Sorry was ff in de douche. Ze moesten alleen de aarlekschakelaar nog. Heb gezegd dat het ook niet meer hoeft en heb het geld overgemaakt, maar min de kosten voor die aardlek.. schijtbedrijf. Slaap lekker Noos en Lente!
Nou daar zou ik ook de schijt van hebben Yara...pff,sukkels! Hier is internet aan het sukkelen..tis ook iedere keer wat met dat internet. Tot morgen Lente..
Mams, ja echt he.. Zo, nu ga ik weer vrolijk zijn Ben me weer kostelijk aan het vermaken met een of ander topic. Sorry hoor, maar je kunt hier echt een avondvullend programma van maken als je wilt Heb er maar wat lekkers bijgepakt! Het is net een grote soapshow a la gtst
Hahaha Yara,over sommige mensen blijf je je toch ook verbazen Real life soap,ze zouden het uit moeten zenden op tv
Ahh joh wat flauw, nu zit er een slotje op Begon net interessant te worden Ja nou ja, op tv zou ik het echt niet hoeven zien, want eigenlijk kan ik me best kwaad maken over zulke mensen. Ik vind de reacties van anderen soms gewoon regelrecht geniaal en daar kan ik dan wel om lachen Ik kijk dus ook geen gtst
Haha het ging ook wel vort ver hoor Dus ik snap het wel! Nu maar weer een andere nutteloze bezigheid zoeken op de maandagavond
Konijn?? Ow wacht, dat witte konijn! Toevallig zei ik dat gister nog tegen vriend, vind dat echt geweldig
jaaa dat konijn..Ik zit alleen tv te kijken,maar moest er toch weer van lachen Zie dat al helemaal live voor me haha
Ohh ik in die McFlurry! Zag die reclame net en kreeg er honger van, en heb al een ongezond weekend achter de rug, dus vandaar een appeltje