Zo weer liggen tukken...ben niet vooruit te branden! 5 jaar over datum? Jeetje...dat zal niet meer werken haha
Hahahaha, ik word net gebeld door die vriendin Ja vertel het maar, je bent zwanger! Die voelde het al aan ik ben weg, mn zus is er!
zo 5 jaar, dat is nogal wat. last van; kastje een tijdje niet onder handen genomen haha nee die zou ik toch ook niet innemen, niet met en niet zonder baby
Mooi buikje Zeeb!! En om het in ere te houden met een Zeebbroek hihi Geweldig Ik merk nu ineens serieus datmn buik toch ook wel groeit hihi
Zooo kheb hier mn banner maar ns met de juiste uitgerekende datum neer gezet Scheelt toch 5 dagen hihi
hahaha Zussie, je vriendin kent je goed genoeg! Dus nu hoeft ze niet meer op visite te komen Zeeb wat is het weer ene toepasselijke foto haha Mams, kom op, ik ben benieuwd! Ik weet dat je pas in de aovnd hier zou zijn maar toch...ik ben nieuwsgierig! Ik gok een meisje. Het gekke is altijd alleen dat geen wat ik gok dat wordt het niet hahaha. Wie weet heb ik dit keer geluk Ik heb het gister aan mn collega vertelt met wie ik in het noodgebouw zit. Die begon helemaal te springen en te juichen haha. Zaterdag aan mn vriendin vertellen. Ik kreeg net nog een heel pittig kaartje van haar om te laten weten dat ze nog aan me denkt en dat ze hoopt dat we weer heel snel het gevoel van een zwangerschap mogen hebben. Ze moest eens weten hahaha Zaterdag even bij beppen dus dat komt wel goed Vanvond met poezel even naar de d.a. Even na 2 weken een controle hoe het gaat. Ik ben benieuwd. Daar om 18.45 zijn dus kom hier wel maar wat later. Ben ook benieuwd of mvm gaat bellen vanavond.
Trouwens miss, ik ben niet goed in die kaartjes vandaar dat ik er zo weinig op reageer maar deze stijging van je temp is een goed teken toch?
Leuk dat je het nu weer kan vertellen Lente Hier staat mn eten op... Vriend is weer terug naar zn werk.. Moest ff naar de fysio tussendoor.. Altijd handig
@ Lente. Volgens mij is het wel een goed teken ja.. Heb er zelf ook niet zoveel verstand van.. Had alleen vandaag wel erge steken in mijn buik.. Dus ik weet het ook niet meer Geeft niks hoor!
gewoon lekker terug krabben Dreamer! Miss, als je nu je ei hebt gehad, dan weet je ook wanneer je eventueel kunt testen. Heb je al een datum in je hoofd?
Haha ja ze belde even tijdens haar coschap... Ze had de neiging in het systeem van het ziekenhuis te kijken... Maar ze vond dat ze dat niet kon maken, dus toen belde ze. Alleen ik ben onder behandeling bij een ander ziekenhuis dus dan had ze nog niks geweten Ik heb een beetje financiele stress ben de draad een beetje kwijt..... maar komt goed! Vanavond even met mannetje bekijekn! Mooie buik weer zeeb!
Haha, ja ik kon het allemaal nog wel overzien.... Met die verbouwing en verhuizing enzo... Totdat de auto stuk ging, nu ben ik een beetje in de stress... Maar komt wel weer in orde. Ik heb alleen zin iets leuks te kopen voor mezelf of de baby, en dat kan nu dus even niet. Maar goed, als dat het ergste is! Met marktplaats en wat creativiteit komen we ook een heel eind! Mannetje heeft trouwens Antagel voor me gehaald bij de apotheek. Eerste portie is achter de kiezen, uurtje na het eten de 2e! En dan even een cracker ofzo naast mn bed leggen zodat ik die morgen kan eten voor ik opsta (op aanraden van de apotheek). En dan maar hopen dat ik morgen niet weer zo'n pijn heb, anders bel ik de huisarts!
heej, zussie, las dat je moest overgeven en maagpijn hebt toch? vervelend! hoe gaat het met jullie huisje? wanneer gaan jullie over? mams: kom ff vertellen hoe het ging ben benieuwd! miss ck: steken is op zich wel een goed teken. maar afwachten... leuk he not! ik duim voor je hoor! lente: leuk dat je collega zo leuk reageerde! ik heb het vandaag ook aan collega's verteld had een zakje m&m's in london gekocht met licht roze en licht blauwe m&m's. en mn echo en heb het toen verteld. sommige hadden al een vermoeden, ik was zo blij hihi. zelf niet door gehad.
Oooh uk vind het weer nodig om te spartelen hihi... Het gevoel wordt, ondanks mn voorliggende placenta echt steeds duidelijker nu Zo leuk