ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha nou, die vrouw begon te praten over 'jullie baby's'
    Misschien zijn het er wel 2 zegt ze ;)

He jammer, site van de hema doet het hier niet...

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha nou ik ben me toch echt benieuwd. dat zou toch wat zijn, 2 :D:D

3. MissCK

MissCK Niet meer actief

hahaha. ze moeten er zoveel mogelijk bij betrokken zijn en blijve hé! :D
    met andere woorden.. hij heeft geen keus! :p
    klinkt zo leuk hoe je dat zegt ;)

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik ben bij de laatste bladzijde aangekomen, eindelijk haha

Naar de tandarts om 14.30 op een vrije middag is al een rot tijd omdat je hele middag dan weg is maar als ze ook nog eens uitlopen tot 15.10 dan grrr. En ik sta zelf natuurlijk binnen 5 min weer buiten. Goed, het kan een keer gebeuren. Ik heb dat eigenlijk nooit bij ze.

het hagelt, het hagelt, sneeuw heb ik hier gelukkig nog niet gezien!

Zussie wat fijn dat die test zo positief was. Wie weet zijn het er wel 2. Het zou natuurlijk kunnen. Zou je een primeur hebben haha.

Wat hebben jullie het weer lekker over kleding gehad. Ik ga ook maar eens op het internet snuffelen. Moet er toch eens aan geloven.

Vanmorgen hebben we op school een kerst drive gehad. Dan kunnen ze in alle groepen knutselen. maar ik was om 12 uur gewoon gesloopt. Ik loop de hele middag al te gapen. Nu net thuis gelijk ff onder de douche geweest, dan hoeft dat straks ook niet meer. Kan ik nu heerlijk blijven zitten.

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    als iemand de pakketdienst tegenkomt, geef hem een duwtje in mijn richting! ik wacht op de babyfoon :D
    gaan we m vannacht ff testen op de hond beneden haha
    weten we meteen hoe dat het werkt op beweging en geluiden in het donker

dadelijk spaghetti maken hmm lekker

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    De pakketdienst meneer komt hier anders liever niet als wel :p

Lente,altijd rot op je vrije middag he.Nou vind ik wachten over het algemeen wel rot..:p
    Shoppen? Moet je ff naar de hema online gaan,daar kan je zo relaxed shoppen..alles in je mandje doen en rustig betalen.Echt,een kind kan de was doen :D

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahaha hema is zeker relaaaaxxxx shoppen:D
    en je kan inderdaad tussendoor een was doen :p
    en een kind in de was, ook nog.
    wat eigenlijk niet lol

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    je kan er iig je dag prima mee vullen :D Ik ben misselijk,van de honger..hebben jullie dat ook wel eens? Of juist misselijk door het eten?Of door niets?

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Het liefst shop ik gewoon in het echt. Misschien dat dat nog wel eens gaat veranderen.

haha zeeb, de babyfoon op de hond uitproberen. Ik eet ook spaghetti en ga het nu opwarmen. Ik heb gewoon honger en zie dan vanavond wel weer hoe het met mijn eetlust gaat.
    Ik moet zeggen datik overdag weinig trek heb. Ik vind van mezelf dat ik er toch echt 2 broodjes in meot doen tussen de middag maar verder valt het erg mee met hoeveel ik eet. normaal woog ik in de ochtend 59,7 en nu net toen ik ging douchen zat ik ook op 59,7. hmm en toch heb ik een buikie;)

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zussie, wat fijn zo'n knal test! Wie weet toch 2..wat zou dat geweldig zijn!

Mams, ja dat ken ik wel! Laatste tijd geen last van gehad maar wat een rotgevoel is dat.
    Wanneer ga je eten?

Zussie, pakketmeneer is hier al geweest (voor de buren) maar dat was om half 1 al! Zou die nu toch wel bij jou moeten zijn ;)

Lente, heel herkenbaar geen eetlust in de eerste weken. Heb ik ook gehad, verloor ook zomaar 4 kilo.
    Dat zit er nu allemaal wel weer aan hoor haha.

