensen (sorry voor het verklappen) daarna met 33 weken een meisje gekregen dat helemaal gezond is!
Hoe heten ze trouwens Miss? Die van mij heette Snuitje Omdattie een wit vlekje op zn neus had Als iemand de foto van mijn mannetje met zijn neefje in het zwembad nog wil zien, moet je nog even kijken, ga die foto's er dadelijk even uithalen.
Lief die foto's Yaar En dan ook nog toekomstige papa in spe hihi Taarten van Abel ken ik wel ja.. Kijk het alleen nie zovaak
Yaar,die heb ik nog nie gezien..ff kieken.. Taarten van Abel heb ik wel eens gezien,maar weet het niet meer goe.Hier mag de tv overdag nie aan
Jooehoe dit is leuk om mee thuis te komen! Dreamer08!! Yes!! Gefeliciteerd meis En dat na 2 jaar.. echt een wondertje... geniet er lekker van! @Zussie: ohh prachtig meid, jullie harde werk is goed te zien! En wat een mooooooi rond buikje heb je al! Vandaag weer een hele dienst erop zitten.. viel toch wel weer ff tegen vanmorgen, buik stond helemaal op spanning ofzo. Gelukkig zakte het weer in de loop van de dag. Begin er een beetje aan te wennen dat er een meisje in m'n buik zit Maar denk dat ik me er echt pas aan toe durf te geven als de echo over 2 weken dat ook uitwijst!
Hahha kan het me voorstellen Babsies!! Even een extra bevestiging voor je echt los gaat met kopen Pff mijn baarmoeder zit trouwens echt enorm hoog.. Gyn zei dat ook... Echt al een heel stuk boven mn navel.. Verklaard wel gelijk waarom ik haar al zo hoog voel
@ Yaar. Ze hebben beide niet echt een naam. Manlief zegt altijd 'Jut & Jul' dus.. dat is het ook een beetje gebleven haha
Nja toch soort van namen dan Miss Knaagdieren zijn aan mij nie besteedt... Vind ze heel leuk hoor Maar op de een of andere manier leven die beestjes bij mij gewoon niet lang...