Hmm weer een beetje bruin Maar het is echt super licht, net geen geel zegmaar... Laten we hopen op innesteling... Zolang het niet rood wordt is er niks aan de hand!
Had ik ook hoor, precies hetzelfde.. ook dat ik dacht dat het een beetje bruin was, maar eigenlijk eerder geel ofzo.. dat is na een dag weer over gegaan. Ik duim voor je Zussie, al denk ik echt dat het weinig kwaad kan! Nou lieve meiden wij gaan filmpie kijken, fijne avond allemaal!
Weet je wat het is... Als het nu mis zou gaan.... dan kan het alsnog wel eens heel lang gaan duren voor het weer raak is, of ik moet alsnog de MMM in... Al zal iedereen wel heel onzeker zijn denk ik... Maar totaaaaaal nog geen reden tot paniek.... die beeb is zich gewoon extra goed aan het vastgrijpen!
Babs, fijne avond meis! Zussie, begrijp je onzekerheid! Maar we gaan er inderdaad maar vanuit dat die lieve beeb zich extra goed vastgrijpt
zussie ik had dat ook wel eens. weet alleen niet meer in welke week. Volgens mij ben ik toen als een gek gaan lezen en doen en kwam het er ergens op uit dat het ook ''opschoning'' kan zijn. alle restjes die eruit gewerkt worden voor de komst van beeb babsies, hier ook al 2 mensen aan mijn buik gezeten, mijn zus en de oma van vriend. en ik kan het ook niet hebben, normaal zit toch ook niemand aan mijn buik waarom nu wel. en daarbij vind ik het ook te intiem dat mensen zeg maar al ''aan de baby'' zitten dat is voor mij en vriend
ik ben gewoon bijna in dromenland. Zie dat mannetje nu thuis komt...gezellig. Katten liggen naast me ook al te tukken. Je kunt pootjes en al optillen en ze vallen gewoon weer slap naar beneden. Kat geeft zelfs een mauw in zn slaap haha Namen leuk. noem er maar weer een paar, altijd leuk om te horen haha
jeetje nieuwe topic en alweer op pagina 11! ga niet alles bijlezen hoor geen tijd voor. ga zo ff douchen en op tijd mn bedje in. leuk om te horen dat er al vk afspraken zijn! super! meiden trusten alvast!
Nou de lijst is inmiddels een kilometer lang... En ze worden steeds gekker en creatiever Er staan er ook heel wat bij die het toch niet gaan worden, maar gewoon voor het idee
roos, voor jou komt de echo ook al dichterbij! namen, altijd leuk om ermee bezig te zijn, maar ben toch blij dat wij een keuze gemaakt hebben
Hahaha, nee ik zit te dollen... Maar ze worden wel steeds gekker.. Maar ik vind iets langere namen ook best mooi... Alleen die vind ik vaak zo standaard... Onze meisjesnaam is ook vrij klassiek, maar wel kort... Maar kan op zich best een iets langere jongensnaam bij...