ZP-Addicts deel 4

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Yara89, Dec 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babsies

Babsies Bekend lid

Mar 16, 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx meiden, jullie hebben gelijk.. Maar t blijft soms moeilijk om nuchter en zonder zorgen te blijven! Ach.. uiteindelijk moet het goed komen :) Heb er nu iig weer beetje meer vertrouwen is dus tnx daarvoor!
    Oeh net even toegegeven aan de eerste nesteldrang en keukenkastjes uitgeruimd en gesopt! Whoe! Er is iets gebeurd haha :D

@Zussie: oeh jeetje.. ik hoop het niet! Nouja wat je zegt, het zal wel loslopen.

@Mams: o jeetje.. wat vervelend dat je mannetje z'n baan kwijt is. Ondertussen al zicht op iets nieuws of..? En balen van die misselijkheid. Ik herken wel wat je zegt trouwens hoor, werd ook misselijk als ik te lang niks at.

@Noos: lekker straks weekie vrij, ga je nog wat leuks doen?

2. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik neem 2 overuren op!
    Ga lekker even bij de manfield kijken of ze die laarzen nog hebben!

Tot vanavond! ;)

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

May 24, 2011
    4,082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach Zeeb, waarsch is vandaag er al veel uitverkocht!

Babs, lekker aan de slag in babykamer! Heb er zoveel zin in haha

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

May 24, 2011
    4,082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shopse Zussie!

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,shopze!

Babs,leuk nesteldrang..geniet ervan zou ik zeggen haha

Zeeb,arghh ik krijg het mailtje net ook..tsss..die durven :p Nu ik met m`n uitzetlijstje bezig ben denk ik wel zou ik het maar bestellen.
    Maar dat vind ik gewoon niet gezellig,wil ook nog live shoppen :D

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

May 24, 2011
    4,082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook gister gedaan Mams, maar moet nog wel lakentjes, dekentjes etc. Daar ga ik maar live voor haha
    Vond dit wel erg makkelijk..

7. Babsies

Babsies Bekend lid

Mar 16, 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Noos: oeh ja klinkt als een goed plan! Heerlijk! Kan ook niet wachten tot we er echt aan kunnen beginnen :)

@Mams: whaha ja... nou.. t blijft schoonmaak- en opruimwerk dus echt genieten zal het nooit worden :p Maar ben wel altijd blij als ik het gedaan heb!

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja inderdaad mams, live shoppen is erg gezellig
    maar aan de andere kant, als het zoveel scheelt in kosten zou ik het toch bestellen :)

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    hoe gaan jullie het doen met dekentje/lakentje eigenlijk ?
    heb het er voor het wassen op proef een keer opgedaan maar ziet er toch niet uit zo'n groot dekentje wat onderin opgemaakt moet worden. hele bobbels moeten eronder

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Babs,mss kan ik beter zeggen profiteer ervan haha

Ik zal gewoon eens neuzen wat ze hebben :D

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zeeb,idd wel kort opmaken.En niet zo`n groot dekentje kiezen mss? Als je het dan 1 keer onder het matrasje doet zit het toch goed?

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    ben benieuwd wanneer vriend zn kerstpakket krijgt, ben zo benieuwd wat voor leuks het dit jaar is :D

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    #1233 Dreamer, Dec 15, 2011
    Last edited: Dec 15, 2011
    Zooo kben er weer :D
    Had het geluk mn tante tegen te komen hier bi jde winkels en die meost ook nog ff naar het grote winklcentrum dus ben met haar meegereden hihi :D

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

May 24, 2011
    4,082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik zit beetje in dubio.
    Wil me opgeven voor zwangerschapsgym. Nu zijn de lessen alleen afgelopen dinsdag al begonnen. Dus als ik nu mee zou doen dan zou ik 1 les al missen.

De volgende les start op 24 januari. Dan ben ik ruim 27 weken. De cursus duurt 9 weken dus dan ben ik 36 weken als ik klaar ben.
    DIt lijkt me opzich wel fijner alleen als ik eerder beval dan mis ik ook de laatste les (partnerles). Toch lijkt het me wel fijner om zoiets wat later te doen omdat het dan nog verder in mn geheugen ligt wat ik moet doen.
    Qua bewegen is het nu natuurlijk makkelijker....wat n dilemma.

Heb ook fysiotherapeute gemaild wat zij aanraadt (ze geeft de cursus ook) maar wat zouden jullie doen?

15. Chantej

Chantej Actief lid

Apr 28, 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Hey meiden,
    Hier ben ik weer. Heb een erg leuk weekend achter de rug in valkenburg. gezellig naar de kerstmarkt in de grotten geweest.
    niet alles bij kunnen lezen maar wel van de laatste 2 dagen een beetje.
    ben ook alweer paar dagen bezig met ovusticks en heb vandaag toch een knaller!!! gisteren nog aan klussen geweest dus joop op goed geluk!

Mams gefeliciteerd een jongen leuk hoor!! nu kun je gericht shoppen;)

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    dreamer, dat is naar :( hopen dat het snel beter gaat met hem

mams, heb een ledikant dekentje.nou dat is megagroot. en had ik maar een wiegdekentje genomen ( voor in de kinderwagen eigenlijk ) en dat is dan weer zo klein
    het is nooit goed :p

noos, ja lastig. als je het echt graag wilt zou ik er toch voor gaan. misscien niet zozeer voor de gezelligheid en omdat je dan misschien een paar lessen mist, maar wel voor de oefeningen.
    maar als je het niet heel erg graag wilt doen zou ik er niet voor gaan.
    het is natuurlijk altijd leuker om dan vanaf het begin in de groep te zitten en alle weken mee te kunnen doen

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    noos, heb jij je hema bestelling al? :D hier nog niks hoor
    volgens mij versturen ze via selekt vracht,
    die zijn hier meestal vrij vroeg

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Moeilijk zeeb!!
    Mijn therapeut heeft me een folder meegegeven voor zw.schapsgym.. Nja soort van... Tis niet zo van het allemaal moeten doen en ook nie zweverig. Bestaat uit 7 lessen voor je bevalling en eentje daarna. Komt ook een lactatiedeskundige, een vk, allmaal mensen hihi! Had al zitten googlen maar kon er verder nog niks over vinden helaas.. Dit leek mij nl wel wat. Was ook ene partnerles bij en oefeningen voor je ademhaling enzo..

19. Chantej

Chantej Actief lid

Apr 28, 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Heb een foto'tje in m'n album neer gezet krijg het niet voorelkaar om samen met de tekst te versturen.
    wat denken jullie is mijn ei gevonden?

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    chantej, is die van vandaag ?
    en hoe snel is de foto gemaakt want lijkt erop alsof de test nog ''bezig'' is zeg maar op de foto.
    anders vind ik het wel een mooie maar denk dat je dan morgen echt de knal test gaat hebben
    misschien voor de zekerheid anders vanavond of morgenochtend/middag nog tetsen?

Share This Page