Babs mooie foto van je buik! Yaar ik zie bij jou ook echt al wel verschil hoor...! Ohhh zit nu heerlijk op de bank in mn rose pyama en mn gebloemde badjas!
Aaaaah gevonden! Het was deze broek: FREYA ANTIFIT JEANS die ik ook supr leuk vind overigens... met dit shirtje: SHIA L/S LACE TOP en dan had ze een riempje boven dr buik... Stond zo mooi! Het is de nieuwe collectie, dus denk dat ik maar even mijn kleedgeld opspaar en mezelf op dit setje trakteer als ik een goede echo heb Ik vind dat mamalicious best leuke dingen heeft! En ook nog wel redelijke prijzen.... niet goedkoop, maar ik mocht van mezelf iets moois kopen als ik zwanger was
Groot gelijk zussie,shoppen doet een mens goed En voor nu is het toch leuk om er naar uit te kijken om het te gaan kopen
Haha Dreamer, doe je goed meis! Zussie, die broek is echt leuk! Shirtje is ook leuk, hou alleen niet zo van die pofmouwen.. Maar verder is het een prachtig setje en gaat je geweldig staan!
Tnx meiden! @Yaar: hihi ben benieuwd! Zelf heb ik heel sterk het gevoel dat het een jongen is en de mensen om ons heen zijn nogal verdeeld... En dat van die foto's dat herken ik zeker. Zelf heb je echt het gevoel een tonnetje te zijn en dan maak je die foto en denk je ohw... dat valt tegen haha Maar ik zie het zeker hoor bij jou! @Mams: hele leuke buikband! Ik ben echt van de shirts met prints dus deze is echt mijn smaak.. misschien ga ik em ook wel bestellen, hij is echt leuk! @Zussie: leeeuukk setje ook! Shirtje alleen vind ik niet zo maar icm met broek echt heel gaaf! Nou meiden ik ga m'n padje inkorten want het is zo weer 23u en dat betekend hoofdpijn morgen! Weltrusten!!
Meiden,ik ga afsluiten en m`n oogjes dichtdoen..Gister hyper van de stress,nu hyper van opluchting. We krijgen nog een ZOON !!! Wawieeeee...Ben zooo blij dat alles goed is,zo blij.Wat een geweldig gevoel dit
nu maar hopen dat het niet overal is uitverkocht tegen de tijd dat ik mijn echo heb, haha! Ik kan die foto van mamalicious dus niet meer vinden!
Babs, dat heb ik altijd, ook toen ik nog niet zwanger was. Dan keek ik naar beneden en dacht ik, what the hell, kijk mijn buik! En dan keek ik in de spiegel en dacht ik, welke buik? Truste meis! Haha, dat van mij is ook maar gewoon een gokje. Ben benieuwd, jullie wilden het wel weten toch? Mams, truste! Ik PB je morgen! Zussie, balen dat je die foto niet meer kunt vinden, maar kan me wel voorstellen dat het setje echt prachtig is bij elkaar! Zag net een foto van een buik, en dat meisje had gewoon een simpel lintje gekocht en bond die dan met een mooi strikje boven haar buik, zag er echt mooi uit!
Kben weer heerlijk druk geweest met onze site, hahah... erg leuk om te doen, maar kost wel veel tijd (zie facebook)
Juiuiuiuist! Hebbes! http://www.bellyfashion.nl/images/w2011/stijl2_freya_antifit.jpg Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen, haha! welterusten!
Leuk he? Ben er helemaal weg van! Alleen die zwarte hakken laat ik achterwege doe mij maar ballerinaatjes Leuk voor de foto die dingen, maar funest voor je bekken natuurlijk!
Ik vind het wel super mooi staan... voor een feestje ofzo als je niet teveel hoeft te lopen... Maar naar mn werk is het geen optie! Meisjes ik ga slapen... Ben weer helemaal rustig nu ik mijn beloningsoutfit compleet heb
Jah dat is waar, als je veel loopt is het geen optie! Ik heb zittend werk, dus dan is het nog wel te doen... Slaap lekker!
Ohh super leuk zo die combi! Truste meissie! Dreamer, had wel wat voorbij zien komen op FB,maar nog niet gecheckt, zal morgen eens kijken! Ik ga er ook vantussen, truste meiden!