ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ben je heel zenuwachtig voor morgen roos?
    hoe laat heb je de afspraak ? hopelijk niet laat op de dag zodat je de hele dag nog moet wachten.

Was niks gezelligs aan , maar dat is het nooit. het is altijd verplicht. en vertellen beide wat we nog gedaan hebben, en t gaat ook altijd over het weer, nieuws van de week etc :p
    dus weinig boeiends eigenlijk
    maar ach het hoort erbij

2. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ja ben wel zenuwachtig ja, we moeten om 11.10.

is de band ook niet een btje veranderd nu er een kleinkind komt? het is wel leuk om daarover te kletsen toch?

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ohh dat is fijn op tijd roos!

Nee de band is verder niet echt veranderd nu.
    niet dat ze niet blij zijn hoor, ze vinden het erg leuk. maar we liggen elkaar gewoon totaal niet, ook niet qua ideeen etc.
    en vriend heeft dat dan wat minder omdat hij weet hoe ze zijn natuurlijk maar ik irriteer me vaak de halve tijd dat we er zijn haha

ook de hele tijd ''advies'' geven.. je moet het zo doen.. dit is het beste.
    allemaal goed bedoeld natuurlijk maar dan net over de grens van te ver doordrammen zeg maar.

achja je kan niet alles hebben. heb nooit begrepen hoe zulke mensen zo'n leuk kind als mijn vent hebben kunnen grootbrengen haha

4. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ja dat wel! en dan weten we meer...haha oh dat advies geven ken ik ja... mijn smoeder kan er ook wat van. maar reageer er niet zo vaak meer op.komt er nog wat leuks vanavond op tv?

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Op zondagavond is er nooit wat leuks meer op tv nu sytycd weer afgelopen is.
    vriend speelt op de ps3 en ik zoek wat op over ziekenhuisbevallingen :)

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey girls!

Heb wel alles bijgelezen, sorry als ik iemand vergeet;)

Noos, gefeliciteerd met je vriend!

Zussie, ohh jij hebt het goed naar je zin gehad zo te horen. Wel bijzonder dat je schoonzusjes dat zeiden, over die regenbogen! Ben benieuwd, of ze gelijk krijgen! En wat fijn dat je schoonzus volgende week een echo wil doen!

Roos, alvast succes morgen, hoop dat je hier met een mooie echo terug komt!

Zeeb, jij hebt ook weer een 'gezellig' dagje achter de rug.. Gelukkig hoef je er niet zo vaak heen. Ik heb een hele goede band met mn schoonfamilie, gelukkig!

De rest ben ik echt vergeten, sorry!

Hier alle housewarmings weer achter de rug! Was erg gezellig, maar ben blij dat we ons huisje weer voor onszelf hebben! Jeetje, het was echt lastig om mn mond te houden! Zeker toen mn vader het op een gegeven moment had over opa worden, dat we daar nog maar even mee moesten wachten, want hij moest zich wel kunnen voorbereiden op opa worden;) Had zo'n om te zeggen dat hij nog 8 maanden de tijd heeft om eraan te wennen;)
    Maar ik heb niks gezegd!:D Nog twee weken:D Verder gaat alles goed.. Was vanmorgen wat misselijk, maar tot nu toe valt het mee! Verder heb ik wat buikpijn af en toe, maar voor de rest eigenlijk nergens last van:)

Morgen moet ik eerst naar de tandarts, dan op mn neefje passen en daarna met neefje en schoonzus naar de osteopaat. Morgenavond komt MvM, ben benieuwd! Dus morgen ben ik maar weinig hier denk ik, maar vanavond ben ik van de partij:)

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    yaar, zeker morgen volop aan de poets weer.
    pff hadden wij hier wel met de housewarming.
    vond de cake en chips overal :p
    scheelt ook dat er ook een aantal kindjes bijwaren natuurlijk
    dan krijg je dat al snel

ben ff aan het zoeken voor leuke kerstcadeautjes voor vriend.
    we doen voor elkaar een paar kleinigheidjes
    voor de gezelligheid :D

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha hier eigenlijk geen kindjes, dus het valt wel mee hoor;) Morgen inderdaad wel poetsen en stofzuigen, maar het loopt niet de spuigaten uit hier;)

Wij gaan komend weekend shoppen voor cadeautjes om het te vertellen!

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Aaaah weer een beetje gezelligheid hier!
    Ik ga denk ik zo in mn bed liggen, ben echt kapot!
    Haha, had niet gedacht dat ik zo'n oude muts zou worden :p

Mijn band met schoonouders is wel goed, al hebben ze allebei wel een gebruiksaanwijzing, vooral schoonvader...

Probeerde vandaag een afspraak te maken met een van mn vriendinnen, maar wil nog niet echt lukken, haha.
    Naja... hopelijk woensdagavond!

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx voor alle felicitaties!

