Flauw zussie Misselijmk van t vol zijn heb k nog nie meegmaakt.. Wel vd honger.. Mjad an eet je toch gewoon iets Haha!
oeh dreamer, kun je hem op internet vinden? Ja sommige sites doen het hier niet, hyves bv ook niet... Ik ben elke keer bang dat ik bloed... Voel van alles stromen. Er stroomt ook van alles, alleen het is niet rood, haha!
hmm ik hoop dat het geen bloed meer gaat worden Zussie. Ik duim voor ons allemaal dat het goed mag gaan. Wel zo fijn!
Nee zussie, helaas niet Hahah tsja bij mij stroomt er ook nog steeds hoor Ranzig gewoon mja je doet er niks aan
hahaha meiden, naast de babyshower is er nu ook een taartenshower. Bij je vk krijg je in een envelop mee wat het geslacht is van je kind. Dit lever je af bij de bakker en de bakker maakt hiervan een taart. In de taart zit een blauwe of een roze vulling. Deze zie je dus niet aan de buitenkant. Thius met al je fam en visite er omheen snij je de taart aan en dan zie je wat het geslacht is van je kindje! Een nieuwe hype vanuit Amerika. Het zag er wel gezellig uit maar zal niet mijn idee zijn. Ik vertel gewoon wat we krijgen zonder poeha haha
Genderparty ofzo heet dat toch lente? Ik vind t n beetje overdreven eigenlijk....zou het zelf ook niet zo aanpakken. Laat het mij maar als eerste weten en het aan iedereen vertellen hiho
haha ja, heb je tenminste weer wat leuks te vertellen Ik weet niet precies hoe het heet. het was bij rtl boulevard.
Ik denk dat ik ook maar eens een kijkje moet gaan nemen op de site van Hema... Heb alleen niet heel de dag de tijd! Zeeb is je pakketje inmiddels al binnen gekomen?
ohh die babyfoon is top! ook in het pikdonker, in schemer, alles is mooi duidelijk beeld ben er helemaal blij mee!!!
Dat klinkt erg overdreven Lijkt me helemaal niets,doe maar gewoon gewoon haha Zussie,hier ook altijd stroming..maar niet rood.Is wel irri idd.Hema shoppen even tussendoor op je werk haha.. Nee,dat gaat echt niet vandaag.Hema heeft het nl erg druk Ik heb lekker gegeten,ben niet misselijk meer.Dat is iig alvast iets.Dat het nu maar zo blijft want echt vol zit ik er niet van
Fijn mams dat je misselijkheid weg is. Die stroming van jullie klinkt heel veel. Is het ook echt zo veel? Zeeb, heb jij een babyfoon met camera?
jaa Kijkshop.nl - Alecto Beeld-Babyfoon DVM40 die gister besteld, en vandaag in huis ben er zo blij mee haha vriend zei net al, je lijkt zelf wel een kind met je nieuwe speeltje haha
Lente,ik vind de stroming best veel idd.Maar dat heb ik niet zwanger ook wel.Ik kan iig niet zonder inlegkruisjes/klein maandverband. Zeeb,ik ga ff naar je babyfoon kijken.Wij hebben ook een alecto,idd waar je de temp kan zien en muziekjes af kan spelen.Een super ding!
Mijn zus heeft die ook, ik vind hem ook fijn werken. Je kunt ook de gevoeligheid in stellen en daar ben ik ook wel fan van aangezien ik van elk geluidje wakker lig. Misschien scheelt het als het je eigen kind is maar van mn nichtje hoor ik alles.
welke alecto hebben jullie het over dan met temp. etc ? dit is de DVM 40, geen liedjes en temperatuur, maar wel met nachtlampje wat van kleur veranderd maar mij ging het vooral om duideijk beeld en ook snachts. en dat is echt heel scherp. las overal goede dingen over de Luvion, maar die is 170 euro. nou nu voor 100,- een top ding dus ben helemaal blij wilde eerst geen camerababyfoon, maar moest van vriend omdat ik anders ga kijken bij elk geluidje, maar ook als ik niks hoor omdat ik denk dat er wat is