ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    hmm....
    Brr.... we zijn er allemaal zo bang voor he!

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik ga ook mn spullen pakken en naar bed. Morgen tandartsbezoekje...zo gezellig:( altijd als ik heen moet gaat er iets in mijn mond zeer doen. Ik dacht deze keer geen last. Tot vanmorgen. Toch weer een gevoelig stukje in mijn mond. Altijd hetzelfde haha

Ik lees in bed nog wel ff bij;)

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Brr Lente,niet gezellig naar de tandarts.Sterkte!

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha.... ik heb niks met de tandarts...
    Lig dr altijd rustig in de stoel, zou een dutje kunnen doen.
    Maar heb dan ook nog nooit wat gehad!

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha ik ook niet, vandaar dat ik toch altijd denk...oke, ontspan, ontspan, ontspan...

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Truste Zeebje!

Lente, brr tandarts;) Ik heb verder ook nooit iets, maar wel tandsteen weghalen en dat vind ik echt akelig! Doet niet pijn ofzo, maar vind ik zo'n misselijk gevoel en misselijk geluid!

Mams, mij maakt het ook niet uit. Enige nadeel hier is dat mn vriend wel de hele avond tv kijkt, dus niet heel handig als je lekker wilt buurten. A.s. zaterdag zou ik ook nog overdag kunnen! Heb mn kalender niet bij de hand en heb eigenlijk ook niet echt zin om op te staan, zal straks of morgen wel ff kijken en dan PB ik je wel ff!

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oeh ja dat vreselijke krassertje van tandsteen verwijderen!
    En als ze dan per ongeluk tegen je tandvlees aangaan...
    brrrrr

8. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeeeetje jullie kletsen echt een bult met pagina's bij elkaar zeg :D

@Lente: nee vanwege werk kon hij niet mee idd. Echo's is hij wel aldoor mee geweest gelukkig :) Owwww 2 weken, duurt langgg!! De dagen lijken dan wel eeuwen te duren, ik leef met je mee ;)

@Mams: blijft zeker spannend maar krijg steeds meer vertrouwen dat het goed komt. En uiteindelijk is het meestal leuk ja :D

@Dreamer08: sorry meis ik heb ook geen verstand van temp-kaartjes enzo..

@Lente: mooi buikie trouwens! Begin is gemaakt!

@Mams: oooohwwww dat koekiemonster-rompertje is echt TE schattig :D oehhhwww

@Yaar: jahoor, je ziet toch echt wel dat je buik wat boller is, opgezet ofzo. Leuk :D

Hier een foto van mijn buikie, ben er best een beetje trots op :)

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yara,hier hetzelfde ..lig al lang in bed en m`n agenda ligt beneden :D Zaterdag kan hier ook.Dochter moet alleen paardrijden (is dan met husband weg van twee tot vier uur) en dan hebben ze de auto nodig.Als je hier komt geen probleem,als ik naar jou kom buiten die tijd ;) We pb`en idd wel ff hihi

Vertelde ik al dat deze beeb op zoon en dochter lijkt? Hihi,zo grappig om nu al te zien.Zo het profiel van het hoofdje,incl wipneusje.
    Ben wat dat betreft kei nieuwsgierig.Zoon lijkt echt op husband en dochter op mij.Mss lijkt dit mannetje wel op mij.. ben echt benieuwd :D

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Wow babs, mooi buikje hoor!

En mams, ben errug benieuwd naar de foto morgen!

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, ja dat! Brr echt misselijkmakend vind ik dat;)

Babs, haha gelukkig lijkt er bij mij op de foto's minder verschil te zijn dan dat ik denk! Voel me 's avonds echt dik, maar als ik dan die foto zie denk ik, ohg, valt wel mee!
    Ohh meis wat een mooi bolletje! Snap dat je er trots op bent, mag je zeker zijn!
    Bij jou gok ik trouwens op een meisje;)

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Babs,mooie buik idd.Zeker om trots op te zijn :D

Zussie,de echofoto`s zijn niet zo duidelijk.Erg jammer,morgen scan ik ze wel ff in.Mogen jullie oordelen ;)

En ik heb online een buikband gekocht,precies die ik zocht.Mams kan er deze zwangerschap weer tegen haha

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Wat voor eentje mams?
    Ik ben niet zo van de buikbanden ;) ik ben benieuwd!

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Oohh welke buikband Mams??

Haha wat leuk dat je dat nu al kunt zien, dat dit manneke op je andere kindjes lijkt! Vond het bij schoonzus vooral goed te zien met de 3d echo!

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Grijze buikband print koop je online bij Miss Etam
    Deze heb ik :D Ik heb een zwart vest gekregen van m`n zus,daar heb ik een zwart strak truitje onder,maar dat is zo saai.
    Ik ben ook niet zo van de buikbanden,in de stad zag ik alleen maar met voetjes enz erop en daar hou ik niet zo van.
    Deze band zag ik in t-shirt vorm,maar helaas niet in mijn maat.Dan maar zo ;)

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ohh die band is leuk! Vind ook niet alle buikbande leuk, maar deze is met een zwart of grijs shirtje echt gaaf! Zal van de week eens bij de Miss Etam kijken of ze dat shirt nog hebben:p

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ah ja, ik zie het plaatje voor me mams! Leuk!

Ik ben ook niet zo van de shirtjes met prints of teksten ;)
    Ik ben meer van.... zoiets als wat ik vandaag besteld heb, haha!

Ik zag trouwens van mamalicious een foto.... met een zwangere vrouw erop met een spijkerbroek aan (die ook te koop is). Maar die vrouw heeft zo'n mooi shirtje aan! En die kan ik dus nergens vinden!

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja bijzonder is dat he..Ik weet niet of wij ook een 3d echo zullen doen,over het algemeen is dat niet zo heel duidelijk als je veel overgewicht hebt.En gewone echo`s krijg ik nog genoeg :D

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yaar,als shirt heb ik hem alleen in het knal rose gezien.Ik vond hem geweldig :D Wij waren trouwens in Venray shoppen vanmiddag,dacht daar wel iets te vinden bij de miss etam outlet,maar dat viel tegen.Ze hadden niet eens buikbanden,helaas..

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind shirtjes met printjes wel leuk! Tekst niet zo, maar bij deze wel! Heb zelf veel effen shirtjes, ik combineer vaak laagjes!

Zussie, welke foto? Is het shirtje niet van Mamalicious?

Mams, jammer dat je een pretecho bij jou niet goed kunt zien! Maar wel bijzonder vind ik, zo'n echo!

Deel Deze Pagina