mooie jurk yaar! confessions of a shopaholic is op tv, zo'n leuke film! ben ook ff aan het kijken voor een leuk niet te duur jurkje voor kerst.
Deze vind ik ook te schattig! Shirtjes - Tee Stream - Babykleding en kleuterkleding online 2011 | Noppies Shop Online
Lente,die is ook leuk ja! Ik vind deze gaaf: Shirtjes - Tee Singing Grass - Babykleding en kleuterkleding online 2011 | Noppies Shop Online Maar 14,95 voor 1 truitje waar ze mss na 1 maandje uit zijn...neuh,dat gaat hem niet worden haha
Noppies is echt mijn favo alleen jammer dat het wat duurder is. Toch zal ik het niet kunnen laten om wat voor in mijn kast te kopen en wat voor in die van de kleine. Ik heb altijd gezegd dat als ik zwanger ben ik iets van hun aan m ijn lijf wil. Vroeger met de winkel waar ik werkte ook naar beurzen van hun geweest. Zo leuk altijd. en babykleding kan van hun ook via markplaats. Het blijft mooi.
Ik vind noppies ook erg fijn, heb nu 3 setjes ervan in het kastje hangen en zijn na het wassen en strijken nog net zo mooi en kwaliteit is volgens mij heel goed. zo voelt het wel aan
Ik zei altijd al, dit merk moeten ze ook hebben voor niet zwangere vrouwen. Het zit en draagt zo fijn. ik had ook dingen gekocht en gedragen terwijl ik niet zwanger was. Het zit nu nog mooi.
Ik geef jullie groot gelijk hoor,als ik de euries had zou ik die online shop zo leegkopen Kwaliteit voor babykleertjes vind ik dan niet weer zo belangrijk,voor je het gewassen hebt past het niet meer Shit,ben net zo boos geworden op kater.Wij hebben een afgesloten keuken en glipt er iedere keer naar binnen en dan springt hij zo hoog weg dat ik er niet bij kan.Dus ik dacht zoek het maar uit en doe de deur dicht..hoor ik hem de vuilnisbak slopen.Ik er naartoe,kat weer omhoog springen.Tot een paar keer toe,toen was m`n geduld op Heb `m naar de gang gezwiept,arghhh.
hahaha die kat wist zo goed dat hij fout zat! Hij springt niet voor niks weg. Het kunnen soms zulke barrels zijn. Later moet ik er dan altijd wel om lachen dat ze zo doen. Sneakbakken.
Pfff,ik kan er nog niet om lachen..heerlijk hormonen.Hij staat nu aan de deur te krabben omdat hij in de huiskamer wil..nah pech,dat wil ik even niet
Roos Als jij een koukleum bent zou ik voor iets anders gaan Ik krijg het al koud als ik er naar kijk haha
bolero of blazer en een panty 60 of 100 denier, en laarzen dan zou het kunnen anders zou ik het heel koud hebben
Schiet me net ineens het gedichtje wat ik altijd bij de zwangerschap van dochter in m`n hoofd had te binnen.Omdat ik even in een sentimentele bui ben deel ik hem met jullie 9 maanden lang mag ik je bij me dragen zonder dat ik je kan zien of even aan je kan vragen ben je een jongen of een meisje ben je groot of ben je klein is het niet wat smal daarbinnen of zeg je nee hoor ik heb het fijn ik zou nog zoveel meer aan je willen vragen maar ik moet wachten tot jij besluit vandaag is het genoeg geweest vandaag kom ik eruit liefs mama