ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    speciaal voor lente :D

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    WAUW wat een mooie buik! Heb je een glimmende bh? ziet er gezellig sfeervol uit voor de kerstdagen;)

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha ja zilver/glitter :D ( H&M )

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lente gezellig dat je erook bent!
    Kan me voorstellen dat je het graag wilt vertellen :D

Zeeb, had nog helemaal niet op je foto's gereageerd maar echt gaaf :D Mooie buik hoor!

Weetje wat ik ga merken? Dat mn navel iets meer naar de oppervlakte komt..krijg ik straks zo'n plopper haha!

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey girls!

Eerst even mijn pasverhaal;) Dan ga ik even bijlezen en reageren:
    Nou, ik ben weer terug van het passen:D Had vandaag van te voren de bruidszaak gebeld om door te geven dat ik zwanger ben en dus ongeveer 23 weken ben met mn bruiloft. Ook gezegd dat mn moeders en zusje en szusje het niet wisten, dus dat ze er niets over kon zeggen. Was wel fijn dat ze het van te voren wist, zo kon ze me in de paskamer nog even zachtjes advies geven over wat het mooist zou zijn met mn buik.

Eerst de jurk gepast die niet mijn voorkeur had. Geshowd, iedereen onder de indruk:p Daarna de jurk waar mijn voorkeur het meest naar uit ging gepast. Toen ik m aanhad vond ik m super, alleen toen keek ik in de spiegel en leek ik hele brede heupen te hebben! Door die horizontale draperingen! Dus toen die andere jurk weer aan en was de keuze snel gemaakt! Ik neem ook zo'n lange sluier! Is zooooo mooi:D

Ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien met mn buik! Gelukkig is de jurk 2 maten te groot, dus dat gaat allemaal prima passen! Nu ongeveer 4 weken voor de bruiloft terugkomen voor de definitieve maten en dan maar hopen dat ik in die 4 weken niet te veel meer groei:p Moet tegen die tijd ook nog op zoek naar een goed ondersteundende strapless BH, omdat een bustier niet kan met een buik.

Maar goed, dat was even mijn pasverhaal;)

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Leuke paddestoelen zeeb! Ik heb alleen al een poef gekocht via mp :D

Lente,ja ik kom van alles tegen..maar ik vind neuzen op internet dan ook erg leuk.En omdat wij een beetje low budget moeten doen zoek ik ook naar gratis dingen.Beetje verf en tadaa haha

Ja,dat moest ik nog zeggen..Zag in een tijdschrift zo`n mega stoer setje staan,met uiltjes!Maar dan echt een jongenssetje,hij was zoo leuk.Zo Lente :D

Wat zijn wij toch ook sociaal,geef elkaar volop shoptips haha..Zijn de mannen blij mee haha

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh Yaar wat fijn dat je jurk gekocht is!
    Was het niet heeel moeilijk om het voor je te houden bij je moeder en zusje?
    Ik ben benieuwd! Maar je zal er uit zien als n plaatje denk ik!

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wat leuk Yara!! Voelde je jezelf al helemaal een bruidje? Nog een paar maandjes zeg,dan is het al zover.Leuk leuk :D

Zeeb,kei mooie foto`s! Weet niet of ik dat al eerder zei ;)

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    yaar, wat fijn dat het zo leuk was! ben benieuwd naar je jurk :D

zo even gtst kijken , stil :p hahaha

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oja Yaar, ik dacht nog, tegen jou moest ik ook iets zeggen maar wist niet meer wat en dacht nog, goed onthouden en nu ik van je jurk lees weet ik het weer!! Wat gaaf dat je je jurk hebt gevonden! Heb je ze het nog vertelt van je zwangerschap of ga je dat nu achteraf doen?
    Ik ben heel benieuwd, heb je niet een plaatje?

Mams, die uiltjes kleding is dat van Noppies? Ik heb dat merk nl ook gezien (ohhh ik kijk zo vaak op die site doorda tik het een heerlijk merk vind) Daar hebben ze ook dingen met uiltjes. Helaas niet onzijdig anders was ik al overstag gegaan en hing het in de kast voor aan een haakje in het kamertje.

11. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ zussie & zeeb: ah lief dat jullie dat leuk vind dat er 10 weken staat bij mij:) vind het zelf ook erg leuk hihi.

@ zussie:had je het nu ook al aan je ouders verteld dat je zwanger bent of niet?
    je hebt wel flink last van misselijkheid he, vervelend!
    leuk dat je de 23e een echo hebt!

@ zeeb: hoe gaat het met de pijn in je rug?
    supermooie foto! zelfgemaakt?
    mijn smoeder is fotografe ( niet echt professioneel) en die wil een soort anne geddes fotos gaan maken. eerst van mn buik met bloemetjes en dan van de beeb. wel leuk:)

@ noosa: wij hebben 3 kdv groepen en op 1 groep loopt het niet helemaal lekker tussen de 3 leidsters. het zijn 2 vriendinnen en dan nog 1tje erbij. dat maakt op zich niet uit, maar het loopt toch niet super. en dat is al een tijdje aan de gang, dus mn leidinggevende vond dat er nu iets moest veranderen.
    ik ga ruilen met een collega met dezelfde diensten dus dat komt goed uit. en nu met mn zwangerschap komt het ook goed uit, want ik wil daarna 3 dagen gaan werken en een collega die nu 3 werkt wil 4 gaan werken.
    aan de ene kant vind het een uitdaging en wel leuk, maar aan de andere kant de vorige keer dat er gewisseld is ben ik ook al naar een andere groep gegaan..

balen mams dat je man zn baan kwijt is geraakt, hoe dat zo? contract niet verlengd?

oh wat naar dreamer! sterkte!

leuk leuk yaar, je trouwjurk verhaal!

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Thnx girls! Ben ook helemaal blij:D Voelde me echt het bruidje!

Nee, vond het niet moeilijk om mn mond te houden, verbazingwekkend genoeg! Maar het was sowieso raar om uiteindelijk de jurk te hebben gekozen die ik van te voren niet voor ogen had. Heb wel een plaatje, maar is natuurlijk niet zo mooi als dat ik m aanheb;) Maar speciaal voor jullie, dit is de jurk. Hij is wel helemaal zonder bandjes (die worden eraf gehaald)!

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zoo, ben inmiddels bijgelezen, maar ben echt praktisch alles weer zo'n beetje vergeten, sorry meiden!

Zeeb, prachtige foto's! Ik wil ook graag een buikshoot doen als ik zo'n mooie buik heb:p

Zussie, mooie laarzen! Snap dat je er helemaal blij mee bent! Mooie kast ook! You've got mail;)

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @roos, Ja de fotos zijn zelf gemaakt :)

@yaar, mooie jurk hoor!

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Yaar wat een mooie jurk! En dan te bedenken dat er ook een dikke buik in zit;) Dat bandje over de schouders vind ik ook wel mooi. Misschien voor de tijd dat als je borsten zwaarder zijn dat het ook wel handig is. Leuk hoor dat je geslaagd bent! Heeft niemand wat door gehad?

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Thnx Zeeb!

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Yaar prachtig!!

Roos, klinkt wel praktisch maar altijd moeilijk om je groepje te verlaten he!

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yaar,wowsss wat een mooie jurk zeg! Echt prachtig! Wat zul je daar mooi zwanger in zijn :D

Lente,ja van noppies idd! Wit met zwarte uiltjes..nou ben ik helemaal niet van het zwart maar dit setje vond ik echt super gaaf!

Roos,leuk dat je smoeder foto`s gaat maken.Hier een moeder die foto`s maakt voor de hobby.Altijd leuk vind ik..en dan heb je ook echt meteen heel veel keuze.Willen jullie dan ook zo`n foto gebruiken voor het geboortekaartje?

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    tja, ik had nu net ook weer ff gekeken. uitverkoop is gestart sinds vandaag bij noppies maar hmm die uiltjes vind ik toch wel echt een beetje jongens maar wel super gaaf!!

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja die vind ik ook echt jongens..even kijken hoe uitverkoperig die nu is,vind hem echt leuk nl :D

Deel Deze Pagina