ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noos, is prima hoor meis! Daarom vroeg ik dat er ook bij;)

Lente, ohh jij hebt ook al zo'n leuke ideeen over alles! Ik ben daar echt nog niet mee bezig geweest.. Sowieso zou mn vriend me voor gek verklaren als ik nu al geboortekaartjes aan het uitzoeken was. Ik snap dat je voorzichtig bent, maar vind het ook wel weer leuk dat je alles al zo goed weet!

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha dit heb ik niet allemaal nu uitgezocht hoor. Gewoon het afgelopen jaar ofzo ;) Ik denk dat ik alles wel weet alleen zal ik (hoop van niet) toch nog wel gaan twijfelen over dingen. Ik heb die tekst van dat geboortekaartje ooit op een kaartje van iemand zien staan en die tekst laat me niet los. We moeten maar eens zien of het op het kaartje past.

Vorige keer dat ik zwanger was zat ik veel op babydump enz te snuffelen. Nu alleen heb ik dat nog niet gedaan. Komt vast nog wel binnenkort;)

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha foldertje van de prenatal binnen. Mn vriend gooit het foldertje naar me toe. Hier, koop maar! Alles voor jou!

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hihi dat wist ik Lente, maar ik vind het gewoon leuk om te zien! Ik heb me juist zo min mogelijk bezig gehouden met babyspullen zoeken het afgelopen jaar, omdat ik mezelf dan alleen maar gek ging zitten maken.. Dus nu mag ik helemaal los van mezelf, heb ik een goed doel in de kerstvakantie:p

Ik had ook een mooi zinnetje voor op het geboortekaartje, maar die stond dus op het kaartje van schoonzus (ja sorry, we hebben heel erg dezelfde smaak!), dus nu maar iets anders zoeken:p

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja we willen het wel weten..en ondanks dat ik er super benieuwd naar ben maakt het me tegelijk ook geen bal uit.

Nee,het is zeker niet alleen maar leuk..dat is het meestal pas nadat je weet dat het goed is.

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa..er staan leuke dingen in!

Dat wiegje vind ik zooo schattig!

Mams, ik vind het spannend voor je morgen :D Hoelaat mogen jullie?

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lief van je mannetje Lente!

Noosa,we hebben pas om 13.45 de afspraak.Het is in Nijmegen,dus niet erg naast de deur.Na de echo gaan we de kindjes ophalen en ik ga mss nog langs m`n zus.Dus ik ben er pas morgenavond op z`n vroegst ;)

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, oohh ik vind het ook spannend! Zal morgen de lijst ook weer even bijwerken! Maar vooral hoop ik gewoon dat alles goed is!
    Hmm, heb de foldertjes al weggekeild.. Volgende keer beter:p

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je het zegt, hoeven we niet in de stress te schieten als je er niet gelijk bent!

Pff deze week fysio, VK en tandarts.....lekker medisch weekje. Gelukkig is 1 van de 3 nog leuk :D

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Gezellig weekje heb jij Noos! Ik heb de tandarts er gelukkig alweer opzitten voor vandaag..

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yaar, op internet staat het ook gewoon hoor!

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    De echo zou al iets van een uurtje duren..dus dan is het zo laat ;) En bij m`n ouders zijn we ook niet zo weg natuurlijk,die willen ook alles weten.En de kindjes natuurlijk ook :D

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Over tandarts gesproken, ik moet woensdag. Moet ik nu evengoed al aangeven dat ik zwanger ben?

Noos dat wiegje vind ik ook zo schattig! Ik zit alleen nog in twijfel of ik een wieg wil of alleen een ledikant. Het lijkt me heerlijk om die kleine op de kamer erbij te hebben maar ik weet dat ik van al die geluidjes slecht slaap.

Mams, waarom is je echo helemaal in Nijmegen, kon het niet dichterbij?

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ohh ik kan hier zo pissig om worden he. Belt dat klusbedrijf net: Ja, jullie hebben je factuur nog steeds niet betaald.. Uhh nee, dat klopt, jullie hebben de opdracht nog steeds niet afgemaakt. 'Ja daar heb ik toch een nieuwe factuur voor gestuurd, waar die aardlekschakelaar niet opstaat'. Ja dat snap ik, maar jullie zouden me nog bellen over wanneer dat gedaan zou worden. Daarbij ben ik sowieso niet blij over hoe het gegaan is, ik heb overal zelf achteraan moeten bellen en ik vind het niet netjes dat jullie de opdracht gewoon niet afmaken.
    'Sorry hoor, maar ik snap niet wat het probleem nu is'
    Nou, toen brak mn klomp, maar heb de eer maar aan mezelf gehouden door te zeggen: Dan laat maar, het geld staat vanavond op jullie rekening.

Pff, echt, sommige bedrijven!

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Het blijven altijd heerlijke boeren pummels zonder enige sociale achtergrond lijkt wel;)

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lente,m`n echo moet in een academisch ziekenhuis.Daar kunnen ze nog nauwkeurig alles bekijken.

Yara,arghhh wat een waardeloos bedrijf zeg :x Daar zou ik ook woest van worden grmm

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noos, oh ja tuurlijk;) Thnx voor de tip!

Mams, dat is een eind uit de richting, in Nijmegen!

Lente, ik heb het wel aangegeven, maar dat komt omdat hij rontgenfotos wilde maken.. Anders had ik het niet gezegd nu..

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ohh sorry voor mijn egobericht, maar ik ben echt nog steed pissig! Maar ben dan op zon moment te boos om nog korting te eisen ofzo:p Maar goed, het geld is overgemaakt, ben ik ook van het gezeik af.

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff Yaar, wat een pummels inderdaad.
    Moet er nog veel gedaan worden?

Mams, wel fijn nog een extra check he! Jammer alleen dat het zo'n eind weg is!

Lente, ik zou het pas aangeven als hij iets wilt doen (verdoving/foto etc.)

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    En nu komen ze de klus niet afmaken?:$

Deel Deze Pagina