Ja precies noosa..en ik had de afgelopen weken regelmatig blehh momenten zeg maar.Dat heb ik niet zo gauw..maar dan in combi met de hormonen..Nah ja,het komt wel goed allemaal. Ben op marktplaats aan het neuzen.. Zussie.... heb een echte zussie commode gevonden: Marktplaats.nl > ** gratis af te halen commode ** - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Commodes en Kasten
Nou mams, dan moet je maar lekker Pben hoor!! Kan je het toch kwijt en niemand anders die het leest. En die commode...lijkt heeel veel op die van mij. Die is trouwens af Nouja laatje en deurtjes nog...maar het is toch zo schattig Maak n foto als het ledikant ook klaar is.
Ik vind het een prachtige commode iig Maar wij hebben er al 1 (waar ik zelf oa nog op heb gelegen ). Dat is lief van je..over pb`en. Hmm,ik heb pindakaas op m`n brood gehad.Had er zoveel zin in..maar nu heb ik zo`n vieze smaak..nadeel van pindakaas haha
Baby's Only muziek sterren-muziek ster babys onley-gebreide muziek ster babys only Deze bedoel ik Zeeb. Alleen wel wat duurder dan die Mams laat zien haha
weet dat veel van jullie mijn vraag niet kunnen beantwoorden. maar wie heeft er een beetje verstand van temperaturen? weet dat enkele van jullie dat wel eens gedaan hebben of doen. wil die zich dan even melden?
sorry missck, ik kan je niet helpen! noos, he babydeals, zit hier zowat om de hoek zie ik misschien eens gaan kijken. vind zo'n ster heel mooi namelijk, hou alleen niet zo van gebreid maar misschien hebben ze daar ook effen
Die is ook leuk noosa,maar 30 eurie voor een muziekdingetje Zeeb,tipje nog..zoek zo`n ding live uit..wij hebben er nl ooit 1 gekregen en daar kwam me een pokke herrie uit..Dat wil je je beeb niet aandoen
Deze vind ik zelf nog mooier,bij dezelfde winkel.. Koeka-Koeka Muziekdoos lech white-Koeka speelgoed-Koeka webshop-Goedkoopste Koeka-Koeka.nu
Ja die zag ik ook! Ook leuk haha... PFf ik ga zo weer ff n tukkie doen denk..stort weer in. Liefste ga ik in mn bed liggen maar wil mn pakketje niet mislopen haha
@ Noosa. Het is misschien ook niet zo'n hele moeilijke vraag.. Na je eisprong gaat je temperatuur omhoog. Mijne is natijd met 0,4 graden ongeveer gestegen. Dat is goed natuurlijk. Nou temp ik 's ochtends. Maar als ik overdag voor de 'grap' een keer ga tempen dan is mijn temperatuur 36.5 (zoals voor de eisprong) Dus de vraag.. Moet je temperatuur na de eisprong de hele dag ong. 0,4 hoger zijn dan normaal of alleen 's ochtends?
Het gaat om je basale temperatuur. Dus als je net wakker bent, op het zelfde tijdstip zonder dat je al iets gedaan hebt. De rest van de dag kan er van alles je temperatuur beinvloeden....dus dat is niet echt een goede graadmeter. Ik heb mijn temperatuur nog nooit zomaar overdag gemeten dus ik zou niet weten hoe het bij mij zit nu eigenlijk.
noos, slaaplekker! Ik zit hier ook op het hema pakketje te wachten haha zaterdag gaan we de stad in, kerstcadeautjes halen voor elkaar, kraamcadeautje en dan ga ik meteen speuren voor een muziekdoosje. Ik had nu zo'n muziekmobieltje boven het bedje hangen maar twijfelde al. vind het toch teveel prikkels denk ik muziek+draaien, niet echt rustgevend en nu met de babyfoon-camera erop zag ik de hele tijd nijntjes bovenin, hoe ik het ding ook zette dus dat was de druppel mobieltje gaat verplaatsen naar de box
Zeeb, ze raden ook aan om geen mobiel boven het bedje te hangen. Inderdaaad te veel prikkels en het lijdt tot spelen. Terwijl bedje is om te slapen....
ja ik dacht toen zo'n muziek''doosje'' aan de zijkant hangen is niks, want dan gaan die armpjes erheen en misschien eraf trekken. maar dat is pas na zo'n lange tijd. beeb ligt onderin en als ik dat doosje een stuk achteraan hang dan kunnen ze er voorlopig niet bij. brr hond wil toch echt naar buiten, moet er maar aan geloven denk ik
Flauwe hond,waarom doet hij het niet ff op de wc Ik zal eens kijken of ik online ergens een uitzetlijstje kan vinden..kan ik eens gaan kijken wat we echt nog nodig hebben