Zeeb, fijn dat het al zo snel gefikst is! Wel vervelend dat de voorkant open moet, maar van de andere kant, dan is het wel gemaakt en anders heb je dat dadelijk misschien vaker, dat moet je ook niet hebben.. Die cadeauverpakkingen hebben ze bij de Hema Mams, wow, nog maar 2 kilo? Goed bezig!! En super fijn dat je suiker en bloeddruk ook goed is! En over de groei van je manneke, ik neem aan dat ze dat wel goed in de gaten houden en hem eventueel eerder laten komen als hij echt te groot wordt? Hebben ze een reden dat hij nu al voorligt? Omdat je suiker toch gewoon goed is? Mams en Roos, Over housewarming, ja erg he! Heb er eigenlijk helemaal geen zin in! Al die drukte.. Maar ik heb wel zin om mijn vrienden weer te zien, is door de drukte toch alweer even geleden. Ik hoop alleen dat het niet opvalt dat ik niet drink.. Normaal gesproken gebruik ik BOBben als excuus, maar ja, nu zijn we bij ons thuis.. Vind het ook wel fijn dat mn collega het weet, ook als ik me bijvoorbeeld niet zo lekker voel, of last heb van mn hormonen, dan weet ze tenminste waar het van is. Noos, goed bezig richting de Hema! Is misschien niet veel, maar ze moeten wel doen wat ze beloven! En die schoentjes zijn echt geweldig! Ik wil ook mini Allstars of mini Vans! Ohh wat rot dat je je bestelling hebt gemist! Nu moet je nog wachten Ik ben ook echt een huismus! Maar dat was ik al wel Moet nog kerstkaarten kopen! Normaal stuur ik ze ook niet, maar vind het zo leuk om al die kaartjes te krijgen dat ze dit jaar ook maar eens ga sturen! Doe ik morgen wel..
Noos,mutske Zijn ze er bij jou wel,doe je niet open haha.Ohh,ik zal niet lachen..Wat nu? Komen ze morgen terug? Ik heb er nooit last van,heb 2 waakhonden die de bel altijd horen (daarom trek ik hem er soms wel uit )... Ik heb geen zin om fotokerstkaarten te maken zonder kleinste mannetje erbij,is toch ook sneu.Maar goed,als ik nog iets wil versturen mag ik wel opschieten,volgend weekend is het al kerst
Ik sluit me aan bij de huismussen,ik ben een ras-echte Yaar,goed he..2 kilo pas.Is ook wel zo verstandig met mijn gewicht,maar ben er toch wel trots op.En als je m`n buik ziet dan zie je wel dat die 2 kilo daar zit Waarschijnlijk baar ik "gewoon" grote baby`s.Dochter was ook ruim 8 pond en toen had ik echt nog geen suiker.Bij zoon wel (maar niet gezien) en daardoor was hij extra zwaar. Dat dit weer een mannetje is dat is wat dat betreft niet gunstig.Het komt vast wel goed,ik eis dat ze er bovenop blijven zitten.Zeker straks op het einde,nu kunnen ze idd nog niet zoveel doen. Kindjes moeten straks naar zwemles.Dochter zei net al dat ze geen zin had en dat ze wel vond dat ze vandaag haar diploma mocht krijgen.Hoe komt ze daar nou weer bij.Zou ze het dan toch door hebben?
oh is dat vandaag mams dat ze voor haar diploma moet? Zal ze het aanvoelen? huismus spelen ben ik goed in. We hebben nu helaas de komende 3 weekenden wat en januari zit ook helemaal volgeboekt. Helaas maar ik zie wel waar ik heen ga en waar niet. Ik heb net een kerstkaart voor vriendin geschreven die ik morgen zie. Die geef ik haar wel persoonlijk. Achter onze namen staat een hartje. Kijken hoe snel ze het door heeft! Yaar, dan gooi je het op een antiobiotica kuurtje of dat je morgen nog genoeg moet doen en geen zin hebt om met een duf hoofd rond te lopen Helaas trapte ze er bij mij ook niet in als ik naar het kerstkaartje van vrienden kijk. (dat wat ik net tikte) haha
Lente,nee volgende week is het diploma zwemmen.Maar ze is er zo klaar mee,met de zwemles.. Hoop dat het vanavond en volgende week nog even goed gaat,als ze het gaat halen zal dat vast een oppepper geven
hahah noos, hoe hard staat jou radio als je de bel niet hoort Hier nooit problemen mee en anders hebben wij inderdaad ook nog een hond die als een dolle gaat blaffen zodra de bel gaat *jeej aandacht!* valt dat even tegen als het ''bezoek'' niet binnen komt
Mams, je hebt je manneke toch in een prachtig mooie buik zitten? Kun je juist super mooie foto's maken voor je kerstkaart! Ja joh, echt super goed! Maakt dat zo'n verschil of het een manneke of meisje is? Heb hier meegelezen met een andere dame met suiker die een dochter kreeg en dat was ook een flinke! Maar wel goed dat je eist dat ze erbovenop blijven zitten, je moet niet nog een keer zoiets meemaken.. Ohh is dat vandaag van je dochter! Veel succes! Wel maf dat ze dat zo zei, misschien heeft ze toch iets in de gaten.. Uhm, nou, het is jammer dat mn schoonzus niet komt, anders had ik haar thuis kunnen brengen.. Ach het zal wel meevallen, ben sowieso geen alcoholdrinkster, drink vaak maar 1 wijntje, dus zal niet opvallen. Mijn collega vertelde trouwens: we hadden afgelopen dinsdag kerstborrel met amusemenu. Ik heb die hapjes niet genomen (was carpaccio en zalm) terwijl ik normaal een megafan ben van rood vlees en helemaal van carpaccio! Dus toen hadden twee andere collega's bij haar zitten vissen of ik misschien zwanger was. Maar toen wist mn collega het nog niet, die heeft zich gewoon omgedraaid en niks gezegd. Af en toe is het hier zo'n roddeltent.. Gelukkig kan ik mijn collega wel vertrouwen! Lente, denk dat ik dat doe. Heb een kei druk weekend en moet morgen het hele huis poetsen, heb daar de rest van het weekend geen tijd voor.. Ach, ik heb al zo vaak geen alcohol gedronken dat ze dachten dat ik zwanger was, dus ik denk dat het nu niet eens meer opvalt
Helpppp.. ik beantwoord net een prive bericht,er komt een figuurtje te staan en daarmee klik ik ineens op grotere letters Hoe krijg ik dat nu toch weer weg? Als ik naar configuratie scherm ga kan ik kiezen uit kleine en grote letters en hij staat al op kleine? Rechts onder in beeld kan ik het niet aanpassen (was bij andere laptop zo)..
