ja idd een hele opluchting! we gingen eerst zitten en ze vroeg hoe ik me voelde enzo. toen zei ze zullen we eerst gaan kijken. oh echt zo leuk om dat te zien! daarna zat ik een stuk rustiger!
ik zou eerst gaan werken om 1300, maar nu belde mn collega. ze wist het nog niet, maar ze wist dat er wel een kans was. dus ik maar verteld, iets anders als dat ik gehoopt had haha. maar ze vertelde dat er een kindje de 5e ziekte heeft. ja dat risico loop ik liever niet, dus blijf ik thuis. ook wel lekker
Mooi echo roos! En slim om lekker thuis te blijven,geniet ervan Ow ow,wat ben ik goed op dreef.Ik hou er zo van..en ik las regelmatig chill momentjes in dus dat gaat ook goed Wij hadden alles wat voor de baby is op onze slaapkamer op de grond staan.Nou,het werd steeds voller.Nu ruimte gemaakt (lees: stuk of 10 dozen vol boeken enz klaarstaan voor marktplaats) in de gang kast en daar alle babyspullen in gezet.Nah,niet alles..maar veel.Ik krijg m`n slaapkamer weer terug ole ole haha
rood, met de 5eziekte zou ik ook thuisblijven hoor. geen enkel risico nemen. kindje was mijn zus had de waterpokken gehad, ze belde van het weekend of ze op bezoek konden komen heb ook gewoon nee gezegt. heb ze zelf al gehad, vriend ook maar wil gewoon geen enkel risico ook al was haar dochtertje alweer beter. wacht dan liever nog een weekje extra. kijk in de supermarkt kan ook iemand die achter je staat weet ik veel wat bij zich dragen. maar als je het zoveel mogelijk probeert te vermijden , altijd beter lijkt me Die sale overal is zo slecht zie allemaal leuke dingen in webshops zag net zo'n leuk winterjasje zelfs haha maar dat gaat zelfs mij te ver om nu al te kopen
Roos wat een super goed nieuws Heeel erg fijn voor jullie! En je kan je bloed laten prikken op 5e ziekte..als je antistoffen hebt kan je gewoon gaan werken. Heb je geen antistoffen moet je idd thuis blijven of op n andere vesteging oid werken. Je zou de VK even kunnen bellen erover, die kunnen een bloedprikformulier geven. Hmm Zussie, ik heb er maar weinig verstand van maar ik ben het eens met de meiden: gewoon bellen want in de zenuwen zitten heeft ook totaal geen zin! Mams, zo dan...heb je dan nu geen last van je bekken met dat gesjouw etc? Wel fijn dat je de slaapkamer weer terug krijgt......dat is toch nog iets van jou en trotsepaps...moet daar wel gezellig biljven natuurlijk MissCK, je temp kan inderdaad nog omhoog gaan hoor! Steken en een positieve test beloven in ieder geval veel goeds! Ik had erg last van mn darmen na mn eitje (ook mn enige eitje in het half jaar geweest) en heel snel een opgezwolle buik voor mn gevoel. Verder leken mn borsten iets groter maarja, kan ook bedrog zijn geweest. 12 dagen na mn ei teste ik positief.
@ Noosa. ben benieuwd of het deze ronde raak is voor ons. Heb er wel een goed gevoel bij.. vind ik wel apart
Noosa,het gesjouw laat ik aan trotsepaps over Ik zit vooral op bed,zoek de dozen uit en doe alles wat op mp kan verzamelen aan 1 kant van m`n bed. Maar nu wil ik alles doen haha..hop hop.Nah ja,ik denk dat ik dat maar even laat voor vandaag
Goedzo Mams, niet te veel willen! Je bent juist zo goed bezig! MissCK, ik duim voor je meis! Ik heb er weer n foto op staan...zie alleen wel dat de achtergrond n beetje rommelig is...ach zien jullie gelijk mn huisje en de poezen haha.
Heb je helemaal gelijk in Noosa,maar dat is altijd het moeilijke..Dan ben ik zooo blij dat het wel lukt om het eea te doen,dan denk ik dat ik de hele wereld aankan.Nu zit ik weer lekker te chillen de beeb is in actie,volgens mij gaat het prima zo
Noosa,mooie buikfoto! Echt een verschil met de vorige,leuk om te zien.En uhh rommel?? Haha,ik ziet niets..en katten..close upje? Ben gek op katten
Heel herkenbaar Mams...haha ik denk dan idd ook: ik kan nog wel even dit en dat. En volgende dag (of 's avonds al) dan denk ik weer: shittt...waarom!!
Ja verschil he! Ik ga het nu ook echt merken. Vaak zit ik best gebogen, maar dan voel ik nu echt mn buik die in de weg gaat zitten hihi. Staan er op FB geen foto's van mn katten?
Goh die fotos op FB mag ik ook wel eens uit gaan zoeken haha. Ik zal er hier even n foto opzetten voor je mams! Er staat er 1tje op
Het is toch apart dat we altijd maar door willen gaan.Nah ja,voor vandaag lukt het me aardig om de balans erin te houden hihi En ik wil ook gewoon kei tevreden zijn met wat ik wel heb gedaan ipv altijd maar te zeuren dat ik nog meer gedaan wil hebben Voorover gebogen zitten is niet handig meer he.En met je benen uit elkaar is ook zo on-charmant en zo slecht voor je bekken. Goed naar je lichaam luisteren (dat durf ik wel te zeggen he ). Dreamer,wat doet een cesartherapeute anders als een fysio?