He, ik vind het ook niet vroeg met 7 weken alleen weet ik nog dat ik vorige week mijn datum voor de echo zei, dat je dat wel vroeg vond en dat je hoopte dat ze wel wat konden zien enz. Ik ben dan al 8,5 week of 7,5 week, net hoever het kindje is. Heerlijk dat je zo´n schoonzus hebt die de onzekerheid iets eerder weg kunnen nemen bij je! Tjakka, ga ervoor! Wil wel een foto zien, dat begrijp je natuurlijk wel!
nou foto is gemaakt. thnx voor de tip. toch zonde want zijn nieuwe (nja sinds we hier kwamen wonen,alweer 11 maandjes dus ) waar hebben ze van die leuke cadeau dozen voor babykleertjes etc (kraamcadeau) weet dat ze bij C&A altijd vragen of je er een cadeaudoos bij wilt maar volgens mij kun je ze daar niet ''los'' kopen heb voor mn nichtje een setje besteld bij noppies, en dan vanavond in de stad nog even iets kleins erbij iets van een haarlokdoosje ofzo lijkt me wel leuk
Hahaha Noosa,je hebt ook groot gelijk Korting is korting,geen geflauwekul! Nee de gyn heeft verder geen voorspellingen gedaan.Ik doe wat ik kan doen en alles is verder keurig in orde.Dus er zit niets anders op dan afwachten en kijken hoe het over een paar weken met de groei is.Het enige wat ze tegen het einde kunnen doen is de baby eerder halen.Maar dat is ook niet erg gunstig omdat ik diabeet ben en het vaak zo is dat de longetjes van de beeb van iemand met diabetes pas later gaan rijpen.Dus wat dat betreft kan ons mannetje beter zo lang mogelijk blijven zitten.Afwachten dus nog eventjes,meer kunnen we nu niet doen.
Klinkt erg lief Zeeb! Dat lijkt me zo leuk he, als er mensen op visite komen kijken naar je kindje en ze hebben cadeautjes mee...alles is even leuk voor die kleintjes! Wat rot trouwens dat je waterschade hebt. dat is zo irritant. Overal krijg je van die rot kringen. Is het nu weer droog? Mams, fijn dat het bij de vk goed is gegaan. krijg je nu nog een keer een echo om te zien hoe groot het kindje is?
Zeeb, je hebt ze ook bij de Zeeman volgens mij! Mams, afwachten dus! Misschien valt het uiteindelijk wel mee? Of kan dat niet..dat het nu even heel hard gaat en later weer wat minder? @Echo....bij mij zagen we met 6,5 week hartactiviteit dus dat is bij jullie dan zowiezo meiden!
Lente, het is nu droog maar moet zeggen nu regent het ook niet heel hard op dit moment. hopelijk blijf het ook droog als er weer een flinke bui komt. die vent zei al, heb nu de 2 scheurtjes dicht gemaakt, maar kan goed dat het er straks op een andere plek door komt. water moet toch ergens heen euhm tja.. wat dacht je van gewoon buiten blijven maargoed we gaan het meemaken heb nu mn gordijntje maar in de wasmachine zitten. nog een heel gedoe trouwens die stof van een vouwgordijn af krijgen.
O en kadotjes..ik krijg nu al zoveel! Net van n collegatje baby allestars gekregen! Donkerblauw..echt zoo ontzettend lief!!
thnx noos, ga er straks eens kijken hier ook hartactie op precies 7 weken dus moet bij jullie ook te zien zijn!
