nee onze buren nemen helaas nooit pakketjes aan *grr* volgens mij mogen ze tot 19.00 bezorgen ofzo laatst was ie hier een keer om 18.15 ook pas dat ie maar opschiet. zit hier een vent op de bank die honger heeft haha
hahahaha komt hij dan nog wel achter als je nu niet op de pakketdienst wacht Die slinger was ook leuk Noos! Als mensen het dan niet zien... hahaha Het gedichtje vond ik echt super schattig Yaar. Morgen mijn vriendin eens polsen om samen een taart te maken. Ik denk niet dat ze nu al verwacht dat we weer zwanger zijn maar goed, we zien het wel. De rest van de fam krijgt het 2e kerstdag te horen (mijn kant) en mijn vriend z'n kant krijgt het na de echo te horen.
Even een praktische vraag, weet een van jullie of de kerstzegels dit jaar nog net zoveel zijn als vorig jaar?
ah, zie net dat ze dit jaar van 0,34 naar 0,36 zijn gegaan. Ik heb nog 2 vellen van vorig jaar. Dat gaat hem dus niet worden.
die bestaan geloof ik ook niet meer. Die post is er niet handiger op aan het worden sinds die bezuinigingen. We hebben ook al 2 verkeerde kerstkaarten gekregen die niet van ons zijn. Sinds ze al di everaneringen hebben doorgevoerd krijgen wij heel vaak post wat niet voor ons is. De kaarten zijn geschreven. Weer 60 stuks verder. Dit jaar geen uitgebreide teksten maar kort en krachtig.
Ik heb ze nog wel hier! Gebruik ze in t begin van t jaar als ik nog oude heb vn jaar ervoor. Ze zijn 2 ct
Wat een leuke vertel-ideeen allemaal Bij oudste zoon (whaaa,hoe klinkt dat zeg haha..schrik er zelf van ) hadden wij tompouce met muisjes voor m`n ouders. Oh lekker,hebben jullie die zomaar meegenomen voor bij de thee was de reactie.Nah,ze zagen het niet eens,hoe erg is dat Noosa,ahh leuk je hema spul binnen.Ben je er helemaal blij van?? Husband is met de kids naar zwemles,ik was net zomaar in slaap gevallen op de bank Vind het niet heel erg,kan ik vanavond mss the voice af kijken hihi
M`n letters zijn trouwens weer normaal..rechtsbovenin staat zo`n tandwiel en daar kon ik het aanpassen..pfiew
Staat op wikipedia. Ik zat gister ook in dilemma over die stomme zegels Maar heb ze er gewoon opgeplakt nadat ik dit las: De postzegels zijn echter in het jaar erna ook geldig, zelfs als het (december)tarief verhoogd is. De consument kan er daarom voor kiezen de zegels te bewaren. Na een tariefsverhoging zijn de zegels overigens maar één jaar zonder bijfrankeren te gebruiken.
bron: tnt post Veelgestelde vragen over kerstpost | PostNL vraag ; mag ik ook mijn oude decemberzegels gebruiken zonder bij te plakken? Dat hangt van de postzegels af. Uw oude Decemberzegels blijven uiteraard geldig, maar u moet altijd frankeren tot het juiste tarief. De Decemberzegels van 2010 zijn net als de huidige Decemberzegels voorzien van de tarifering December en hebben daarmee de juiste frankeerwaarde voor de kerstperiode. Wanneer u oudere Decemberzegels wilt gebruiken, dient u bij te plakken tot het juiste tarief. De zegels van 2010 mogen dus dit jaar ook!