Morning girls! Noos, succes bij de tandarts! Zeeb, argh dat is balen meid! Dat is inderdaad een ruim begrip, moet je daar de hele dag voor thuiszitten. Zussie, echt bagger dat je je zo voelt, hopelijk gaat het snel wegtrekken! Wel super leuk dat je vanmiddag naar je vriendinnetje gaat en dat je volgende week al een echo krijgt! Ik duim voor een mooi wurmpje met een kloppend hartje! en misschien wel twee Dreamer, fijn, zo'n rustig dagje! Hier weer aan het werk, laatste dagje voor het weekend! Wel een drukke dag en vanavond hebben we housewarming voor de vrienden, dus dan ben ik niet hier.. Hoop alleen wel dat het niet te laat wordt, ben echt moe. Maar morgen lekker uitslapen!
Idd lief Zussie!! Hmm mijn schoonmoeder reageerde toen echt heel koel, uhhh tis nog wel heel pril he.. Weet dat er nog van alles mis kan gaan... Euhh ja en bedankt, dat wilden we net horen..
Zussie, ga je het nog op een speciale manier aan je vriendinnetje vertellen? Ik heb het gister trouwens tegen mn collega verteld Ze reageerde super leuk en ze adviseerde me het hier op het werk nog even stil te houden tot ik mn salarisonderhandeling achter de rug heb. Op een een of andere manier komt het precies goed uit nu Mn contract loopt tot 1 juli, ik hoop natuurlijk dat mn contract gewoon verlengd wordt, maar als dat niet zo is, ga ik gewoon op 30 juni met verlof
Ben toch blij dat k al een vast contract heb Nu met al die klachten/ziekmelding had k kunnen fluiten naar een vast contract
Ik zit op detacheringsbasis, dus een vast contract zit er bij mij sowieso niet in Maar gelukkig zal ik niet om een zwangerschap ontslagen worden. We zitten midden in een reorganisatie en het is gewoon de vraag of er na de reorganisatie nog plek is voor mij. Mensen die vast in dienst zitten gaan toch voor.. Dus maar gewoon afwachten.
Tsja achja... Wij kaatsten oook gelijk terug dat dat latero ok nog kan gebeuren Heb me dr verder nie veel van aangetrokken..
nou ze zijn al langsgeweest, lekker snel maar alleen een silliconenkitje erop. en ze gaan aan de woningstichting doorgeven dat de buitenkant toch maar even open moet grrr moet je vooral tegen een zwangere vrouw zeggen die alles klaar wil hebben dat de voorkant van je huis open moet
Ben d`r ook weer.Vanmorgen bij de gyn geweest,bloeddruk netjes..had ik niet gedacht omdat ik dat strakke banden gevoel onder m`n borsten regelmatig heb en ik weet dat dat kan komen door de bloeddruk.Maar nee,was maar gewoon maagzuur..het loopt er allemaal al zo moeilijk door bij mij.Maar dat was me vanuit de onderkant ook wel duidelijk En de beeb begint nu ook richting maag te duwen,al zit hij daar nog niet.Nah ja,ben blij dat ik weet dat het niet van m`n bloeddruk is. Over de week groeivoorsprong van beeb kon hij nog niets zeggen.Wel dat dit al erg snel is in de zwangerschap (meestal begint evt een groeivoorsprong pas na 20 weken). Mijn suiker is goed,dus meer insuline kan ik niet spuiten.M`n gewicht is niet extreem aan het stijgen (+2 kilo nu) en meer kan ik niet doen. Het is even afwachten hoe het verder zal gaan.Ik snap het wel,maar tegelijk ben ik er niet gerust op.Als de beeb iedere paar weken 1 weekje voorsprong maakt dan is het niet best.Ik moet nog 20 weken..Nah ja,adem in en adem uit..en afwachten maar. Zeeb,pfff heb je het droog inmiddels? Lekker dan,de voorkant van je huis openmaken..ik zou er ook kriegel van worden.Dat ze het iig maar lekker snel doen,heb je dat maar gehad. Dreamer,raar toch hoe sommige mensen reageren.Ik snap dat echt niet..natuurlijk kan het mis gaan maar dat kan het later ook.Heb het van dichtbij meegemaakt met 21 weken en iets verder van me af met 16 weken,daar zit je dan met je 3 maanden grens.Nee,dat gaat voor mij ook niet op hoor. MissCk,heb je al post gehad? Yara,leuk dat je collega zo enthousiast reageerde!Toch fijn om het zo dan met iemand te kunnen delen.Vanavond weer housewarming? hihi..jullie hebben er zin in Noos en zeeb,is de hema inmiddels geweest bij jullie???
