ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ dreamer. beetje late reactie maar het lijkt er inderdaad wel op dat je ei tussen cd8 en cd11 is geweest. ik heb ongeveer net zo'n kaartje als jou. erg lastig inderdaad. kan er zelf ook niet zoveel mee :)

ben de hele avond bezig geweest met terug lezen en film kijken.
    dus beetje laat nu :)

welterusten allemaal. :D

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo missck, jij was laat voor een dinsdagavond :$

zussie, heel leuk die broek met dat topje! nice nice nice

lente, succes bij de tandarts!

yaar, wat had je nou eigenlijk als cadeautje gekregen van MvM?
    heb er vast overgeen gelezen :)
    Ik had een armband toen.

Mams, kom maar op met die foto :D

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Morgen meiden!

Zo, ik heb al in de gaten dat ik wel een half uur eerder op kan gaan staan vanaf nu....
    Moet echt elke 5 minuten gaan zitten om mn misselijkheid weg te zuchten, haha.
    Heb heel braaf eerst een kaakje gegeten voor ik opstond, maar om nou te zeggen dat het heeft geholpen...
    Nu aan de vanillevla, en over een uurtje de antagel.... die ga ik nodig hebben want de pijn is nu al niet lekker...
    Ach ja... alles voor een beebje!

Mijn test vanmorgen was wel mooi donker, dus ik durf mijn piesje met een gerust hart mee te nemen naar mvm straks!

Denk dat ik daarna even lekker door de stad ga struinen. Mijn zus had een super leuk riempje gekocht bij de H&M. Die ga ik ook halen om straks mooi boven mn buikje te knopen ;)
    En om half 1 moet ik op mn werk zijn...

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo hee..even alles bij gelezen...

MAMS WAT FIJN :D een gezonde jongen :D Heerlijk om te lezen, en leuke pakjes al geshopt!

Verder heb ik even geen idee wat er nog meer gepost is. Wat buikjes volgens mij he! Ik ga ze straks/vanmiddag allemaal eens even spotten hihi.

Zeeb, lekker inrichten vandaag! Maak je er nog een leuke foto van?

Wij gaan zaterdag verder met de babykamer. Souders komen behangen...yeahh eindelijk :D

Nou meiden, ben er vanmiddag weer om te kletsen! Tis toch rot weer dus behalve mn bezoekje aan de VK ga ik nergens heen!

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Tis zeker rotweer Noos!
    Leuk dat je dit weekend verder kan met de babykamer!
    Grijs/wit werd het toch? Of was dat iemand anders?

Das bij ons een voordeel, behangen waren ze al mee bezig zonder dat ze het wisten ;)
    En dat is het enige wat we niet zelf kunnen, dus we kunnen straks lekker de rest in ons eigen tempo doen!

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jep, grijs wit en blauwe ruitjes op de inbouwkast. :D Lijkt me zo heerlijk als het straks af is! Lekker beetje soppen en inrichten en heeeel vaak even naar binnen wandelen.

Ja behangen is ook het enige wat wij niet kunnen. Zowiezo doe ik nu niet veel dus alle hulp is mooi meegenomen.

Bij jullie is dat helemaal handig inderdaad, alles lekker fris en nieuw! Hoe staat het verder met het huis? Wanneer willen jullie erin?

7. MissCK

MissCK Niet meer actief

oh oh.. denk dat ik mijn tempstijging wel weet te onderbouwen.
    voor die nacht heb ik het winterdekbed op bed gelegd. die een stuk
    dikker is dan normaal. :O

nou heb ik het forum al even doorgespit.. maar de één zegt
    het maakt niet uit, de ander zegt weer van wel..

zal dat de reden zijn dat ik van 36.5 naar bijna 36.9 ben gegaan?