Yaar, heb jij het nu trouwens al veel mensen vertelt? Je ouders weten het toch ook nog niet? Vertel eens hoe je het wil vertellen. Ik vergeet helaas de laatste tijd wat haha
Noos, das een goeie, denk dat ik dadelijk even langs de super ga om die wijn op te speuren! Mams, ik weet niet precies wat je bedoelt! Zijn alleen de letters van je berichten groot? Of gewoon op je hele laptop? Want als je een bericht typt kun je in die balk waar je ook de kleur van de letters aan kunt passen, kun je ook de grootte aanpassen! Lente, ik heb het, behalve mijn collega, de tandarts en de dame in de bruidszaak nog niemand verteld We gaan het op kerstavond aan mn schoonmoeder en schoonvader vertellen en eerste kerstdag aan mn vader en moeder en stiefvader. We weten nog niet precies hoe we het aan wie willen vertellen, maar ik wil in ieder geval de rijstkorrel gebruiken (stond hier al lang op het lijstje, sorry Zussie) En voor mn vader denk ik een knuffeltje met 'Lieve opa, wil je op mijn knuffeltje passen tot ik er ben?' Ook heb ik ergens op deze site een mooi gedichtje gevonden, vind het leuk om tweede kerstdag op een kerstkaart te schrijven en door mijn oma voor te laten lezen (tweede kerstdag zijn we met de hele familie bij elkaar en willen we het dus aan iedereen vertellen: Kerstmis staat in het teken van het nieuwe leven, van lichtjes, gezelligheid en elkaar cadeautjes geven. Op het grootste cadeau moeten we allemaal nog even wachten, bij deze laten we jullie weten dat we in de zomer van 2012 een achterkleinkind verwachten. En dan kijken wat de reacties zijn, want mn oma weet het zelf dan natuurlijk ook nog niet Verder sta ik nog open voor leuke ideeën! Ik wil het mn broertje vertellen door op een shirt te schrijven: Lieve ****, in augustus wordt je mijn oom! En hem dan via Skype te zeggen dat er iemand hoi tegen hem wil zeggen De vrienden vertellen we het op oudjaarsdag. Ik ga cupcakes bakken met blauwe en roze muisjes, en dan maar wachten wanneer het kwartje valt Dus, als iemand nog ideeën heeft?
yaar wat een leuke ideeen! Ik vond het vertellen zo leuk, steeds kijken naar die gezichten , en wat ze als eerste zeggen de top3 bij ons : AHHHHH - OHHHH - ECHT?! haha
Haha wordt net gebeld door de hema...dat ze idd een fout hebben gemaakt. Krijg nu 3,60 op mn rekening gestort. Yaar, super leuke ideeën!!
hahaha denk dat bij ons ook een hele hoop zullen zeggen, Zie je wel!!! Yaar, weet je wel dat je kindje met kerst geen rijstkorrel meer is Wel je kind op waarde inschatten he Dat shirt ovor je broertje is ook leuk en die cakejes ook haha. Voor enkele valt het kwartje heel snel en voor andere duurt eht wat langer. Die merken het echter snel genoeg door de scherpe onder de groep haha. Dat gedichtje van kerst heb ik ook gezien hier op internet en ga ik ook gebruiken. Ik wil hem op de een of andere manier op de taart zien te doen. Moet alleen nog even bedenken hoe maar hij is zo mooi! Ik ben benieuwd naar al je reacties Yaar!
Al die reacties zijn idd leuk! Ik had n slinger opgehangen met hoera ik ben zwanger!! Iedereen stond met zn mond open haha
grrr zit hier nog op een pakketje te wachten. chauffeur onderweg volgens track&trace maar we willen richting frietzaak en dan door naar de stad. maar vertik het om te gaan als ie nog niet geweest is. deze is hier niet zo goed in n dag later terugkomen
Lente, haha dan doe ik wel een boon ipv een rijstkorrel Het gaat om het idee he Ik ben ook benieuwd naar de reacties, bij jou evengoed! Leuk is dat gedichtje he! Noos, go jij, heb je toch maar weer mooi voor elkaar! Zeeb, whaha je bent niet koppig ofzo Maar hij zal er nu toch zo wel zijn dan?
Leveren ze t niet bij de buren af Zeeb? Ik heb mn pakketje van hema! Badcape is zo Schattig!!! Zucht, niet te geloven dat daar de kleine man straks in ligt....