Guess? Kids FABULOUS SILVER W2011 - deze vind ik toch zo schattig! maar maatje 17 vind ik wat te klein. geen idee of beebje grote voeten gaat hebben maar maatje 17 zal wel erg vroeg zijn. vind voor in de herfst/winter schoentjes wel leuk als we ergens heen gaan, en minder koud dan sokjes
Hahaha lekker blingbling Zeeb! Lastig he met die maten....van schoenmaten heb ik al helemaal geen verstand
Ik ben zo benieuwd wanneer de intake van de kraamzorg is. ga denk ik mailen of ze me niet vergeten zijn haha stuk ongeduld heb ik ook
Zeeb,die doosjes hebben ze bij de hema ook los.Ben benieuwd of het lukt met je gordijntjes..wel irri zo. Ahhh die schoentjes,ze zijn echt geweldig!! Lente,ja ik krijg nog groeiecho`s.Ik geloof minimaal 2...Nou hebben ze het daarmee ook wel eens mis,maar goed..moeten ze nu maar beter kijken Zoon was op max 9 pond geschat. Noosa,het lijkt er niet op dat het mee zal vallen Maar goed,beeb komt eruit via een keizersnede en dat is al iets.Er is ook nog niet zoveel van te zeggen,maar dat deze beeb op het eind van de zwangerschap maar 8 pond zal zijn lijkt nu iig al erg onwaarschijnlijk. Ondertussen zit beeb zich flink druk te maken hihi..Zo`n heerlijk gevoel,ik hou al zoveel van dit kleine mannetje in mijn buik... Ben in love
Zeeb wat heerlijk die schoentjes. Echt een meiden schoen. Vooral leuk om te zien met die schoen van Noos ernaast haha Noos als jij met 7 weken hartactiviteit had, dan moet het bij Zussie, Yaar en mij helemaal goed komen met de echo! Nog 12 dagen. Mams fijn dat je nog een paar echo's in het ovoruitzicht hebt. Zo kun je je kiddie toch even wat vaker bekijken en ok kunnen ze dan zien of het niet te groot is. Gek he dat je van iets kunt houden wat je nog nooit hebt gezien maar alleen maar hebt gevoeld. Wat me ook zo gek lijkt is dat je van een tweede en een derde gewoon weer net zoveel kunt houden als een eerste. Dat je liefde niet gewoon op is na die ene haha
zo , de eerste kerstkaart is in huis. had ze al eerder verwacht eigenlijk. je hebt altijd vroege vogels heb de mijne gister ook al gepost trouwens
Lente,dat gevoel van houden van je kindje..dat is zo`n overweldigend gevoel.Echt heel bijzonder.Toen ik zwanger was van zoon is het wel een keer door m`n hoofd gespookt of ik van hem net zoveel zou kunnen houden als van dochter.Gelukkig was dat maar een sporadisch moment.Liefde voor je kids kan zich gewoon vermenigvuldigen,dat hoef je niet te delen Hier ook een boontje met een hartje dat volop klopte bij 7 weken Kerstkaarten hebben we al een aantal,wij maken ieder jaar foto kerstkaarten maar dat is er nog niet eens van gekomen
Kerstkaarten hebben we al wel in huis alleen nu moet ik ze zelf nog schrijven en daar heb ik zo geen zin in. Ik vind het zo'n rot werkje. Toch vind ik het wel leuk om te doen, iedereen een kerstkaart geven. We hebben net een kaart gekregen van vrienden waarop staat dat ze hun geld hebben ingezet op 2012 als het jaar voor gezinsuitbereiding dus doe jullie best! Zie je dat ze allang wat verwachten in die groep haha. Nu ff wat bedneken om ze terug te sturen. Iets van 'alleen als we de inzet delen' ofzo.
Dit geloven jullie niet....ik dacht net al dat ik de bel hoorde maar niet gaan kijken....kijk ik net, briefje in de bus van selektvracht. Ik snel naar de buren...zijn ze weg! Moet ik alsnog wachten... Ben nieuwsgierig haha! Ik heb ook al n hoop kaarten gehad, maar stuur ze zelf niet haha..
haha waarom deed je dan niet open toen je de bel hoorde? Ik ga zo maar eens met de laptop aan tafel zitten en dan kaartjes schrijven alleen ik zit hier zo kneuterig met mijn poezels naast me. Zucht, ik hou van huiselijkheid. Vooral dan ook nog met ide kerstboom erbij. Maar goed, morgen weer geen tijd en ze moeten een keer weg.
Nou de radio staat aan en ik twijfelde, en aangezien ik vaker twijfel en ik dan voor niks naar de deur loop dacht ik: het zal wel niet. Toch wel!
O en ik ben ook echt n huisnus geworden sinds ik zwanger ben. Helemaal in deze tijd van t jaar. Vind t een leuke tijd om zwanger te zijn!