Ik heb net n mailtje naar Hema gestuurd...zag op mijn factuur dat ik op mn shirts met lange mouwen 15% korting heb gehad ipv. 25. Nu maar even gevraagd hoe dat kan. NIet geschoten is altijd mis toch ;)

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ga nu het eten aanzetten :p Pff,ik voel me gewoon even zielig.Mag wel toch ?

Goed gedaan Noosa,ben benieuwd wat ze zeggen!

Tot vanavond dames :D

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat mag zeker Mams!!

Eetsmakelijk voor straks :)

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zooo k ben ook weer thuis!
    Bijna morgen hihi :) En dan leven we door naar volgende week, de pretecho hihi :)

Mams, dat mag hoor :D
    Noosa, ben benieuwd wat ze zeggen!

Ik eet vnavond bij de KFC. Leen Bakker heeft extra koopavond met 15% korting op alles dus willen ff voor gordijnen kijken :) En de kfc zit er tegenover dus wel makkelijk...

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm het kan dus wel dat je minder eet en toch zwanger bent. De vorige keer had ik alleen maar honger en nu het tegenovergestelde. In de avond heb ik wel meer trek maar de vorige keer had ik echt om het uur honger. Het maakt me onzeker dat het nu zo anders is dan de vorige keer. Maar fijn dat horen dat ik niet de enige ben.

Nu klaar met eten en weer eens mijn eten niet op. normaal heb ik mijn bord echt wel leeg maar de laatste tijd knort mijn maag en zijn mijn ogen groter. Hij is snel vol. De kleine beetjes eten snap ik nu wel;)

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik geef me groot gelijk dat je een mail stuurt Noos. het scheelt je toch weer!

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is allemaal herkenbaar Lente!
    Nu heb ik mijn eetlust wel weer helemaal terug. Vooral 's avonds! Hmmm

Dreamer wat lekker bij de KFC. En ook de korting. Ga je voor wat specefieks kijken?

Tegenwoordig lijk je wel gek als je dingen koopt die niet in de aanbieding zijn....overal zijn avonden, kortings couponnen of andere slimmigheidjes.
    Ik hou ervan!

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    En het zijn allemaal vormen van reclame ;)

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zeeb gaan kijken voor gordijnen.. Wil limegroene.. Waren vorige week bijna geslaagd.. Ware het niet dat de levertijd pas in maart ging zijn en das me toch te laat :p Dus vanavond maar op herkansing enanders maar gordijnen die we zelf op maat moeten maken...

Ik heb in t begin juist best veel gegeten.. Nu zit ik idd ook heel snel vol.. Kan er nog niet echt aan wennen haha :D

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo ik kom ook even spieken tijdens het spreekuur ;)

Ik denk zelf dat het er maar 1 is hoor... Lijkt me wel heel sterk, nooit een ei en dan ineens 2 :p
    Bovendien zegt de donkerheid? ;) van je test niks over het aantal kinderen dat er in zit toch?

Jeetje mina, die buik van mij, niet normaal!
    Loop hier normaal met mn witte jas open maar heb hem nu maar dicht gedaan voordat ik vragen krijg...
    Na het eten is het echt verschrikkelijk, haha!

Ff proberen of de hema het wel goed op deze kamer, hihi...
    Ik heb vanmiddag al een riempje gekocht bij de H&M, en 2 paar ballerina's. Zwarte kanten ;) voor bij mijn beloningsoutfit :p

Morgen na mn werk even langs de manfield, kijken of ze nog leuke laarsjes hebben in de uitverkoop

Mams, ik ken dat wel hoor misselijk van de honger...
    Hier wisselt het steeds, misselijk van de honger, dan ga ik eten, en daarna zit ik zo vol dat het weer niet goed is!
    Loop de hele dag maar een beetje te snacken.... kaakjes enzo... dat werkt het best!

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    helaas, hema site doet het hier nergens...
    Zal wel geblokkeerd zijn ofzo...

Deel Deze Pagina