Noosa,zw gym tot aan de 36e week lijkt me vrij lang.Zijn er niet meerdere keuzes? Chantej,ga zo naar je foto kijken Zeeb,hmm dat is dan wel erg groot voor zo`n mini zeebje hihi
deze test is van 15u heb het ook bij een testje die verder boven is. ga morgen zeker nog weer testen. even kijken vanavond aangezien je dan ook weer om drinken moet denken enzo, heb al niet byzonder veel gehad door het werken. kan vandaag niet extra klussen mannetje moet de hele avond nog door tot uurtje of 1a2. hoop echt dat het goed gaat gisteren avond iig nog wel geklust
Yeah,m`n hema bestelling is weer onderweg Deze keer lukte het online betalen wel,dus ben benieuwd of het morgen komt. Heb een badje besteld en nog wat dingetjes.De witte hydrofielluiers hadden ze niet meer,irri.
Tnx voor het meedenken meiden. Nee er is geen andere optie....lastig he! Haha....ik heb nog eventjes om na te denken gelukkig. Liefste zou ik over 3 weken beginnen..zou het beste uitkomen! Maarja we kunnen niet alles willen he Dreamer, wat naar van je opa! Altijd vervelend als je ziet dat de mensen waarvan je houdt iets mankeren. Zeeb, nope nog geen Hema in zicht. Ze mogen wel opschieten van me! Haha Chantej, het meest linkerstreepje is het streepje waar we naar moeten kijken toch? Ik ben altijd in de war haha. Dan ziet het er goed uit! Morgen iig klussen!
Pff kben moe ineens.. Gaat op t moment ook weer niet goed met mn opa.. Hakt er ook wel weer ff in Mn tante en oma waren vnochtend geweest, hij zat helemaal te trillen en wilde weinig eten en niet drinken... Heb er ook echt geen fijn gevoel bij...Hijs dinsdag jarig dus meot me dan ook egt maar ff over me eigen "angst" heen zetten en ff langsgaan... Zal wssnlijk toch zn laatste verjaardag gaan zijn... Hoe anders en hoe groot is het contrast met vorig jaar.. Toen was hij nog thuis, was nog redelijk helder, wist iig nog wie wie was... En nu nu is t eigenlijk niks meer Zoals mn tante zei, hoe hij er nu bij zat zou alleen zn hart nog maar hoeven stoppen
K hang nu idd maa rop de bank.. Kleedje er bij... kacheltje aan en lekker tv kijken/laptoppen.. Mag morgenochtend gelukkig uitslapen hihi
noosa, hier ook nog geen hema te bekennen achja had ook niet anders verwacht bezorgen zal net zo snel gaan als bestellen
Dreamer,dikke knuf voor jou!! Wat verdrietig zeg... Noosa,wil je echt zw gym doen? Is er niets iets anders wat je ook aanspreekt? Willen jullie even meekijken..ik wil graag het muziekdoosje kopen voor de beeb voor kerst.Nu dacht ik dan doe ik er meteen de (paddestoel) kastknopjes bij..Die zijn 4,95 per stuk en heb er 6 nodig.En op een andere site,dus als ik dan het muziekdoosje wil en de kastknopjes moet ik 2x verzendkosten betalen (even snel rekenen 60 euro bijna) .Ik vind het een duur grapje.. Toen zag ik deze: Willemijns Winkeltje Zou ik daar geen kastknopjes van kunnen maken? Dan kom ik op 33,-
Oh dreamer.... wat vervelend meis! Idd, even lekker niks doen en beetje hangen! Het zijn dingen die bij het leven horen, maar altijd vervelend! Ik heb mijn laarzen gevonden meiden! Ze zijn moooooooooooooooooi! Ik ben al zo lang op zoek naar nieuwe, ze waren nog niet goedkoop, maar goed.... Van mannetje mocht het van de eindejaarsuitkering (ok, die komt volgende week pas maar dan zijn die schoenen misschien weg). Ze hadden ook mooie schoenen voor mannetje in de uitverkoop. Dus heb ze maar meegenomen, als ze niet goed zijn breng ik ze morgen wel terug. Als die gozer wat nodig heeft kunnen we het nooit vinden, dus kan het beter maar kopen als ik wat zie!
Mams wat ik vooral fijn vind is dat de lessen gegeven worden door mijn behandelend fysio. Zij weet natuurlijk precies wat ik wel en niet kan...... Verder is dit heel erg in de buurt (ben natuurlijk fiets en/of vriend afhankelijk). Maar ik kijk wel even wat zij te zeggen heeft over de mail. Je link doet het niet goed Mams
Hahah idd zussie! Khad bij c&a hier zo'n leuke combi gezien.. Een jurkje met bolerootje.. Samen nog geen 25 euro... Dacht leuk voor de kerst, tis toch maar eenmalig dat het pas (gewoon maatje groter ) Maar helaas, bolero was er alleen nog in maat veel te groot voor mij hihi
ja noosa klopt. je moet kijken naar het linker streepje. gaan we zeker doen morgen heb ook wel het gevoel hoor dat mn ei komt/er is. aldoor van die vage krampen onder in me buik.