Mooie trouwfoto miss! Ondanks dattie niet zo scherp is goed te zien hoor @Zussie: heel handig die knoopjes, heb een broek geleend van een collega en die is iets te groot maar met knoopjes flink aangehaald blijft ie hangen @Mams: leuk dat je gastouder bent! Jammer dat je zo ver weg woont... Voor de geïnteresseerden: foto's van shopsessie in m'n album
Oooh Babs! Super leuk, dat eerste pakje! Fantastisch! Waar heb je die vandaan??? Mams, niet op de route nee helaas....
Babs,wat schetig allemaal!! Echt super mooi!! Hadden jullie mijn linkje nog gezien..wacht..https://www.rainbowbabies.nl/index.php?page=23&id=355 Ik wil `m ,ik wil `m
oowwww nee mams nog niet gezien maar die is ook echt TE lief!!! Nohhh!! Zussie: dat truitje komt bij Hema vandaan en broekje + mutsje bij Prenatal.
Oww... volgens mij ben ik net te laat voor de fotos van Yaar en Miss... Ohh Zussie wat een mooie tuindeuren, echtt super gaaf! En wat een mooi buikje! Kheb net echt de knop omgezet en ben hard aan de poets gegaan. Boven alles stoffen en zuigen, benenden alles dweilen. Voorraam zemen (zat vogelpoep op) Nu zit het eten in de pannen en heb k toch wel een redelijk voldaan gevoel.
Echt heel snoezig Babs! Ik ga binnenkort op eerste-pakjesjacht met mannetje. We gaan gewoon voor beide geslachten iets uitzoeken... Ja... dat betekent dat we het niet gaan weten wat het wordt! Mams, die is echt super leuk!
Leuk zussie!! Om het niet te weten,heeft ook iets bijzonders. Ik geloof dat ik eten moet gaan koken..anders val ik straks van m`n stokkie...heb geen zin
Mams het moest ook wel want ik had heel de dag nog niks uitgestukt.... Jaa? Zussie hebben jullie de knoop doorgehakt dat jullie het niet willen weten? Wij willen het denk ik ook niet weten...
Ja de knoop is denk ik wel zeker doorgehakt... Het is gewoon zo'n cadeautje wat ik heb gekregen, het is goed zo, wat het ook moge zijn. Ik ben er dolgelukkig mee en vind het ook wel gewoon heel leuk om het niet te weten! Alleen unisex kleertjes is een drama, maar daar zet ik me wel overheen. Koop eerste pakje gewoon voor beide geslachten, en de rest maar wit, en dan ga ik los als het kindje er is en je krijgt ook zo veel!
Tnx Miss Leuk Zussie zo'n shopsessie Al moet ik zeggen dat ik hier gewoon tegenaan liep hoor! Maargoed, ben heel benieuwd waar jullie mee thuis komen. Leuk dat jullie het niet willen weten.. en knap ook.. ik kon me echt niet inhouden
Zussie,wit vind ik zooo mooi voor een baby.. En idd,je krijgt straks toch een hoop. Wij wisten het bij oudste zoon ook niet,maar dat was echt niet lastig.Na de bevalling hing de kast zo vol