gelukkig zeeb,dat ze zijn geweest! balen dat de voorkant miss open zou moeten, maar als ze dat nou snel doen en het goed maken, is het oke toch? leuk yara, nog een housewarming aan iedereen trots je huisje laten zien en leuk dat je collega zo leuk reageerde! mams, gelukkig was alles oke bij de gyn. en dat zal toch niet dat de beeb iedere paar weken 1 weekje voorsprong maakt? heb er geen verstand van maar miss ligt ie straks wel weer goed op schema? hadden jullie nou al een leuke jongensnam of niet? hebben jullie nog plannen voor vandaag? ik ga vanmiddag ff naar mn ouders en vanavond bij mn collega met andere collega's het sinterklaas spel doen. gezllig!
Ik kreeg een mail van Hema,dat de bestelling morgen komt Roos,het is niet helemaal te verwachten dat de beeb straks weer op schema zal liggen.Omdat zoon 11 pond woog bij de geboorte,zal deze beeb ook wel een voorsprong hebben.We willen het alleen niet zover laten komen dat hij ook de 11 pond gaat halen...Het is even afwachten hoe dat verder gaat. Sinterklaas spel? haha Klinkt wel gezellig,veel plezier!
Nog steeds geen Hema, bij jou wel noos ? Roos, inderdaad als ze het SNEL zouden doen.. maar daar gaat het vaak al mis met zoiets het bedrijf gaat het advies doorgeven aan de woningstichting. en die moeten dan het bedrijf weer de opdracht geven om het uit te voeren. over vreemd gesproken.. achja Ik zei al als het eind februari niet gedaan is dan hoeft het voorlopig niet meer. Ga niet zitten stressen of het wel op tijd klaar is allemaal Mams, fijn dat het weer goed was bij de gyn hoe was je suiker ondanks de m&m's van gister? ach een keer jezelf verwennen moet ook kunnen! het moet natuurlijk leuk blijven allemaal en je bent altijd zo goed bezig. die ene keer zal geen schade aanrichten!
o ik heb ook mail van hema, dat door de drukte de bestelling de 17e bezorgt gaat worden. aha nja ook goed
Zeeb,suiker was toch oke Tis de eerste keer dat ik echt teveel gepakt had,dus eigenlijk is het nog netjes Hema komt hier morgen ook staat in de mail,als ze geweest zijn geef ik wel een gil
haha ja dat is goed. Oh beeb ligt hier echt helemaal onder. Liep net de trap op en voelde haar gewoon liggen en was geen pretje behoorlijk vreemd als je tegen een baby aan loopt voor je gevoel pff mn vouwgordijn is ook nog naar de klote van al dat water, zitten van die lelijke bruine vlekken in. hoop dat ik het schoon krijg met wassen
haha,dat is apart zeeb Ik voelde gister voor de eerste keer dat beeb op m`n blaas aan het springen was of zoiets..ook zo`n vreemd gevoel. Als je het gordijn niet schoon krijgt mss opgeven aan de verzekering? Dan zou ik er iig nu het vies is alvast een foto van maken
Zoo daar ben ik weer! Hier ook nog geen Hema, maar ook nog geen mailtje dat de bestelling later is. Ik ben benieuwd. Wel een mail van de klantenservice met antwoord erop: dat ze op een shirt wel 25% korting hebben gegeven en daarbij de kosten van het shirt - de korting. Hoe ze het daar hebben geschreven klopt het. Alleen ging dit over een shirt met korte mouwen en ik heb lange mouwen besteld. Nog maar eens gechecked en ik heb echt maar 15% korting gehad. Dus maar weer een vriendelijk mailtje terug gestuurd. Ik ben benieuwd..... Sta iig wel in mijn gelijk nu nog maar kijken hoe de Hema erover denkt haha. Normaal ben ik nooit zo van het achteraan gaan, maar stiekem vind ik het best leuk zo haha. Zeeb, ik zou er ook een foto van maken...wij hebben ook lekkage vlekken op het vouwgordijn en die zijn er helaas niet uit gegaan in de was. Zo heb je zeker bewijs. Mams, fijn dat alles goed was, maar kan me voorstellen dat het even spannend is qua groei. Hij zei verder niet hoe en wat nu?