ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    En zo moet het ook haha..Relaxed :D

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Jaaa die flurry en die garnalen.. Ik zei al tegen husband,zullen we daar ons kerstavond menu van maken :p

3. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Zussie: dat is jammer... gelukkig zijn er wel genoeg andere opties! Ik weet niet of dat landelijk is.. zit me nu ook te bedenken dat ik het bij 1 gastouderbureau geprobeerd heb maar er zijn er meerdere hier in de omgeving.. misschien daar ook nog even proberen! Die woensdagavond moet toch wel lukken? Kan me haast niet voorstellen dat er niemand van je fam of vrienden een klein avondje kan oppassen... toch?

@Mams: haha ja leuk is dat :D Begint nu zo te groeien dat ik er de hele dag mee geconfronteerd wordt. Scheelt weer in de onzekerheid want groeien is goed :D
    Veel plezier alvast voor morgen!! En succes nog even met de zenuwen ;)

@Missck: haha dat is nog eens een mooie dag voor je NOD!

@Yaar: jammer dat mvm niet kon komen vanavond! Nouja, morgen weer een dag! Klinkt goed jullie trouwplannen, zo zou ik het ook graag willen als we gaan trouwen :D *sparensparensparensparen* :p
    Sjongejonge wat een Harries daar bij dat klusbedrijf.. ik kan die gasten dan wel door de telefoon heen scheuren haha :D
    Smakelijk eten met je appeltje!

He ff over trouwen enzo.. wij zijn nu verloofd maar dat is natuurlijk niet geregistreerd oid. En waarschijnlijk hebben we na de geboorte van beeb voorlopig even geen centen voor een bruiloft. We wilden eigenlijk gewoon het kindje erkennen en later trouwen, maar nu lees ik jullie verhalen en denk ik.. is het niet handiger om geregistreerd partner te worden? (heb me er nog helemaal niet in verdiept hoor).

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, whahaha ik zie jullie al zitten op kerstavond met je bakje garnalen, een McFlurry en een Milkshake:D Geniaal!

Babs, ohh meis, zo leuk dat het nu echt begint te worden daar! Binnenkort een buikfoto?:D
    Trouwen kun je zo duur maken als je zelf wilt he:) Dat is het fijne ervan! Maar wij hebben ook even moeten sparen hoor! We hebben ook nog niet genoeg, maar we hebben nog even.. Wil wel wat apart houden voor de beeb!
    Ja echt he! Ik was ook zo boos! Maar op mn werk ben ik ook vaak boos en moet ik ook professioneel blijven, dus ik denk dat die kant van mij het ongemerkt even overnam om stomme fouten te voorkomen;)

Volgens mij als je je kindje laat erkennen is het ook gewoon prima. Het is meer dat het financieel beter geregeld is als je getrouwd/geregistreerd partner bent, bijvoorbeeld als je onverwacht toch uit elkaar zou gaan of als een van jullie beide komt te overlijden.. Verder maakt het niet zoveel uit geloof ik. Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt:p Even goed googelen!

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik heb m`n zenuwen aardig onder controle babs hihi
    Van partnerdinges enz heb ik echt geen verstand,ben al bijna 10 jaar getrouwd :$

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goed idee toch Yara,een mac menu haha... Nee,zo erg zijn we nou ook weer niet :p Mss voor de vrijdag voor kerst,dan moet dochter diploma zwemmen.Als ze het nou gaat halen is dat mss wel leuk (we kunnen dan altijd pas om half 7 eten)..

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Oh, dat zal ze vast fantastisch vinden! Wij vonden als kinderen de Mac ook helemaal geweldig, want dat kregen we alleen als er iets speciaals was:p En voor jou een mooie gelegenheid om die garnalen en McFlurry te bestellen;) Jammere van de Mac vind ik altijd dat het er 10 keer lekkerder uitziet dan dat het smaakt (niet bij het ijs hoor, dat is altijd lekker). Die hamburgers zien er altijd super en lekker knapperig uit en als je dan zo'n ding besteld krijg je zo'n slap, lauw, taai schijfje.

