@noos, nee wij doen geen feest na de bruiloft. we willen wel een mooie ceremonie, fotos laten maken en onze familie en naaste vrienden nodigen we thuis uit voor wat te drinken &gebak en thats it. Ik vind een feest altijd erg leuk maar heb er het geld niet voor over die paar uur gezelligheid. en je hebt er zelf vaak het minst aan vind ik wij vinden vooral de ceremonie etc erg waardevol en zeker nu met de kleine
Haha ze voelde zich ineens gewoon niet lekker zei ze. Ze hoopte dat ze zich morgen weer beter voelde, maar ze verwachtte van wel. Dus we zien wel En daarbij, ik ben wel wat gewend Werk met mensen, zit de hele dag met mensen in de spreekkamer die weet-ik-het-wat onder het leden zouden hebben, maar ik ben praktisch nooit ziek, dus komt goed
Jammer dat ze niet komt Yaar maar goed, morgen vast beter! Moet je voor mvm ochtend urine bewaren voor de avond? Dacht dat urine nu wel zo sterk geconcentreerd was dat het over de hele dag gebruikt kan worden voor testen.
Klinkt ook als een mooie dag dan Zeeb! Wanneer gaat het gebeuren? En je gaat dus wel voor n trouwjurk etc. Yaar jullie doen wel een feest toch? Wij zijn beiden echt dol op muziek en staan daar ook om bekend. Knalfeest zou er bij ons helemaal bij horen haha
Ik heb me nu ook aangemeld voor mvm. Ik kan wel wachten tot het weer mis gaat maar dan bel ik ze tegen die tijd wel weer op dat het niet goed is. Opzich voel ik nu meer gerommel in mijn buik vergeleken met de vorige keer alleen verder voel ik helemaal niets!
Fijn Lente, dat je nu toch meer voelt...achteraf gezien had je het misschien toch wel een beetje kunnen zien/voelen aankomen? Ik bedoel dit niet verkeerd hoor, maar het is iets wat je vaker hoort bij vrouwen die een MK hebben gehad. Goed dat je je aanmeldt bij MvM!
nou, de vorige keer heb ik het nie tvoelen aankomen dat het mis ging doordat i kniet wist hoe ik dat zou moeten voelen. Ik kreeg in de ochtend bloedverlies en later kramp. Dat was voor mij een teken genoeg. Verder geen opvallende dingen gehad. Ik heb zoiets, nu heb ik hcg in mijn lijf wat ze hebben willen, of het nu wel of niet mis gaat, het zit nu in mijn lijf en dit hebben ze nodig.
Lente, zou best kunnen hoor,, Wist het eigenlijk niet, dus ging automatisch uit van ochtendurine Maar de urine zit sowieso HCG in.. Ik zorg wel dat als ik thuiskom ik niet meer drink en plas en dan doe ik wel een plasje net voordat ze komt.. Noos, wij doen wel een feest, hoort ook echt bij ons! Wij gaan vaak naar bandjes kijken en houden op zijn tijd wel van een feestje. Daarbij houden we ook enorm van muziek! Dus voor ons zeker een feest Van de ene kant had het voor mij niet uitgebreid gehoeven, maar van de andere kant, trouwen doe je als het goed is maar 1 keer, dus toen toch gegaan voor een mooie trouwlocatie, een mooie jurk en een gezellig feest! We hebben het naar ons idee nog redelijk gehouden hoor: Eerst fotoraportage, daarna om 14.30 buiten trouwen, daar zijn 30 mensen bij aanwezig (daggasten). Daarna een diner met deze 30 personen en daarna een lekker feestje met een leuke maar betaalbare DJ. Feestje zijn ongeveer 110 mensen, maar dat zijn wel allemaal mensen die we goed kennen! Dus geen vage kennissen of verre collegas. Heb er echt al zin in!
Die urine die je moet opvangen is ook van de hele dag maar zal het toch eens vragen als ze bellen voor een afspraak.
Klinkt ook als een topdag Yaar! En dat met een dikke buik Heerlijk.. Ben nu bezig met geboortekaartjes...wat een leuke dingen zie ik daar. We zijn er wel al uit, en wat voelt het echt om de naam zo op het kaartje te zien. En dan zo'n lief zinnetje erbij..zucht..was hij er maar al haha!
Haha gaat ook helemaal goedkomen Noos! En dat inderdaad met een dikke buik..! Ohh wat kijk ik ernaar uit om zo in mn jurk te mogen! Leuk, de geboortekaartjes! Lijkt me super en inderdaad wordt het dan echt! Wat voor zinnetje willen jullie erbij? Of zeg je dat liever niet?
Oh Noos leuk dat jullie al uit het kaartje zijn. Wat voor stijl heb je, modern, holland, dieren, klassiek? Ik ben ook af en toe al kaartjes aan het kijken en dna de namen aan het invullen. Nu ik weet dat ik zwanger ben ben ik mezelf nog een beetje aan het beschermen tot ik meer zekerheid heb. Ik weet wel al in wat voor stijl, met uilen
Yaar, dat hou ik ook voor mezelf flauw he! Lente, het wordt iets met blauw en grijs (net zoals t kamertje). Wel stoer maar ook lief...
wij hebben de proefdruk van het geboortekaartje al, erg leuk om het zo te zien! inderdaad ook 2 zinnetjes erop staan, zo schattig als je het zo leest, en dan de naam erop * smelt * haha
Ik duim kei hard voor je! Heb zelf posi getest op kerstavond toen ik zwanger was van zoon,zo bijzonder.Hoop het ook echt zo voor je.Je klus timing was prima hoor,no worries
Ik wil een gedichtje erop die ik al jaren in mijn hoofd heb alleen op veel kaartjes is op de linker flap helemaal geen plaats meer voor tekst. Een vriend van ons heeft een bedrijf en hij kan ook zelf een kaartje maken en samenstellen met wat wij willen. Ik ben heel benieuwd of hij kan maken met wat wij willen.
Sorry,ik pas Heb alleen onze slaapkamer gedaan vandaag en dat was wel heel erg veel werk.Nog kamers genoeg voor ik klaar ben
ik geef je gelijk mams. haha Willen jullie morgen nu wel of niet weten wat het is? Ik ben het even vergeten, sorry! Alvast veel plezier bij je echo, evengoed genieten ook al brengt het een spanning mee! Gek idee eigenlijk. vroeger dacht ik altijd dat echo's gewoon alleen maar leuk waren. Maar nu ik zelf zwanger ben en ouder ben geworden besef je gewoon dat het voornamelijk spannend is zo'n echo.