Hahaha net weer met mannetje aan de foon gehangen Ik ga mn laarzen echt niet terugbrengen hoor! Ik zoek al maanden! Maar die van hem misschien toch maar terugbrengen.... aangezien ik als het goed is over een paar maanden ook al mn kleren niet meer pas.... Maar hij moet ze op zn minst even bekijken en passen... als ze dan nog terug moeten dan doe ik het wel.. Ik weet trouwens echt niet wat ik met mezelf aan moet. Kom ik thuis, heb ik stervensveel honger, helemaal misselijk. Eet ik 2 rijstwafels (trouwens met rollade, vroeg me net ineens af of dat eigenlijk wel mag) en een kop thee. Nu ben ik weer hardstikke misselijk. Dan vraag ik me af of ik nou al weer honger heb, of dat ik nu weer te vol zit ofzo?
De eerste tijd de gewone kleding,omdat dat meestal lekker zit kleding is.Na een paar maanden een piama en slaapzak (nog niet meteen omdat ze daar in kunnen kruipen,hoewel je ook voortaan kleine slaapzakjes hebt).
Zo'n kast vind ik echt leuk! Marktplaats.nl > Kledingkast voor baby / peuter / kleuter - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Commodes en Kasten
Zussie,ik weet het niet..ik ben alleen maar misselijk als ik honger heb of in de auto zitten.Van eten wordt ik niet misselijk Ben je na het eten meteen misselijk? Anders heb je nu mss juist meer behoefte aan vaker eten op een dag?
Die is idd erg mooi zussie! Ik ga afsluiten en eten maken,krijg ook honger hihi Smakelijk alvast voor wie het straks zal smaken
Ik ben ongeveer alleen niet misselijk terwijl ik eet, haha... Als ik heb gegeten komt het echt na een kwartier ofzo weer terug... Er zit niks anders op dan de hele dag door eten denk ik!
Zeeb, denk idd wat Mams zegt! Zussie gave kast zeg! Helemaal mijn smaak haha. En dat misselijk had ik ook in t begin. Ik moest echt zoeken naar hoeveel, wat en wanneer ik moest eten. Na n tijdje had ik een schema wat goed ging. At ik meer? Dan moest ik echt rennen
Hmm dat belooft wat... Heb net thee met honing gedronken.... neem ik normaal altijd. Maar nu is het een beetje verkeerd gevallen geloof ik.... Mooie kast he? Vind de prijs ook wel meevallen.... en het is hier in de buurt! Maarja nu geen geld,en geen plek.. Hopen dattie er over een paar weken nog staat! Ideaal om moie gordijntjes voor temaken
Aaaargh zoooo mijn dag niet!! Brand ik net gigantisch mn vinger aan de pan met water... Voel me egt zooo dom nu
Nou ja,nog geen Hema bij jullie? Tsss,wat stom! Ik wil m`n bestelling ook morgen binnen hebben Heb heerlijk gegeten..de misselijkheid zakte pas na het eten.Ook zonde Ik ga even op mijn hema online kijken...mss staat daar iets van de status van de bestellingen
Ik zit nog eens bij mn mail te kijken en daarop staat wordt vanaf 15 dec bezorgd...tja dat wordt n ruim begrip dan!
sjee ben eindelijk bijgelezen. Meiden zullen we afspreken dat we per dag niet meer dan 8 blz mogen praten? Kan het niet meer bijlezen haha Dreamer hoe is het met je hand/vinger die verbrand is? Zeeb, ik zag dat je foto's van je buik heb geplaatst maar ik zie helemaal niks zussie mooie laarzen hoor! Heeft je mannetje zijn schoenen al gepast? Ik las trouwens dat je een echo kan maken bij je schoonzussie op de 23ste! Leuk hoor, toch maar wel een vroegere echo ook al geloofde je er niet in Mams jij bent weer lekker bezig met van alles bij elkaar aan het zoeken! jij komt toch altidj de meest bijzondere dingen tegen op internet haha. Spullen zoals kasten enz kom ik nooit gratis tegen Ben je al uit je behang? Ik heb nog heel veel gelezen maar ik weet het niet meer zo goed. Sorry. Mijn mannetje keek tijdens het douchen eens naar mijn buik. Hij zegt ook, hij is echt groter aan het worden. na het eten had je wel eens een klein buikje maar niet zoals nu. Als ik mijn buik nu in hou dan is hij zelfs niet meer plat. Als hij dan ingehouden is dan is mijn ochtend buikje normaal zelfs platter. ik krijg het niet meer weg. Ik heb er zo'n zin in om het zaterdag aan mijn vriendin te vertellen!
mams, in mijn marktplaats zoektoch naar een stoeltje kwam ik o.a op deze Marktplaats.nl > Paddestoel Poef !!! - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Inrichting en Decoratie Marktplaats.nl > 3 leuke paddenstoel krukjes / tafeltjes - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Overige Meubels en voor lente kwam ik ook nog op een uiltjes schommelstoel maar voor mezelf nog niet gevonden wat ik zocht haha