ja stofzuigen is inderdaad verrot, helaas kom ik er niet onderuit hier savonds doet vriend het. maar sochtends moet ik het zelf met een hond in de rui is het met 1x per dag niet te doen en helaas traplopen ook zoiets verrots ja, je voelt het echt hoor. Wij hebben ook nog eens de voorraad kast boven. beneden helemaal niks van kasten/opberghok dus ik loop echt wel een keer of 10 per dag de trap op gelukkig ben ik niet gebonden aan werktijden of net wat en doe ik alles op een rustig tempo. dan gaat het wel goed over het algemeen. bij mij helpt ook bijv savonds op de bank, geen uur in dezelfde houding blijven liggen. en niet gaan ''hangen'' , echt zitten of op je zij op de bank werkt bij mij het beste en dan tussendoor echt ff elk half uur lopen/opstaan anders wil je na een uur opstaan en voelt het alsof alles vast geroest zit
Nee werk in een kledingwinkel Noos Merk ook dat k laatste tijd erg vaak last bij mn stuitje heb.. Schijnt ook een kwaal te zijn die dan veel voorkomt.. Als k idd bijde fysio te horen krijg dat het mn bekken zijn zal ik het zeker ff zwart op wit laten zetten Thanks voor de tip
Haha vastgeroest, leuke omschrijving zeeb! Traplopen is idd ook niet fijn meer nee. Voel dan alles overal trekken.. Oeii probeer jij wel uit te kijken dan met stofzuigen?! Ik ben dus wle van het hangen enzo.. Maar niet meer doen dus
Pff ja liggen op de bank is vreselijk helemaal op mn zij.... Herkenbare klachten dus voor iedereen. Nu hopen dat de fysio iets voor jullie kan betekenen meiden! Ik ga werken, tot vanmiddag!
Hehe , werk te pakken gehad.. Nu het ziekenhuis gebeld.. Wordt straks teruggebeld door een arts zelf en dan kijken zeo f k eerst langs moet komen of zo een verwijzing krijg.. Ben benieuwd!
hi dames! weet je waar ik even benieuwd naar ben van alle zwangeren? wanneer voelden jullie dat je wel eens zwanger kon zijn.. wat waren de symptomen en wanneer. wel even leuk om te weten
Pfoe euh... K was de donderdag dat ik achteraf eigenlijk ongesteld moest worden in de efteling... Zat in de villavolta en normaal gaat dat altijd wel goed.. Werd er dit keer strontmisselijk in Toen had k al zoiets van ojee Toen ik de zondag er op nog niet ongsteld was had ik iets van euhh zou het dan toch (maanden ervoor al vaker overtijd maar steeds toch een late ongi ) Toen maar n testje gedaan en binnen no time positief Had de week ervoor ook al wat steekjes enzo, maar wijdde dat aan een naderende menstruatie
Ik had vanaf ei ongi achtige krampen... Maar goed, had nog nooit een ei gehad dus dat kan er ook bij horen... Verder vond ik wel typerend dat het zeer deed als ik kracht zette met plassen en als ik mijn buik inhield... Dat is nog steeds zo, dus denk dat dat wel een teken was! Nog geen ei te zien op je tempkaartje geloof ik he? Spannend met die donkere testen!
Goedemorgen.. Herkenbaar die bekken-shit..Pfff,of het zit idd vastgeroest of ik heb het idee dat ik zo uit elkaar rammel Nah ja,bijna op de helft haha Rosemarie,succes bij je echo straks! Missck,achteraf gezien wist ik het iedere keer wel dat ik zwanger was.Zo`n sterk gevoel,maar als je vaak daarin teleurgesteld bent (ook al wist ik het ook wel de keren dat ik niet zwanger was) dan zakt het vertrouwen in je eigen gevoel daarin enorm. Bij deze zwangerschap zat mijn spijkerbroek met 4 weken zwangerschap al te strak en dat terwijl ik net 5 kilo was afgevallen. Morgen de 20 weken echo,tss..vind het echt spannend en ik merk dat ik er een beetje kribbig van ben Laten we het maar houden op hormonen toch?
