Hij is fijn haha.. ik dacht ff een lijstje dat ik gewoon op m`n laptoppie kan zetten en af kan vinken. De prenatal en hema enz overdrijven natuurlijk lichtelijk,die willen vooral euries zien haha Gewoon een beknopt lijstje..ik zoek nog ff
Mams, ik heb mijn lijst bij de kraamzorg vandaan....kan je ook kijken. Ik zit bij careyn. Nog niet geslapen, maar lig lekker te chillen
Aaaaaah mams, die commode! Hij mag van mij nog iets meer brocante, maar tegen gratis zeg ik geen nee, dus heb meteen gemaild! Ben benieuwd, volgens mij is dat ding zo weg! Wel eindhoven dus moeten we er een stukkie voor rijden... maar ach! Miss, wat Noos zegt klopt. Het gaat alleen om je temp als je net wakker bent en nog niks gedaan hebt. Rest van de dag moet je niet naar kijken! Die tosti met appel was geen succes, bah, smaakte me voor geen meter! Hou ik toch niet van zoet Volgende keer met kaas! Ik heb trouwens ook wel eens zo'n muziekster van zilveren stof gezien!
Ah juist.... daar vragen ze ook de hoofdprijs voor... Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.saartjeprum.nl/images/muziekster-zilver.jpg Als je gewoon zo'n muziekdoosje met trektouwtje koopt dan naai ik er wel een voor je, haha!
Zussie,ben benieuwd! Als wij er nog 1 nodig hadden dan was ik er ook voor gegaan,super mooi ding! Ik weet de afmetingen niet..kan een beetje moeilijk inschatten of hij in onze auto past..maar anders wil ik hem gerust voor je halen als ie met spoed weg moet Ik ben het uitzetlijstje aan het maken..Als ik dan al die dingetjes zie die we nodig hebben,zo leuk,zo baby`achtig hihi..Ben er gewoon emo van,haha..het moet niet gekker worden wel
Hij is vast een meter breed, een meter hoog en 60 diep ofzo... Ben benieuwd of ik wat hoor, volgens mij springt iedereen daar bovenop, haha! Ik snap dat wel hoor mams, dat emo gedoe Al die kleine schattige spulletjes! Kreeg net een sms van schoonzusje... Ze kan de 23e echo maken.... pfff nog een week wachten Alleen moet die dag werken (heb geruild, sjips) dus hoop dat ze ook 's avonds kan...
Jammer!! Met zoiets moet je ook net geluk hebben en de eerste zijn.Nu kun je nog wel langer zoeken,ook altijd leuk haha
Jammer Zussie!! Mams, heb je je lijstje al af? Ben wel benieuwd wat je er op hebt staan. Kan ik vergelijken als t mag? Ik heb zin in kerst! Zaterdag vier ik kerst met vrienden alvast. Altijd week ervoor want tijdens kerst heeft niemand tijd...iedereen maakt eten, leuke muziek erbij en lekker samen zijn
Haha absoluut... En je kunt ook best leuke dingen vinden voor minder geld... Alleen alles waar ze brocante voor zetten betaal je meteen de hoofdprijs als je net iets andere zoektermen gebruikt... Ik wil eigenlijk ook zo'n kast met van die ruitjes bovenin, zodat ik er gordijntjes voor kan naaien, haha! Ik ga even socializen bij een collega, pffff wat een saaie boel hier!
I love marktplaats : Marktplaats.nl > Kast in prima staat, gratis af te halen. - Huis en Inrichting - Kasten | Dressoirs Noosa,ik heb mijn lijstje wel af denk ik.Maar ik heb er alleen op staan wat we nog nodig hebben en dat is niet zo heel veel (vooral verzorgingsprodukten,badje,hydrofiel luiers enz).Lakentjes en dekentjes heb ik nog het eea,slaapzakjes ook en kleertjes in overvloed haha
Marktplaats.nl > vandaag op te halen bijna gratis ledikant/commode etc etc - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten deze is ook leuk
Die is ook leuk zeeb! Ja,zo`n kast is leuk! Vind je vast nog wel,gewoon goed neuzen..Ik hou er van haha
ja zeg, krijg ik mail van Hema, ook vandaag de korting. heb ik nou gister voor niks de hele middag gedaan over 1 bestelling