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hier is het idd ook zelden dat we zomaar mac eten.En ik wil echt die shake zo graag proberen en als extra`tje gaat nu niet lukken met die suikers van me :p

Ik kwam vandaag m`n stoffige luiertas tegen.Toen kreeg ik een briljant plan,ik heb hem op 60graden uitgewassen.Nooit gedacht dat dat hem goed zou doen,maar hij ziet er weer top uit.En eigenlijk is het best een hele leuke tas :p:D

9. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh meiden hou op over ijs!! Het water loopt me al in de mond :p

@Yaar: ja zal binnenkort ff foto maken. Dat zou ik geloof ik vorige week al doen ;)
    Tnx je hebt gelijk, ik zal morgen eens ff googelen! Door ziekte van vriend vorig jaar ben ik me toch gaan beseffen dat het leven niet te plannen valt en dat soort dingen helaas gewoon gebeuren. Dus misschien niet zo'n gek idee, geregistreerd partnerschap.
    Sorry voor de ongezellige noot, jullie waren net zo lekker op de macdonalds tour :D

@Mams: wouw 10 jaar alweer!! Alvast of alsnog gefeliciteerd!? En nog vieren of?? Haha jij bent echt goed bezig geweest vandaag, ook nog een luiertas gewassen! En wie wat bewaard die heeft wat zeggen ze toch? :p

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha Mams, een goed excuus;)

Je luiertas toch leuk? Prima toch dan!:D Foto?;)

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Babs,ik heb een beetje overdreven..eind mei zijn we pas 10 jaar getrouwd.Maar voor mij is 9,5 jaar ook al erg wow haha
    Ik zou best nog een keer willen trouwen,maar dan wel met dezelfde husband haha.Trouwen is zoooo leuk.

Luiertas is echt best leuk en ook man-vriendelijk.Als ik nu opnieuw moet kiezen zou ik gaan voor vooral roze en bloemetjes en dat vind mannetje dan weer iets minder..
    Zal eens kijken of ik `m kan googlen..zit al in bed nl :p

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Babs, haha maakt niet uit hoor, ben gewoon benieuwd naar je buikje;) Omdat je zegt dat het nu echt gaat voelen dattie er zit!
    Niet erg hoor, vind het juist goed om je in zulke dingen te verdiepen. En we zijn hier niet alleen voor de gezellige dingen he:p Ben benieuwd waar je uiteindelijk op uitkomt! Maar denk ook dat het afhankelijk is van hoeveel tijd er tussen de geboorte en de bruiloft zit.. Als dat 'maar een paar maanden' is, zou ik het niet doen, maar weet je het nog niet of wordt het langer, is het misschien geen verkeerde optie.

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, dat is toch een hartstikke leuke tas! Kan me voorstellen dat je man niet zo graag loopt met roze en bloemetjes;)
    En anders koop je gewoon nog een roze met bloemetjes voor jezelf, en gebruikt je man die tas die je al hebt?

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Eigenlijk is het ook een leuke tas :p Zeker nu ie fris gewassen is haha..Ziet er nog erg goed uit,niets mis mee ;)

Ik vind 1 tas wel het handigste,daar heb ik dan standaard alles in zitten.Nou ben ik meestal bij de beeb,maar toch.Tenzij ik een geweldige tas tegen kom voor een prikkie gaan we deze gebruiken.

15. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Yaar: nee joh geeft niet! Bedacht me alleen dat ik vorige week ook had opgenoemd dat ik ff een foto ging maken maar dus nog steeds niet gedaan had.. meer voor mezelf ook hoor, want sinds week 8 is er geen foto meer genomen. Trouwens ook geen dagboek meer bijgehouden.. echt te erg! Iedere keer denk ik, en nu ga ik weer schrijven! Maar dan doe ik het toch weer niet. Dagboeken zijn niks voor mij :p

@Mams: nou vind het echt een leuke tas!! En leuke kleuren ook! En zeker ook man-vriendelijk haha :D

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Snap ik ook. Het is niet handig om constant alles over te hevelen..

Achja! Ga zo mn nestje maar eens opzoeken. Zo nog even vlug een avondbuikfoto maken, brood smeren en dan lekker naar bedje:D

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Mannetje denkt ook zo over de tas en dit is toch leuker dan een zwarte ofzo.Heb niet voor niets deze tas gekozen hihi

Ik ga afsluiten,m`n armen krijgen het koud haha Ben er morgenvroeg mss nog wel :D

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Babs, vind je dat niet zonde? ik ben ook geen ddagboekenschrijver, maar vind dit wel leuk om bij te houden! Zeker ook naar een (hopelijk ooit) tweede zwangerschap, kan je een beetje vergelijken:) En ik vind het ook wel leuk om terug te zien hoe mijn buik elke week veranderd.
    Maar ieder zijn ding natuurlijk:p

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Jij ook welterusten Yaar ..en babs ook alvast..Pff,ik ben laat zeg..sta er zelf van te kijken hihi

Deel Deze Pagina