Misschien had ze wel een borstvergroting gedaan en pronkt ze er graag mee Zussie Lekker dat je optijd klaar bent. Is ook wel eens lekker!
Mooie shabbies zussie Ik ben aan het googlen op groen ruitjes behang..wil graag frisgroen..heb wel wat gevonden bij de behangzaak,maar is eigenlijk een beetje boven budget. Waarom kost alles dan ook geld
Laarzen Heb nu grijze gevonden op MP voor 60 euro en in de buurt hier! Normaal beginnen ze rond de 200 dus heb gelijk even gemaild! Een collega heeft ze, en schoonzusje ook... Zijn errug mooie laarzen! Ik ga mn kamer afsluiten.... zie jullie straks wel weer als ik thuis ben
Schoenen via mp zou ik zelf niet zo snel doen. dit doordat je een eigen voetbed krijgt als je de schoen draagt. Ik ken ze eigenlijk niet zo goed dit merk.
hmm, ik denk trouwens dat de pisclub me echt niet wil, ze hebben nog niet gebeld. Dacht dat er evengoed wel een beetje haast bij zat. tot straks Zussie!
sjee, ben echt helemaal gaar. Ik denk dat ik na gtst in bed nog ff ga lezen en dan maar eens optijd ga slapen. Tenminste, als mannetje thuis is. Wel gezellig om hem nog ff te spreken.
lente, heb je je aangemeld via de site ? dat ging bij mij ook fout, daarna heb ik gebelt, en zou ik terug gebelt worden, en dat was dan ook met 2 dagen zo laarzen zou ik inderdaad ook niet snel tweedehands kopen vind ook dat de schoen toch altijd naar je voet gaat staan. maar als je ze wilt voor ''een paar keer'' dragen, feestjes ofzo dan zou het wel kunnen net mijn nichtje gesproken, de 29e op kraamvisite. ze heeft nu nog veel pijn van de ks. en volgende week al aantal afspraken , ze wil het niet te druk. logisch wij willen ook niet elke dag de hele dag bezoek
Dat is zeker niet duur dan Zussie! Mams, irritant je..dat alles geld kost. Ik heb ons ruitjes behang voor 16 euro per rol..waren 27 per rol. Geen idee of ze ook groen hebben. Maar besteld bij de verf en behang hal in Ter Aar.... Lente, anders nog maar n keer naar hun bellen? Bij mij duurde t ook zeker n week voor ze belden... Meiden ik heb n gezellig avondje met vriend...dus tot morgen!
Zeeb,leuk de kraamvisite afgesproken.Kan je weer gaan shoppen Noosa,ik ga eens kijken.Bij de doe het zelf zaken hebben ze zoveel kleuren..maar geen groen.Ben ik nou zo gek met groen behang denk ik dan Fijne avond allemaal,ik kom na gtst nog aanwaaien
dan geef ik ze nog even als het bij jou ook wat langer duurde. Anders bel ik vrijdag. Fijne avond Noos!
Geen groen ruitjes behang (uitverkocht) maar wel dit groene behang: Rasch Metropolis Polka dots behang nr. 200027 | Rasch Metropolis behang | verfenbehanghal Wat vinden jullie?
Ik vind groen wel heerlijk fris en fruitig hoor Mams. Vooral als je in het voorjaar bevalt is het heerlijk om die kleur te zien volgens mij. vanaf maart bevalt er bij ons gewoon elke maand iemand of meer, best bijzonder vind ik.
Ow zeeb,waarom dacht ik dan dat je sterren had.. Beetje door de war Idd,qua stippen zal het dan wel veel worden he..Wil wel nog voor de paddestoelen gaan in combi met wit en fris groen.Maar vraag me ineens wel af of alle muren ruitjes groen ook niet een tikkie veel van het goede zal worden.. Wie staat er nog meer voor mei op de beval planning? Ik ga dat niet halen iig
Ik zou idd ook niet voor stipjes behang kiezen. Dan nog eerder gewoon egaal groen. Met stipjes van aankleding zou ik iets rustigs qua behang erbij kiezen.