Hmm naja... Is net een nieuwe collega, en een receptiemedewerker en geen medeverpleegkundige Dus denk dat ze dr mond wel houdt als ze het gezien heeft... Ze heeft ook niks op de computer gedaan, alleen iets op mn briefje geschreven...
Dan zal het vast wel loslopen meid Vriend zou eigenlijk in zn pauze de auto brengen.. Maar heb niet eensv eel zin om de deur uit te gaan duswat k moet doen doe k zo tussen de buien door wel ff met de fiets Nog goed voor me ook
Brrr een tosti met appel?? Kmeot zo nodig wat boodschapjes halen.. Maar ff wachten tot de bui weer over is hihi
als ze het gezien heeft zal ze er vast niks over zeggen zussie of ze denk nu ' zag ik dat nou goed?? ' haha
Ja of ze denkt dat ik iets op aan het zoeken was voor iemand ofzo... Naja, en anders houdt ze echt dr mond wel... Het had niet iemand anders moeten wezen dan was het als een lopend vuurtje gegaan! En tosti met appel, heerlijk! Niet met kaas dan natuurlijk he... Gewoon boterham met appel in het tosti-ijzer... Das net een soort appelflap!
Pannenkoeken,tosti`s met appel...whaa goed bezig zussie!! Ahh,onhandig dat die collega iets op je scherm zag.Helaas pindakaas,komt vast goed. Babs,no worries..je bent "pas" 15 weken.Het is helemaal niet gek dat je je beeb niet iedere dag kan voelen.Geen zorgen maken babs,is niet goed voor je.En van zo`n lap tekst die ineens foetsie is zou ik ook erg grmm worden Zeeb,wat ben je ook fanatiek zo vroeg op de ochtend Ik zou het mooi gaan skippen,vriendje kan vast wel voor zichzelf zorgen haha Vanmorgen zoon naar kentalis (autismebegeleiding) gebracht,even naar husbands werk gegaan om zijn kerstpakket op te halen en om afscheid te nemen (helaas is hij zijn baan kwijt geraakt),meteen even bij de kringloop binnen gelopen die zit daar vlakbij.Heb alleen een pakketje zwanger tijdschriften gekocht,altijd leuk voor in bad haha En nu niets,ik was de hele ochtend onwijs misselijk.Denk vooral door het autorijden en daarna de honger erbij.Nu gaat het weer. Husband gaat even boodschappen en zo is de dag weer zo om.
oh mams, nu denk ik er ineens weer aan had wat leuks gevonden voor de kamer van jullie beeb Muziekdoos Paddenstoel - Trend 4 Joy - Houten Muziekdoosjes met dansende figuren. Wind het
Haha ja vreetzak die ik ben En ik maar zeggen dat ik geen trek heb in zoete dingen... Wat balen dat je mannetje zijn baan is kwijtgeraakt... Heeft hij al iets anders? Is het een leuk kerstpakket? Ohh kringloop, daar ga ik binnenkort ook weer eens heen, kijken of ze nog een leuke commode ofzo hebben. Of een kledingkastje om op te knappen Ik heb gisteren bij MvM ook een zwanger gekregen. Ga ik vanavond eens even lezen, kijken of ik er wat aan vind...
Zeeb,ja die heb ik gespot en gaat er komen.Zo schattig! Zussie,idd echt balen.Maar het is niet anders,hij is druk op zoek naar iets anders.Het kerstpakket is erg simpel,maar wel erg bruikbaar.Gewoon zo`n opbergkist op wieltjes (altijd handig),met boodschappen van AH erin Eigenlijk wel leuker dan zo`n pakket waarvan je de helft weg doet haha Ze hadden zoveel leuks bij de kringloop...zo`n ouderwetse kinderstoel.Echt leuke dingen gezien,maar wij hebben niets meer nodig inmiddels Wat ik nog wel een keer wil kopen is zo`n retro boxkleed en aankleedkussen,van plastic.Die vind ik erg leuk en handig.
pfff hulp nodig Ik zoek zo'n ''pop/knuffel'' waarbij je aan een trouwtje trekt en er dan een muziekje gaat spelen en dan uiteraard in grijs/wit en het mag niet ronddraaien ( had bij prenatal een leuke ster gezien ) maar komt aan het bedje te hangen dus dan draait het toch niet mee
Nee,nog niets op het oog.Maar hij zal vast wel weer iets vinden,komt wel goed. Straks even op zoek naar sterker spul om kattenplas lucht weg te krijgen..Heb een beetje een limiet in m`n hoofd,dat ik het wil blijven proberen tot het nieuwe jaar.En als er dan geen verbetering inzit wil ik echt een ander plekkie voor kater zoeken
Zeeb,hebben ze die niet ook zonder ronddraai? Van die sterren serie heeft dochter een rammelaar uitgezocht voor de beeb,erg schattig
Prenatal - Speelgoed - Muziekmobielen - Prenatal Deze mss? Hebben wij ook,had m`n vader uitgezocht voor de beeb
He mams, wat een rotnieuws. Maar gelukkig ben je er wel relaxed onder volgens mij? En nog steeds die pislucht? Bah! Ik hoop dat je nog iets vind voor het nieuwe jaar. Zussie, je bracht me op een idee...tosti! Hmmm!! Heb nu 3 bruine boterhammen op maar zou nog wel meer lusten haha. Lekker zo'n rustig werkdagje! Kan je lekker forummen haha. Zeeb....van Koeka heb je volgens mij ook sterren die niet ronddraaien. Misschien staat er wel wat op de site. MissCK: jaa een ei! Wat super fijn! Nu afwachten. Babs, irritant he dat je dan alles kwijt bent! Maar maak je niet druk dat je de kleine niet voelt. Ik voel hem ook niet elke dag. Ik zag net de pakketmeneer aankomen..dus ik dacht: joeehoee Hema!! Maar helaas..die verzenden denk ik niet met TNT? Iemand enig idee? Zo ik heb weekend! Lekker hoor..nog 1 weekje werken en dan lekker n weekje vrij. Morgenochtend wel naar de tandarts, daar kan ik altijd wel n beetje tegenop zien. Ook al heb ik bijna nooit wat!
Deze is leuk! Muziekdoosje kroon Nijntje grijs effen (NIJN2020) | Speelgoedplanet.com, dé goedkoopste online speelgoedwinkel!
Noosa,ik ben nu wel relaxed maar dat is de afgelopen weken regelmatig anders geweest.Twijfelde alleen of ik het hier zou vertellen,heb soms toch het idee dat er meelezers zijn.Maar goed,iedereen weet het nu wel dus jullie ook. Leuk,jullie krijgen je hema spullen vandaag al...snik snik..ik over 5 dagen pas..Tsss,hadden ze er wel eerder bij kunnen zetten toch
Lastig he dat je denkt dat je meelezers hebt! Ik heb het ook wel, ben je toch beperkter in je info delen. Terwijl het zo fijn is dat je alles gewoon neer kan zetten bij elkaar. Als t goed is komt mn bestelling vandaag...had gedacht dat het met de TNT zou komen...even afwachten dus nog