Ahhh mams wat zielig voor je meisje En Lente, lekker blijven babbelen hoor... Zou niet goed zijn als je blijdschap morgen al weer weg is, haha!
Mams, wat sneu van je meisje! Beterschap voor haar! Haha snap dat er niet veel is blijven hangen Jij ook hoor Chantej! Haha Zussie, geweldig! Vriend had een kraslot (zo'n kalender) voor me gekocht en op de envelop stond : Voor mama Kei lief!
Lente,huh ..zwanger?Jij?? Daar had ik overheen gelezen Nee,ik was nog net op tijd voor het bezoek kwam en heb je nog gefeliciteerd..Maar stel dat jij die gemist hebt: super gefeliciteerd!!!! Meisje is echt niet fit..dat merk ik vooral omdat ze dan zo stil is.Dat is zo niet mijn meisje.Echt sneu..kan goed dat het ook de spanningen zijn,al heerst er ook behoorlijk wat op school.
yaar, wat lief van je vriend! mams, sneu van je dochter nooit leuk ziek zijn, en volgens mij breekt je hart al helemaal als het je kind is, dan ben je liever zelf nog beroerd
Hmm dat is echt niet fijn Mams! Hoop dat ze zich morgen weer wat beter voelt en dat de rest van het jaar maar snel voorbij gaat! Dan kom je toch weer in wat rustiger vaarwater..
hahaha mams, ik had je wel gelezen hoor! Gek hoe snel het bij kinderen altijd kan opzetten. Opeens hebben ze het en opeens zijn ze er weer vanaf.
Bedankt voor de beterschapswensen..ze is net in slaap gevallen.En idd zeeb,ik ben veel liever zelf ziek.Vind het zo sneu voor d`r...
Chantej, van jou mis ik nog je leeftijd! Van Zeeb ook, en van Noos haar uitgerekende datum! En van Babs haar leeftijd en uitgerekende datum! Dan is het lijstje compleet
oh sorry yaar. Zeeb is 23 ( 24 zodra de baby zebra er is ) zo kun jij je administratie weer aanpassen. en waar kunnen we de lijst terugvinden ? hebben we een ZP addicts-website ofzo?
Haha we kunnen wel een Zp-addicts FB pagina aanmaken Nee, zullen we maar niet doen. Ik heb de lijst op mn laptop opgeslagen. Post m zometeen hier als ie compleet is en dan kan ik m vanaf daar bijhouden
Zet dan wel ff in mn handtekening op welke pagina de lijst staat, dan kunnen jullie m ook terugvinden!
Ik ben nu niet meer deze leeftijd als de baby geboren wordt. Ik kon nog precies 28 blijven maar helaas, ik ben nu oud als de baby er is hahaha
Snap ik meis! Ik ben dan net twee maanden 23, helemaal prima! Babs, Chantej, Noos, kom maar op met de leeftijden en data
Is handig van je Yaar om het in de handtekening te zetten. Jullie zijn allemaal nog heerlijk van die jonge broekies
Nou ik vind mezelf niet jong meer Had eigenlijk al voor mn 25e moeder willen zijn... Maar nu passeer ik nog net de magische grens van 25 niet.... hihi... Maar ik moet niet zeuren, mag blij zijn dat het er uberhaupt komt.... en als dat op mn 30e geweest was, was het ook nog leuk geweest! Maar dan had ik wel lang moeten wachten!
Haha naja.... ik vind niet dat ik oud ben... Maar had wel al eerder kindjes gewild.. Alleen eerst kon het niet door huis en werk enzo... En toen gingen we ervoor en toen duurde het nog een jaar... Maar het komt nu, en ik ben hardstikke blij, en nog steeds best jong