ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Het was zeker gezellig:) Het gaat goed, alleen wordt hij wel behandeld door een osteopaat. Hij heeft een behoorlijke voorkeurshouding, en doordat die zenuwen in de nek dan anders zitten, heeft dat invloed op zijn buik. Hij is erg onrustig en slaapt slecht. Maar nu met de behandeling lijkt het al beter te gaan:)

2. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ yara. ovutest van vanmiddag was negatief. snap er niet zoveel meer van op deze manier haha :)

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, heerlijk dat die man van je nu een keer meewerkt! Goed bezig geweest;)

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hier erg goede ervaringen met de osteopaat..Zoon had ook een enorme voorkeurshouding en dat ging snel beter na een paar bezoekjes aan de homeopaat...duhh osteopaat bedoelde ik natuurlijk.

Ik ga eten maken,zoon moet straks gymen.Tot laters,smakelijk alvast ;)

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    MissCK, misschien dat je temp morgen of overmorgen omhoog gaat, dan is je ei alsnog geweest:) Zit niks anders op dan even af te wachten..

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Oke, jij ook vast smakelijk eten! Tot later!

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    MissCk, wat Yaar zegt, je temp kan nog omhoog gaan!

Mams, wat fijn dat je zo lekekr bent bezig geweest en jezelf niet overwerkt hebt :D Ik ben trots op je haha!

Yaar, je urine van vanmorgen in de koelkast is prima. Zo had ik het ook gedaan.

Eetsmakelijk voor straks meiden!

8. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Noosa. maar dan is je ei al wel geweest?
    heb nog steeds het gevoel dat we fout geklust hebben haha.

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noos, oke, dan komt het goed!

Miss, yep, dan is je ei geweest. Je ei springt 24-48 uur na een positieve test. Je temp stijgt dan 1 of 2 dagen nadat je ei is geweest en blijft dan ongeveer 3 dagen hoog. Als je de dag voor je positieve ovutest nog geklust heb, zit je goed hoor, maar anders zou ik voor de zekerheid vandaag nog klussen!

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zooo kga aan t eten beginnen..
    Vriend kan nog snel naar de gamma.. Hadden een afvoerprobleempje dus alles was losgemaakt maar nu heeft ie een rubberen ring weggegooid dus kan het nit meer vast ghe ghe :p

Fijne avond allemaal :D

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Fijne avond Dreamer!

12. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ yara. dan zit het misschien met klussen wel goed :)
    cd20 was die knaltest. dus ga er vanuit dat die positief is.
    plus +/- 14 dagen.. dan is mijn NOD op 24 december..
    op kerstavond haha :D

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dan maar hopen op een mooi kerstcadeautje Miss!

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    yaar, is MvM al geweest?
    Ik weet eigenlijk niet of dat in de koelkast goed is,
    denk dat je als ze er is nog even een plasje kunt doen voor de test

zussie, lastig zo maar als woensdagavond de enige avond is dat het echt plannen is daar valt toch wel wat voor te regelen denk ik :)
    anders is een gastouder misschien een optie voor de woensdag hele dag of avond ?
    maar dan zit je al snel weer dat je ook zit met het ritme van in de avond slapen ( in/uit bed ) als ze klein zijn natuurlijk niet zozeer maar word met de tijd natuurlijk steeds meer.

roos, leuk om er zo mee bezig te kunnen zijn he :)

noos, lees dat jullie voor ger. partnerschap gaan omdat je later nog wilt trouwen.
    Maar het is toch zo dat je het gedeelte gemeentehuis dan alleen nog kunt laten omzetten in een huwelijk en dan niet meer een officiele ceremonie kunt houden
    omdat je met geregistreerd partnerschap dus ook 2 getuigen neemt, en een soort van 'ja ik wil' / handtekening zet.
    weet niet of je dit wist. en hoe het precies zit
    maar als jullie echt nog een huwelijk willen met alles erop en eraan misschien wel belangrijk om even te checken :)

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zo ik zit. Meiden ik heb niet alles bijgelezen maar wel even vluchtig gekeken.

Noos wat een mooi buikje krijg je al zeg! Wauw.

Roos, wat fijn dat je echo helemaal goed is! Wat zal dat een opluchting zijn om te weten.

Yaar, hoe is het met mvm, zijn ze al geweest?

Mams, ik heb hier nog een huisje die helemaal gesopt mag worden. Als je nesteldrang nu al begint heb ik nog wel een beetje werk voor je liggen;)

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeeb, tnx voor het meedenken :)
    Ik las inderdaad op internet dat je niet helemaal officieel kan trouwen meer. Maar een omzetting moet doen (krabbeltje op papier). Er zijn ook wel mensen die de hele ceremonie erbij doen incl. ambtenaar etc. en dan die omzetting tekenen.
    Een soort "nep" ceremonie. Al klinkt dat wel erg negatief vind ik!

Wat ik zelf heb is dat ik trouwen echt uit liefde vind en om je relatie en liefde te vieren met iedereen waar je van houdt/om geeft.
    Dit geregistreerde partnerschap is puur zodat alles goed geregeld is voor de kleine. Zit niks romantisch aan voor ons.

Natuurlijk zou ik het liefste nu nog trouwen met alles erop en eraan, maarja daar hebben we nu de centen helaas niet voor haha!

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nee precies dan zou je wel een ceremonie kunnen houden, maar is het eigenlijk ''nep''
    en als je dat bij een huwelijk erg belangrijk vind is dat toch wel een puntje om na te denken :)

Neem je de achternaam van je vriend aan in Januari ?

Wij hebben tot het huwelijks niks, anders zouden we wat moeten laten vastleggen maar is eigenlijk geld ''weggooien'
    nja is hoe je het bekijkt.. stel in dat half jaar gebeurt er wat
    ja dan zit je...
    maar wij hebben zoiets van als ze geboren is nog geen halfjaar later trouwen we dus waarom zouden we het nu gaan doen.

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    MvM is niet geweest. Ze belde toen ik eten aan het koken was, dat ze ziek was. Dus nu komt ze morgen om 19.30:) Nog even geduld dus.. Nou ja, ik doe sowieso morgenvroeg wel een plasje bewaren, maar anders kan k nog altijd nog een keer als dat niet goed is..

Noos, ben het helemaal met je eens over trouwen! Omdat wij sowieso al gingen trouwen hebben wij juist de bruiloft ook naar voren gezet. Als we pas zouden trouwen na de geboorte hadden we hetzelfde gedaan als jullie.. Hier is het financieel gelukkig wel mogelijk, al moeten we gewoon wel opletten waar we al het geld aan uitgeven.. Maar dat komt wel goed:)

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik snap wat je bedoeld...ligt er idd maar net aan hoe je er tegen aan kijkt. Bij mij is het puur een gevoels kwestie. Maar dat ligt bij iedereen anders...
    En op dit moment is dit het meest praktische voor ons.

Wij hebben op dit moment ook helemaal niks. Als we nu alles zouden regelen via notaris kost het ons 900 euro!
    En GP op maandagochtend is 17,50. Nou de keuze was snel gemaakt :)

Logisch dat jullie nu nog niks doen...
    Gaan jullie wel voor een groot feest met alles erop en er aan?

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oh yaar dat is wel erg jammer. maar niets aan te doen:)
    hopelijk komt ze morgen wel.
    zou wel vragen wat ze heeft :D niet dat ze je aansteekt haha

Deel Deze Pagina