ZP-Addicts deel 4

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Yara89, Dec 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Leuk Roos, dat je het verteld hebt!

Morgen worden de verwarmingen opgehangen, en dan hopelijk deze of volgende week vloer leggen!
    We doen gewoon wat we kunnen, en we zien wel wanneer we er in kunnen!
    We zitten hier lekker goedkoop bij mn ouders ;)

Voor degenen die een jongetje krijgen:
    Deze is toch te leuk?
    MOO*S © for happy moms & babies!

2. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
  3. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Leuk zussie :D

Ik ga afsluiten.. Vriendi s onderweg naar huis...
    Ff snel de boel aan kant gooien :p

4. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
  5. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

Apr 8, 2011
    850
    0
    0
    leuk zussie wat je gekocht hebt! en idd een jongetje is ook leuk:)
    wel fijn dat jullie het rustig aan kunnen doen, en verhuizen wanneer het klaar is. en idd lekker goedkoop.

leuk dreamer! kan niet wachten om dat te voelen, lijkt me zo bijzonder!

wanneer komt mams nouuuuu?

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    4,974
    2
    38
    hahaha mams cool, een jongen!! Had ik het goed, ik dacht een meisje en dan is het een jochie! mijn logica is zo simpel:D

Zussie wat een leuke dingen weer. Een jongetje is toch ook wel heel leuk he, je kunt ze oz lekker stoer aankleden!

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Daar ben ik dan..ik hing ff heel lang aan de foon :D

Echo was prachtig,alles ziet er keurig uit en dat het een mannetje is dat was overduidelijk te zien:p Hij was superdruk,precies zoals ik al dacht haha..En erg eigenwijs..draaide iedere keer weg uit beeld,hield zijn handjes voor het beeld..Dus het was nog best lastig om het goed te kunnen zien.
    Hij ligt wel al een week voor op de groei en dat is al best veel.Ik duim dat het komt door een groeispurtje,maar het was me wel duidelijk dat dit nu al een stevig ventje is.

Kindjes reageerde blij maar dochter kwam er net wel op terug.Ze vind het toch wel heel erg dat ze geen zusje krijgt.Heeft ff tijd nodig denk ik.We hebben na de echo even geshopt,altijd leuk :D

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

Mar 24, 2010
    1,786
    0
    0
    Zussie super dat shirt wat je voor jezelf hebt besteld! Heel mooi!

Mams een zoon! Ik zag het op FB, toch leuk dat je gevoel je niet in de steek laat!

Gaat snel bijlezen....

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    4,974
    2
    38
    Leuk hoor Zussie dat shirt! Je eerste aankoop moet gevierd worden met nog een aankoop;)

Mams wat fijn dat alles goed is! Wat een fijn gevoel zal dat zijn. ik snap je dochter wel en ik denk ook dat het even moet bezinken. Deze naam was toch juist degene die nog niet vast stond;)

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    4,974
    2
    38
    Ik denk trouwens dat de pisclub me er niet bij wil...ze bellen niet;) Ik had verwacht dat ze wel zo snel mogelijk zouden bellen.

11. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

Mar 24, 2010
    1,786
    0
    0
    Zeeb wat stom om zoiets te zeggen.... niet heel veel zorgen maken. Ik denk ook idd als er wel iets geweest zou zijn zouden ze wel anders gerageerd hebben, maar toch spannend!

MissCK, joepie!!! Je tempratuur is omhoog! Dat moet toch wel echt een ei zijn. NOD met kerst is ook wel heel mooi. Wat zou het bijzonder zijn als je met een kerst een positieve test in handen kunt houden.... ohhhh.....
    Ik kan deze maand niet echt hoogte krijgen van mijn kaartje, FF geeft nog steeds een eitje aan op dag 11.... Al denk ik eerder dat deze afgelopen vrijdag was. Puur mn gevoel hoor.

Zussie wat naar.... hopelijk helpt het wat je mannetje voor je gehaald heeft! Maar echt leuk is ht niet! Wat grappig dat je vriendin al aanvoelde dat je zwanger bent.

Ik heb een hele goeie band met mn schoonzusje. We delen eigenlijk alles met elkaar. Het duurde bij haar ook best lang voor ze zwanger was. Zegt ze vanmiddag aan me.... ik zie iets aan je. Dus ik zei hhaha... stop maar.... er is echt niks! Toch fijn dat je dan weer ff je hart kunt luchten. Toch bleef ze erbij dat ik anders was dan anders. :) Zucht....

Lente wat leuk dat je collega zo blij reageerde! Wel fijn dat je het dan even aan iemand kwijt kunt!

Roos wat een leuke manier om het te vertellen en nog lekker ook haha!