Trouwens... Ik heb nog steeds zo'n pijn bovenin mn rug.... in het midden net boven mn bh-bandje zegmaar... Kan vast van alles wezen... Zuurbranden, misschien zijn mn (.)(.) wel zwaarder geworden of gewoon spanning of een spier verrekt... Maar ik ben natuurlijk weer panisch omdat op de site van de vk staat dat je moet bellen bij pijn tussen je schouderbladen (volgens mij zit het bij mij wel iets lager).
Oooh mams herkenbaar hoor!! Ik wsas ook niet te genieten 1 tot 2 dgn voor mn echo! Zijn gewoon de spanningen.. Ook al horen die erbij, tis met deze echo net een beetje meer als anders Hihi mijn moeder is trouwens helemaal blij Moet donderdag de 29e weer voor controle maarm n vriend kan dan niet ivm drukte december blablabla.. Dus had gevraagd of zij vrij was... Nu heeft ze vrij genomen om mee te kunnen hihi..
Leuk om te horen allemaal @ Zussie. Snap niks van dat tempkaartje van mij.. Gisteren had ik nog een positieve ovu test. Alleen niet meer zo donker als zaterdag.. Weet nog steeds niet of mijn ei nu al gesprongen is..
Dreamer,dat wou ik net ff horen Ik kan het me nl niet zo goed herinneren van de vorige keren.Maar ik herinner me dan ook vaak juist de leuke dingen haha Ik ben echt vrij relaxed altijd maar nu is m`n lontje zo kort..Helaas voor iedereen die vandaag en morgen met me te doen heeft haha Gaaf dat je moeder meegaat!Is ze al een keer meegegaan? Missck,ik hoop echt dat je ei toch gesprongen is!
MissCK als ik naar je kaartje kijk zou ik zeggen van niet... Maar je temp stijgt pas na je ei, en kan zelfs 2 dagen na je ei pas omhoog gaan... Dus kan zijn dattie wel al gesprongen is! Even blijven doorklussen maar tot het met je temp bevestigt is. Heb je verder nog iets gemerkt? Eipijn of vruchtbaar slijm ofzo?
Mams, mn moeder is nog niet eerder mee geweest.. Heb normaal ook iets van als vriend kan is t iets van ons samen Ze had begin van mn zw.schap al eens aangegeven een keer mee te wille, maar om nou met een hele polonaise naar het ziekenhuis te gaan voor een controle, nee dankje Maar goed, nu heeft ze een keertje de kans dus dan ben ik ook nie zo flauw om die te ontnemen hihi
Leuk toch dreamer Mijn moeder gaat ook een keer mee,dan neemt ze zoon of dochter mee (als ik een echo krijg)..als zoon of dochter het dan te spannend vinden kan ze met hun op de gang wachten haha Maar voor moeders is dit idd ook erg bijzonder en spannend en gaaf om het dan ook zo van dichtbij mee te maken.
@ zussie. ik had zaterdagochtend erge steken in mijn lies. 2 uur later een ovutest gedaan. nou die sprong er ECHT uit. was bijna zwart van kleur. daarna zo'n digitale van CB gedaan. een prachtige smiley in beeld. maar weet nou nog steeds niet wanneer ik dan vruchtbaar was of ben. volgens mij hebben we erg fout geklust. :s
Missck,volgens mij gaat je ei springen binnen 24 tot 48 uur na zo`n knaltest.Hebben jullie geklust toen je test zo knal was?
nou hierbij mijn kluskaartje, hahaha laat maar even weten of het goed is gegaan! haha. cd 19. postieve ovu. en op CB test + geklust. cd 20. knaltest. en op CB test + geklust. cd 21. weer een positieve ovutest (niet zo als cd20) + niet geklust
Nou dan zit je gunstig hoor Zaadjes blijven wel ff leven... Spannend voor je! Ik ga even wat doen hier,mezelf nuttig maken voor zolang als het lukt