Hmm ja, gelukkig hebben we nog even om er over na te denken... Het lastige is dat de korte jongensnamen die ik leuk vind ontzettend hip zijn, en ik wil gewoon niet dat mijn kind in de klas komt met 3 kindjes met dezelfde naam...
Tja ik denk dat als ik mijn lijstje aan mannetje voorleg, dat er nog vier overblijven ofzo Maar ja, moet toch gebeuren! Ja januari Hoeveelste januari? Of wil je pas na de feestdagen plannen? Snap dat je het nog niet aandurft, eerst maar eens je huisje af! Wel nog een tip: www.datumprikker.nl kun je iedereen datums op laten geven en kun je zien welke datum de meeste kunnen! Haha, hier ook behoorlijk gaar! Maar ik ben nog even lekker op internet aan het neuzen!
Zeeb en Noos, welterusten meiden! Zussie, waarom zou je daar een naam voor laten? Als het toch DE naam is.. En dat een naam in de top 100 staat betekent niet dat er bij jullie in het dorp/stad ook veel kindjes zijn die zo heten! Sophie staat al jaaaaaaren op 1, maar ken hier geen kindjes die Sophie heten..
ja datumprikker ken ik! Ik dacht, we plannen wel nadat we allebei een goede echo hebben gehad Ik wil eigenlijk naar bed maar er zijn hier allemaal woeste discussies gaande...
Oh ja, dat is op zich wel een goed idee Dan wachten we nog even tot het eind van het jaar Hoezo woeste discussies?
Mijn beide broertjes zijn er, en de vriendin van mn broertje... Ze hebben allemaal discussies over het geloof enzo.. Maar ik ga zo gewoon hoor
Haha groot gelijk heb je hoor! Ik ben nog even rond aan het neuzen voor kleurtjes en meubeltjes enzo.. Ohh dat gaat nog wat worden!
de kleine libel is leuk voor meubeltjes Ik ga er vandoor meis, ben echt zo moe! En morgen weer werken!
Morgen meiden! Hij is fijn hier, ik lag weer heerlijk wakker vanaf 6 uur.... En toen ging ik ineens liggen malen over kinderopvang... Hoe moet dat nou toch allemaal... Er zijn hier toch nog meer meiden die onregelmatig werken? Hoe regelen jullie dat? Ik denk overigens dat het niet meer heel lang gaat duren voor mijn ontbijtje er met dezelfde gang weer uit gaat komen op de vroege ochtend Hij zit me behoorlijk dwars kan ik je vertellen! En nu, op naar mijn werk! Heerlijk in een warme, overbevolkte metro!
zo hier ook weer slecht geslapen zeg, droom de meest gekke dingen haha vandaag wat rommelen in huis deze week eindelijk de babykamer helemaal klaar maken, heb er zin in!
Mogguh.. Dit is de nacht van het slechte slapen geweest.. Gisteravond schoot het weer verkeerd, leek ff goed te gaan maar helaas.. Wordt dus vandaag nog niet werken... Straks ff de gyn bellen voor overleg voor fysio want op deze manier gaan nog minimaal een week of 15 lang duren Verder vond mn meisje het ook niet nodig om me verder te laten slapen na half 7... Een en al gespartel in mn buik hihi Noos, herkenbaar... Mijn verlof begint 5 maart... Maar denk dat ik binnen nu en niet al te lang ook op arbeidstherapeutische basis kan gaan werken...Kan dus ook nnie wachten tot 5 maart
Wat een lekker vooruitzicht Zeeb! Een babukamer die helemaal af is! Zover zijn wij nog lang niet! Dreamer wat rot!! Ook je bekken? Je moet er idd echt achteraan gaan hoor! Ik ben optijd gestopt en daardoor is de pijn heel erg te overzien! Moet er niet aan denken hoe ik.er bij zou lopen als ik nu nog zou werken. Morgen weer nr fysio, had bekkenband gekregen maar is te klein, nu schuurt dat klitteband zo. Verder ga ik n beetje oefenen op n bal en andere apparaten, even t gevoel krijgen dat ik nog iets doe aan mn lijf.
Mja begon het bij jou ook met vlagen? Heb er nog geen hele dagen last van nu... Schiet alleen soms verkeerd met opstaan oid, Maar dan is lopen ook gelijk neit fijn meer
Dreamer, bij mij begon het wel met vlagen. af en toe wat last van rugpijn als ik teveel gedaan had. maar toen steeds vaker eigenlijk elke avond ook als ik niet echt veel deed. nu kan ik nog geen stofzuiger meer de trap af tillen of ik heb al last van mn onderrug. dus echt alles in tempo 0,0 de laatste dagen gaan redelijk maar weet nu alweer als we morgenavond aan de babykamer gaan werken dat ik snachts weer lig te draaien omdat ik van de pijn geen houding kan vinden maarja hoort erbij hopelijk heeft de fysio morgen wat goede oefeningen en tips zodat het wel dragelijk blijft. kan natuurlijk niet nog 14 weken lang op mn kont blijven zitten zonder iets te doen. dan word ik gek
Okee.. Dus klinkt idd wel aannemelijmk dat dit toch echt bekkenpijn is... Joyfull. Gaan op m werk ook nie blij worden vandaag maargoed.. Beebje en ikzelf gaan toch ff voor
Ja het begon met vlagen. Inderdaad het verkeerd schieten in mn heup, spier die doortrok over mn bil nr onderbeen... Dat is gelukkig nu zo goed als over. Nu vooral last van mn onderrug (botjes links en rechts ) en mn banden bij mn rug. Als ik echt teveel doe dan lijkt het bij opstaan of mn heupen/bekken mn benen niet kunnen tillen en of alles los staat. Zelfde als bij Zeeb, als ik alles op tempo sloom doe en niks til, buk etc gaat t goed. Zeeb, stofzuigen is echt funest! Niet doen hoor als t niet hoeft. Zelfde geldt voor traplopen. Zo min mogelijk en anders tree voor tree
Dreamer, je werk heeft dan echt pech! Als ze niet meewerken echt de arbo erbij halen. En fysio zwart op wit laten zetten wat je allemaal niet meer mag! Dan sta je gelijk wat sterker in je schoenen. Je werkt in zorg toch? Ik mag nl echt niet meer tillen, veel bukken, dweilen, stofzuigen etc...