Visite is gelukkig al weer eventjes weg en het huis is weer rustig en opgeruimd.
    Was erg gezellig, maar ben toch altijd blij als het achter de rug is! Ben ook echt gesloopt nu, dan merk ik toch dat ik zo veranderd ben sinds mn zwangerschap. Had ik eerst echt neit!

Zeeb...gelukkig zit die middag er weer op! Denk je dat je souders veel langs zullen komen als de kleine er straks is?
    Leuk wat kado's onder de boom! Ziet er altijd gezellig uit.

Roos, wat spannend voor morgen! Heel veel plezier iig :) En er is neit veel op tv vanavond vind ik...

Zussie, wat een bijzonder verhaal van de regenbogen! Ik ben benieuwd.
    SUper lief hoe iedereen weer reageerde zeg!
    En fijn dat je die extra echo al krijgt hihi.

Yaar, kan me voorstellen dat het moeilijk was om je mond tehouden! Ik vond het ook zoo verschrikkelijk.
    Nog heel even meis! Dan mag iedereen t weten :)
    FIjn dat het drukke weekend er weer op zit..nog even genieten van de stilte vanavond.

Mn vriend is nr vrienden dus ik zit op de bank en kom er niet meer vanaf. Ja over n uurtje..om naar mn bed te gaan denk haha.

Dus ik ben hier ook gezellig vanvond

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, kan me voorstellen dat je zo moe bent na zo'n weekend:p

Ga je het woensdag tegen je vriendin vertellen? Leukleuk! Kan niet wachten tot ik ook mn mond open mag doen:p

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha ik vind dat echt grappig... 'ik mag het niet vertellen'
    Ik bepaal lekker zelf wanneer ik het aan wie vertel ;)
    Mannetje vindt het wel prima...

Maar komt ook wel door de manier waarop het bij ons gelopen is hoor... Zoveel mensen hebben meegeleefd en voor ons gebeden, dan wil je het ook gewoon vertellen en mensen kennen het verhaal toch al heel persoonlijk. Als het mis zou gaan zouden ze het ook horen, al heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt.

Ik heb eigenlijk niet zoveel gedaan van het weekend, maar heb elke autorit liggen tukken, vanmiddag weer en kan nu weer haast mn ogen niet openhouden.
    De plofbuik in de avond is bij mij trouwens ook begonnen, sjongejonge, haha, ik lijk wel 20 weken! ;)

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noos, komt goed hoor! En geniet van je avondje op de bank;)

Zussie, haha het is niet dat ik het niet mag hoor;) We hebben gewoon afgesproken dat we wachten tot kerst. Dus dan doe ik dat:) Ach en het is nog maar twee weken, komt goed en ik vind het eigenlijk ook wel leuk dat het nog even ons geheimpje is:p
    Haha maak ff een foto van je plofbuik, ben wel benieuwd hoe dat er bij jou uitziet;)

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha, wacht even dan moet ik even naar boven!

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb geduld;) Ik moet morgenvroeg ook weer een nieuwe buikfoto maken:D

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    noos, fijn zo'n avondje ''rust'' zonder man in huis haha
    denk niet dat schoonouders straks als de kleine er is vaker langs zullen komen, maar ook deels omdat wij dit zelf niet willen/nodig vinden.
    voor mij hoeft het contact niet te verbeteren alleen maar omdat er een kindje in het spel is dan.
    wat er nu niet is hoeft voor ons dan straks ook niet.

zussie een 20 weken buik, zo snel ineens haha
    toch 2 ? :D

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeeb, jaa dat is ook zo. AL lees je vaak dat de band met opa/oma beter wordt als er n kleinkind in het spel is. Maar zo is het ook prima toch?

Ik upload morgen ook een nieuwe buik foto! Ben opeens weer gegroeid zegt iedereen haha.

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hey...
    Noos,gefeliciteerd met je mannetje.Nu weer lekker rust in de tent,pootjes omhoog en chillen maar haha

Yara,bij jullie de drukte ook weer vertrokken.Arghh,lastig om dan niets tegen je vader te zeggen idd.Nog eventjes geduld ;) Veel plezier met oppassen morgen!

Zeeb,saai die verplichte bezoekjes.Maar je kan er weer even tegen hihi

Zussie,showen die 20 weken buik hihi

Dickensnight was super gezellig,altijd een heerlijk sfeertje.Wel rete druk,wat een volk altijd.Het was wel pittig en ik was erg blij dat ik m`n bekkenband om had.Blijft wel balen,op zich heb ik eindelijk meer energie nu.Maar nu wil mijn lijf gewoon niet meer,best jammer.
    Dochter vond het ook allemaal een beetje veel van het goede.Maar al met al hebben we een gezellige middag gehad.

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ok hier issie dan!
    Ik voel me ook net zo opgeblazen als ik er uit zie, haha....
    Laat ik vandaag nou toevallig mijn positiejurk aanhebben ;)

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zussie, dat is inderdaad wel een verschil.
    klein bolletje staat erop :D

Deel Deze Pagina