ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja nou zo voelt het voor mij eigenlijk ook nog hoor.. dat ik me niet voor kan stellen dat mensen dat straks gaan doen.. maar nu is het dus al gebeurt :p
    En was een goeie vriendin die dat deed, maar merkte meteen dat het niet goed voelde ofzo.. m'n gezicht vertrok gelijk, gelukkig zag ze het niet hihi :D

2. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Yara. hahaha grappig verhaal.

3. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Relax Zussie relax :)

@Mams: ja je hebt gelijk... anders blijft het zo

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, ik bedoelde dat ik me dat voor ogen ga houden als ik lig te puffen;)

Komt goed Zussie! *knuffel*

Babs, whoaaat? Inderdaad gewoon rustig zeggen dat je dat liever neit hebt, zeker niet omdat er nog helemaal niks te voelen is? Of anders je hand op hun buik leggen:D Dan doen ze het vast niet meer:D

5. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha Yaar! M'n vriend zei al.. tis wel iets intiems he? Anders leg je gewoon je hand op hun borsten als ze dat doen.. zullen ze wel raar opkijken.. :D

Mannen.... :D

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Mams, heb je nog naar de tas van intratuin gekeken?

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha maar op zich heeft hij wel gelijk hoor, jij legt toch ook neit zomaar jouw hand op hun lichaam? Dat kun je ook gewoon zeggen anders hoor als ze dat doen: Ik leg mn hand toch ook niet op jouw buik?

MissCK, ik vind het eigenlijk niet eens grappig, maar gewoon triest. Maar goed, ik kan dan wel weer lachen om al die reacties:D Al die hormoonmonsters die er dan op af springen:D Herinner me nu ineens dat topic van een week geleden, waar ik zo pissig om werd, misschien waren dat wel mijn hormonen:D

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Lijkt me ook lastig ja, om daar iets van te zeggen...
    Een van mijn beste vriendinnen heeft 2 kindjes gekregen, maar heb nooit aan haar buik gezeten. Zelfs niet als ze zei dat het mocht....
    Heb daar gewoon geen behoefte aan, ik zou haar buik idd normaal ook niet zomaar aanraken!

Ben ook benieuwd hoe dat zo bij mij gaat....
    Ik ontvang ook de hele dag door mensen in mijn kamer, haha, waar ik ook vrij dicht in de buurt kom :p
    Hoop dat ze afgeschrikt worden van die witte jas waar die buik uit steekt ;)

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goed idee Yara,het ongecensureerde verhaal ken je en kan je beter blocken :p

Babs,goed plan van vriend haha.Dat ongewenst aan je lijf zitten,ik hou d`r ook niet van.Als ik niet zwanger ben en als ik zwanger ben nog steeds niet :p Als mensen vragen of ze het mogen vind ik het heel anders,maar als ik er dan geen zin in heb zeg ik nog vlot nee.

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha je gaat dat toch niet doen....
    Mag ik even aan uw buik voelen? Whahahaha, kan me het gewoon niet voorstellen dat mensen dat doen he!

Kan me wel indenken straks als het kindje groot genoeg is dat je het aan de buitenkant kunt voelen, dat ik mijn eigen broertje of zusjes bijvoorbeeld zou laten voelen. Gewoon omdat ze het nog nooit meegemaakt hebben. Mijn broertje heeft sowieso nog nooit een babytje vastgehouden! Zijn helemaal geen baby's verder in onze omgeving...

Bij mijn schoonfamilie heb ik dan weer geen behoefte aan...

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahah Yaar, hormoonmonsters. Ik heb een grote smile:D

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    goh, zitten alweer in de 100 aan berichten. Volgende maand nieuw topic starten;)

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaaaaah gaat behoorlijk hard met al die zwangertjes...

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, haha klopt:) Maar wel goed om te weten hoe het ook kan gaan..

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,nee niet zomaar iemand..maar dan toch wel een redelijke bekende.Ik zou het niet eens in m`n hoofd halen om zomaar iemand`s buik aan te raken.

Maar sommige mensen:p

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente, ik ben me ook kostelijk aan het vermaken bij dat topic:D Sorry, ben gemeen, maar vind het echt grappig!:D

Ik heb bij mn schoonzus ook wel eens gevoeld, toen ze vroeg of ik wilde voelen. Was erg bijzonder! Maar ik zou er ook niet van gediend zijn dat mensen zomaar ongevraagd aan mn buik zitten, en zeker niet terwijl er nog helemaal niets te voelen is!

17. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik dus ook niet.. maargoed! Lijkt wel dat als je zwanger bent dat je dan publiekelijk bezit wordt ofzo. Maar idd, als mensen vragen of het mag is het al een heel ander verhaal. Moet daar tegen die tijd echt even een balans in vinden. En ook een woordje klaar hebben als ik er gewoon geen zin in heb ;)
    En idd.. er is nog helemaal niks te voelen!!! Voor mezelf al niet eens dus dat maakt het nog twee keer zo raar!

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ok 3....2.....1...... half 9!
    Even snel kijken!

19. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    *duimduimduimduim*

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha zussie, ook al is het niet leuk waarom je aftelt, ik vind je grappig:)

Deel Deze Pagina