folder hier niet hoor, dat die bezorger eens doorloopt alhoewel wij hebben maandag al een pak gekregen
nou zeg die wil ik ook Ik bekijk ze nu vaak via internet maar vind zo'n foldertje toch altijd gezelliger voorheen kwamen ze wel eens pas op donderdag avond als de folders op maandag en dinsdag ingaan. dan heb je er 9 van de 10x dus niks meer aan
Zeeb,komt een mailtje binnen gebliept...alleen vandaag 25% korting op mode bij Hema online Tja,dat moest ik wel ff tegen je zeggen haha
M`n zus krijgt ze idd in het weekend al..wij meestal op dinsdag.Maar de folderbezorgers zijn gewoon een beetje van de wap Ze weten niet wat ze doen met die zwangere mutsen die zo graag reclame door spitten hihi
even jullie mening.. nichtje is dus vrijdag op zaterdag nacht bevallen. Heb zaterdag een smsje gestuurd, en kreeg zondag een berichtje terug gister lag het geboortekaartje in de bus wanneer bel je normaal gesproken dan voor kraamvisite ? op het kaartje staat alleen mama & **** rusten van 12.00 tot 15.00 Heb geen ervaring met bevallen familie, ja zussen maar dan ga je toch vaak dezelfde dag erheen en vriendin van me belde een dag later of ik wilde komen dus ja.. wat is wijsheid? wil ze ook niet ''opdringen'' omdat ze een spoedks gehad heeft en pas sinds gister uit het ziekenhuis is
ooo echt hema 25% en volgens mij is deze week gratis verzending ook nog eens dan mag ik van mezelf dat leuke bolero-tje
Haha zeeb,die zag ik gister nog hangen Zie je je nichtje wel regelmatig? In dat geval zou ik bellen en vragen of ze het fijn vind als jullie al op kraamvisite komen of dat ze het prettiger vind als dat nog even wacht. Ik weet nog heel goed dat bij dochter mensen ook niet meteen kwamen,die dachten dat doen we na de kraamweek wel.Maar ik vond het juist erg fijn dat er toen bezoek kwam,dat mensen nieuwsgierig waren naar ons kindje.Na de kraamweek is het meteen een stuk zwaarder als de kraamhulp weg is. Ik zou gewoon haar mening vragen
nou ik zie dr op verjaardagen wel eens, maar verder weinig op hyves etc wel eens een berichtje. Zal vanavond eens bellen wat ze fijn vinden
Nah,dat wil niet erg vlotten bij de hema Heb je wel die korting gezien zeeb? Ik zie het zo gauw niet staan nl..
ja zodra je iets in je mandje stopt gaat er 25% af erg leuk duurt ff maar heb inmiddels een mandje vol haha
voor beeb dat bolero-tje , jurkje en legging. leuk setje zo voor 17 euro , en met vanalles te combineren
twijfel nu alleen beetje over de maat... heb 62 in mn mandje zitten maar het is wel echt een zomers setje, wat gok jij mams, 62 goede maat ? jij bent hier toch de kenner
62 heb ik hier als maatje klaarliggen voor na de geboorte,niet echt een goede vergelijking Gemiddeld gezien hebben de meeste baby`s maat 62 bij 3 maanden ongeveer,dus dat zou prima moeten kunnen toch. Maar ja,gemiddeldes zijn om vanaf te wijken haha..
Ik probeer ondertussen al de hele tijd om bij de hema meisjeskleding terecht te komen,maar helaas..hij wil hem maar niet laden..grmmm.
haha dat is waar ook geen goed ''gemiddelde'' ach ik gok het erop, passen doet het zoiezo een keer denk niet dat ons mini meisje met 62 geboren word dus zal wel goedkomen eens kijken of dat betalen net zo langzaam gaat
En als ze later in 62 zit is dat toch ook nog prima? Qua zomer timing haha.Denk dat je daar wel goed mee zit idd. Ik ben bij de meisjeskleding en klik nu een meisjesjurk aan...pff,dat haal ik nooit voordat de dag om is haha