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oh nou wat leuk jullie ook grijs/wit!
    Wij ook, nja grijs/zilver/wit :D

ik ga eens kijken of er iets leuks online te shoppen is bij H&M

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen,
    Zeeb het is wel echt online shop weertje haha.Je vind vast iets leuks :D

Missck,geen idee van je temp.Hoop dat het een goed teken is ;)

Noosa,leuk weer naar de vk.Jaaa gaaf he,nog een zoon.Had het ook echt niet anders verwacht hihi

Ohh dat was wat vanmorgen.Dochter had een prut humeur en zoon laat het dan maar waaien (knap van hem overigens haha).En toen schoot er toch echt ff door mee heen van zou dit ook zo`n relaxed mannetje zijn als zoon.Dochter is ook een schat hoor,maar kan ook erg bitchy zijn :p Zoon lijkt qua karakter totaal niet op dochter.Ohhhh,ik ben zo benieuwd naar dit mannetje in mijn buik.
    Hij is net als zoon toendertijd echt mega druk in mijn buik.Dochter was juist erg rustig in m`n buik en is nu juist mega druk.
    Ik ben zoooo benieuwd...maar dat zei ik al he :p

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha ja mams dat zei je al :D maar snap het heeeelemaal!
    Ik ben ook zo benieuwd, vraag me steeds af op wie ze lijkt, wat voor karakter etc :)

zo leuk, nog even geduld

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zo leuk ook om daarover na te denken.Ja,ben echt nieuwsgierig :D Bijna op de helft,pfiewww haha

Gister in de auto (op de heenweg al haha) hebben de jongensnamen een paar keer uitgesproken...jaja,denk dat we het er over eens gaan zijn welke namen het gaan worden :D

Al iets gekocht zeeb?

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Morning girls!

Zeeb, kon kiezen tussen een armband en ketting, heb de armband gekozen. Verder het tijdschrift 'Zwanger' en een boek!

Zussie, gaat lekker daar dan *NOT*. Rottig dat je zo misselijk bent, maar wat je zelf al zegt, het is voor het goede doel he:)
    Veel plezier bij MvM en veel plezier met shoppen;)

Noos, eindelijk de babykamer behangen, gaaf hoor! Ik kan niet wachten tot wij ook mogen beginnen;) Wij hebben ook een inbouwkast, maar was aan het twijfelen of ik nog een kast erbij zou kopen.. Maar denk dat dat een beetje geldverspilling is:p

Miss, ik heb echt geen ervaring met tempen, maar volgens mij zou dat niet zoveel effect moeten hebben hoor!

Mams, snap dat je nieuwsgierig bent! Het ene kind is het andere niet, dus kan me voorstellen dat je benieuwd bent in welk opzicht dit manneke verschilt of overeenkomt met je andere kids!

Ohh, ik wil ook shoppen!

Mn afspraak is er, ben weer ff pleite! Tot straks!

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo heb een hele bestelling geplaatst, alles in 2 maten
    geen idee welke maat me gaat passen:p
    bij H&M valt toch altijd alles anders uit lijkt wel
    nu hopen dat het er voor maart is haha
    duurt altijd zolang :D

nu ga ik eerst eens even koffietijd kijken op de bank en daarna ga ik beginnen met de babykamer

14. MissCK

MissCK Niet meer actief

Whaa. Het sneeuwt. :D

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Sneeuw????????? Gezellig als je binnen zit :D

Zeeb,goed geshopt :p Hangen de plankjes? Leuk,op de babykamer aan de slag,veel plezier ;)

Yara,ideaal lijkt me een inbouwkast.Daar kun je vast een hoop in kwijt :D Ik had zelf de verzorgingspullen incl rompers enz in de commode en dan de kleertjes in de kast.Maar die minikleertjes nemen niet zoveel ruimte in haha

Ik weet niet wat ik eens zal doen.. niet zoveel zoals het er nu voor staat.Eerst moet het grove werk gedaan worden..Geduldddd hihi

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    het sneeuwt? je bent niet goed :D
    haha waar woon je ergens dan missck?

17. MissCK

MissCK Niet meer actief

Laten we zeggen Drenthe. :D hahaha. Echt best hard ook. Alleen is het natte sneeuw :D

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hou de sneeuw maar lekker daar,ik moet vanmiddag nog naar het ziekenhuis :p

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gezellig,er is een pak foldertjes binnen gevallen :D Ik pak er een kopje thee bij en ga eens wat ideetjes op doen voor m`n verlanglijstje voor kerst haha

Deel Deze Pagina