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    mams, fotooo ? :D een jongen, leuk!

lente, bij mij duurde het ook vrij lang voordat ze belde ( was dan wel in de zomervakantie.. )

zussie, shoppen, altijd leuk! :) ik ga ook eens neuzen op de site

vriend en ik net de plankjes en dingetjes in de babykamer gehangen.
    morgen poetsen en dan kan ik inrichten :D

13. Babsies

Babsies Bekend lid

Mar 16, 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mams: joehoe een jongen! Gefeliciteerd!! Fijn ook dat alles goed is. Houden ze hem nu meer in de gaten omdat ie wat groter is of hoe gaat dat? En lekker geshopt? Showennn! :D

@Zussie: lekker jezelf verwennen.. leuk shirtje!! Hoop dat de medicijnen aanslaan en anders meteen de dokter bellen morgen!

@Roos: leuk dat je het verteld hebt! Lekker he dat je het kunt delen :)

@Dreamer: ohhh ik ben jaloers hoor, kan echt niet wachten tot ik onze kleine duidelijk voel!

@Zeeb: die buik van jou wordt alsmaar mooier! *zucht en zwijmel* :D Zo schiet lekker op met jullie kamertje dan, ben benieuwd naar het eindresultaat!

@Lente: whaha de pisclub, moet echt ff lachen.. vriendlief keek me aan zo van: gaat het wel? :D

@Dreamer: moeilijk meis.. je zou het zelf natuurlijk ook gewoon zo graag willen..

Zo hier nu lekker op de bank. Nog een half weekje dan weer controle en hartje luisteren. Ben zo nieuwsgierig of alles goed groeit en hoe het met beebje gaat! Vriendlief gaat ook mee naar vk, voor de eerste keer dus ben benieuwd wat ie er van vindt :)

14. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

Mar 24, 2010
    1,786
    0
    0
    Wat leuk dat je vriend ook mee gaat naar vk! Zal hij vast wel mooi vinden...

15. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaaaaaaaaaaah mams gefeliciteerd!
    Super leuk!

Haha, ik zou best meer willen shoppen maar ik durf echt niet...
    Eerst een hartje zien!
    Maar er is nu overal uitverkoop al dus de verleiding is erg groot moet ik zeggen.
    Maar ga na een goede echo wel gewoon een keer echt de stad in, broeken moet je toch passen enzo...

Buik blijf hier bol.... maar ben er trots op!

Antagel lijkt wel te helpen.
    Net na het eten kwam de pijn echt weer opzetten.... zat echt te wachten tot ik het weer in mocht nemen maar nu is het weer redelijk afgezakt. Voel het nog wel maar het is wel te doen zo...
    We zien wel, hou alle maagzuur regeltjes maar in acht, en dan hopen dat het beter wordt!

Ik heb morgen om 9.15 afspraak bij MvM.
    Moet plasje meenemen.
    ben benieuwd naar het cadeautje! Haha!

En dreamer, je zal niet de eerste zijn met een heel vreemd kaartje die zwanger is....
    Maar zal je niet blij maken met een dode mus.... afwachten is de enige manier!

16. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

Mar 24, 2010
    1,786
    0
    0
    Willen jullie nog eens even met mij meekijken naar mijn kaartje? Zie handtekening....

Woensdag 7 december witte test
    Donderdag 8 december niet gestest.... :(
    Vrijdag 9 december vrij donkere ovutest (1 dag piek in temp)
    Zaterdag 10 december vrij donkere ovutest
    Zondag 11 december hele lichte ovutest
    Maandag 12 december witte test

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    4,974
    2
    38
    ohh Babs is je vriend nog niet mee geweest? Kon hij het zolang onderdrukken of kon hij niet vanwege zijn werk? Wat leuk dat hij ok mee gaat nu! Ik kan ook niet wachten. Morgen nog 2 weken. tel de dagen af!

Zussie ik kan me voorstellen dat je ook niet meer durft te shoppen. Ik ahd toen ook met vriendin geshopt en dat doe ik nu ook niet. Tis klaar.
    Dat bolle buikje, bij mij is hij nu in de avond ook enorm. Echt, stond echt met mijn mond open zondag haha. Ik zal mijn foto in mn album zetten zo. Overdag is hij weer helemaal plat. Ik kan gewoon toveren haha Ik vraag me af waar mijn darmen dan opeens weer zitten.
    Heb jij een afspraak bij moeders voor moeders? Ik dacht dat ze alleen aan huis kwamen.

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    dreamer08 , ik kan je helaas niet helpen , snap echt niks van die temp kaartjes!

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Foto`s volgen nog,ik lig in bed.Ben echt gesloopt :p

Ja,de beeb wordt nog vaak gemeten.Vrijdag moet ik naar de gyn,dus ben erg benieuwd wat hij te zeggen heeft.Hij zei nl dat een voorsprong in de groei pas voorkomt na de 20 weken.Een weekje is niets natuurlijk,maar dat zullen er toch niet heel veel meer moeten worden.

Gezellig babs,samen naar de vk ;) Het blijft spannend he,maar wel leuk hihi

Zussie,fijn dat de antagel helpt.Fijn spulletje is dat haha Shoppen,leuk leuk.En idd,overal opruiming nu al..helemaal leuk :D

20. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik vind het maar vreemd dreamer...
    Kan er nog niet echt overtuigend een eisprong uithalen...
    Maar misschien behoor je tot 1 van de vrouwen waarbij dat niet duidelijk te zien is in de temp....

Share This Page