ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Echt zussie,er zijn zoveel leuke jongensdingen :D Ik vind het helemaal leuk iig hihi.En 20 weken ben je zo,let maar op :p

2. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Er zijn ook idd wel heel veel leuke jongensdingen!

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik kan ff proberen foto`s te maken met de webcam in m`n laptoppie..heb de kleertjes hier liggen.Moment :D

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaaaaaaaaa leuk mams!

Idd, ik moet er gewoon iets beter naar zoeken en kan het minder makkelijk zelf maken...
    Maar er zijn zeker wel leuke dingen te vinden...
    Nu nog een naam! Haha!

En 20 weken ben je inderdaad zo, maar ik wil eigenlijk zo snel mogelijk beginnen met naaien ;)
    Maar dan eerst maar de meer neutrale dingen doen, zoals gordijnen en een luiertas...

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Niet echt scherp..maar ach..
    Op het witte pakje staat met zilver "twinkle twinkle,little star"
    Op het blauwe onder de aap (met vingers in zijn oren) staat "not listening" . Die vonden we erg toepasselijk omdat de echoscopiste iedere keer zei waarom wil hij nou niet luisteren.Er zitten toch echt oortjes aan.Baby,luister nog toch eens en draai je om.

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    En het andere truitje..

7. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    LEUK!!!

Die tekst is dan idd wel heel toepasselijk! Mooi hoor...

Ben ff douchen! :)

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Heey girls! Ben ik eindelijk;) Eerst even reacties:

Mams, jaa gefeliciteerd, een zoon! Foto oohh wat een lieve pakjes heb je gekocht!

MissCK, jaaa waarschijnlijk je eitje gehad! Ik duim voor je meis!

Zussie, bij deze de foto van gisterochtend en gisteravond;)
    Ohh, die positiejurk is leuk!:D En dat shirt ook en van die jongensdingetjes smelt ik gewoon:D
    Haha ik moest echt lachen om je moeder die je pillen probeerde te voeren die 5 jaar over de datum zijn;)
    Leuke reactie van je vriendin! Voelt je maag inmiddels beter na die pillen?

Babs, haha niet meer doen dan;) Bij mij past het eigenlijk niet, maar ga het toch vol proberen te houden. Ga er ook foto's inplakken enzo:p

Zeeb, balen dat je zo lang moest wachten en je nog niet helemaal gerustgesteld bent! Gelukkig krijg je al snel een groeiecho!
    Mooie buik meis! Kan niet wachten tot ik ook zo'n mooi bolletje heb:D

Lente, leuk dat je het kunt vertellen nu! Ik heb het nog steeds niet kunnen vertellen;) Mooie buik! Hihi dat bolletje is wel herkenbaar:p

Dreamer08, sorry meis, kan er ook niet echt iets van maken.. Maar in combinatie met je positieve ovutesten zou je toch zeggen dattie al geweest is..

Zo, weer bij:D Hier een ontzettend drukke dag gehad op het werk, dus daarom niet hier geweest. MvM is net geweest, had een super mooie test en mag meedoen:D Morgen krijg ik de flessen en het boek. Was een erg gezellig vrouwtje! Lekker gekletst:p Nu zit ik lekker op de bank en kom ik er niet meer vanaf tot ik naar bed moet:p
    Morgen weer een drukke dag op het werk, maar 's avonds gelukkig niets:)

Vagere foto is van gisteravond:p De andere van gistermorgen!

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ziet er gezellig uit mams. Die met twinkle twinkle little star is ook leuk. Die kan ook goed als onzijdig pakje. Dat vind ik vooral heel lastig. Alles is zo duidelijk voor een jongen of een meisje.

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    En mn MvM testje:

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lente,die kan idd ook voor een meisje.Ik vind het voor babypakjes niet zo lastig,ik hou juist van die frisse witte kleurtjes.Een pas geboren baby met spijkerbroek is niet zo mijn smaak.En met die witte babykleertjes lijken ze nog zo heerlijk pasgeboren :D

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Als je een positieve test heb mag je toch altijd meedoen met de pisclub? Of moet je ook nog getest worden op andere dingen?
    Ik ben benieuwd wanneer ze gaan bellen.

Leuk hoor Yaar dat je dat buikje zo heel goed in de gaten kunt gaan houden met foto's. Ik wil het vanaf nu ook gewoon goed volhouden.

Ik kreeg vanmiddag van mn vriendin heel lief een kaartje dat ze nog aan me denkt en dat ze hoopt dat wij snel weer zo'n gevoel in mijn buik mogen meemaken. Wij moesten wel lachen. Ze moest eens weten. Zaterdag krijgt ze het te horen.;)
    hmm of had ik dit nu al getikt?

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo yaar jij hebt een knaller van MvM! :)

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha echt wel;)

Lente, dat had je al getikt;) Zwangerschapsdementie?:D
    Je moet ook een vragenlijst invullen.. Of je bijv. HIV hebt, of een bloedtransfusie hebt ondergaan ed.

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yara,mooi testje weer :D Goed plan om lekker op de bank te blijven hangen na een dag hard werken,ik doe ook zoiets haha.
    Heb je zin om weer een keer thee te leuten?Kunnen we live kletsen hihi

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Oh ja graag Mams, gezellig!
    Zeg maar wanneer:D

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha nou ik had vanmiddag de beschuit in mijn handen en deed de koelkast open. gelukkig bedacht ik me optijd hahaha Dit gaat nog wat worden als het door zet.

Mooi testje Yaar!! Ik hoop op ook zo een.

Mams een spijkerbroekje bij een pasgeboren kindje hou ik ook neit van. Vanaf een paar maandjes prima maar niet als ze zo klein zijn.

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha komt goed Lente;) Nog niet zo erg als een bepaald iemand die haar autosleutels in de prullebak gegooid had, he Zeeb;)
    Thnx, ben er ook blij mee!

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahaha ja dat was echt een actie! Als ik zo erg ga worden als zeeb dan mag ik wel naar de dokter:p:p

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Roep jij maar Yara :D Jij werkt meer als ik haha

Ohhh,er is zoveel leuks voor jongens..echt zoveel...en voor baby`s.Ahhh,ik wil dan van alles kopen,maar dat is te gek voor woorden..volgens mij krijgen we de kleertjes die we hebben niet eens allemaal in 1 kast :p

Deel Deze Pagina