ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ohhh meiden als mijn echo de 28ste goed is en er is een kloppend hartje te zien dan spreek ik met een vriendin af en ga ik die dag daarna de stad in! (weet zij nog niet hahaha) Ik heb weer even zo'n dipje. Wat is het lastig om vertrouwen in je lijf te hebben als je niks voelt of wat dan ook. Aan de ene kant blij als dinsdag voorbij is. Dan ben ik 7.4 of 6.4. op 6.4 vorige keer de mk. Ook al zegt het niks heb ik het toch in mijn hoofd.

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om dan te shoppen lente!! Komt helemaal goed weet k zeker!
    Logisch dat je vertrouwen moet krijgen.....zal nog wel even duren..maar dit beebje is n plakkerd!

Heb ook ff n dip. Vriend is weg vanaaf en heb echt geen zin om alleen thuis te zitten. Alleen ook geen zin om weg te gaar.
    Merk nu wel even verschil dat ik de eerste ben in de groep die zwanger is...mijn leven gaat natuurlijk zo veranderen en niet iedereen kan daar zo goed mee omgaan. Vandaag voel ik me even afgeschreven als leuke vriendin die in is voor n leuke avond.

Kortom even gezeur van mij.....mag niet klagen en ben dol gelukkig met mijn zwangerschap! T zullen de hormonen wel zijn en t vele thuis zitten.

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hadden vriendinnen je uitgenodigd voor iets? Ik kan me helemaal voorstellen dat je met dit weer en op vrijdag avond geen zin hebt om iets te doen. Ik denk dat een zwangerschap ons nog huiselijker maakt als dat we al waren. Gewoon een avond rustig op de bank zitten is belangrijk voor jezelf om rust in te bouwen in je drukke bestaan. Je lijf staat niet stil met werken en dus moet jij zelf zorgen voor rust. Je moet doen waar jij je goed bij voelt en als mensen dat niet kunnen begrijpen dan klinkt dat misschien heel hard wat ik ga zeggen maar dan hebben ze pech. Vaak zijn het de mensen die zelf later precies hetzelfde doen. dat wij net een relatie met elkaar hadden kregen we keer na keer te horen dat we nooit meer mee gingen. We gingen niet meer wekelijks en zij nog steeds wel. Toen ze zelf een relatie kregen gingen ze opeens ook minder stappen. Toen zei ik het wel eens voor de grap. 'moeten jullie niet meer elke week?'ik kreeg dan als antwoord, nee vanavond even niet haha.
    Ik denk dat dat met een kind net zo is. Je hebt gekozen voor een nieuwe stap in je leven en daarvoor zul je dingen moeten laten. Helaas voor jezelf maar ook voor anderen. Ze moeten er mee leren om gaan.
    Zegt natuurlijk niet dat het niet moeilijk is. Maar meid, je mag absoluut heus ook wel eens klagen!

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee het is eerder dat ze ergens heen gaan over n tijdje en me niet hebben gevraagd...
    Dat ik vanavond thuis zit hoort daar niet bij.
    Maar je hebt gelijk hoor lente. Zo gaat t altijd met als je een van de eerste met iets bent.
    Even wat zelfmedelijden en dan koppies omhoog, hand op mn buik en lekker chillen.
    Morgen heb ik een super leuke avond met iedereen voor de boeg en zal is ff laten zien wie the party aninal is haha ;)

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Idd. Als je zwanger bent kun je heus nog wel feesten;) Maar even klagen op z'n tijd is heerlijk. En een voordeel van vanavond als je vriend weg is; jij kunt kijken wat je wilt!
    Mn mannetje moet nog werken en heeft vanavond kerstborrel. Die komt dus later thuis. Ben benieuwd hoelaat hij hier is en of ik nog wakker ben.

Ik ben komende woe en do avond weg dus gaat gezellig worden komende week hahah maar vrijdag dan is het all you need is love avond en zijn we lekker samen thuis!

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker vooruitzicht als je dan n avond samen hebt gepland he!

Ik ga lekker voice kijken :)

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha nou hij weet het nog niet haha maar ik vind het een heerlijk begin van de kerst!

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het ook! Wij hebben dan pretecho met de opa's en oma's...heb ik ook zin in!

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oja, kerstavond is natuurlijk zaterdag. Dan komt all you need is love ook pas zaterdag. :)

Leuk dat er mensen mee gaan naar de echo! Ik zit er ook over na te denken om mijn moeder mee te nemen naar de echo van 12 weken. als die van 8 weken goed is vindt ze dat misschien wel leuk. Ben er alleen zelf nog niet uit.

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Is het vrijdag al all you need time? Niet op kerstavond? Wel gezellig zeg,kijken wij ook altijd :D

Noosa,je mag gerust klagen hoor.Snap dat best,het is ook niet leuk als ze dan jou ergens niet voor vragen.
    Het is gaaf om de eerste zwangere te zijn,maar je krijgt ook een hoop onbegrip.Dat heb ik zelf zo wel ervaren.En dan idd als ze zelf kinderen hebben dan is het heel anders,maar ik vraag me af hoe moeilijk het is om je te verplaatsen in een ander.
    Hoe lastig dat ook te snappen is als je zelf geen kinderen hebt,proberen kan altijd denk ik dan maar.

Vrijdagavond voice avond hier,tenminste..daar doe ik mijn best voor :p

Yehoe,krijg net mail dat het muziekdoosje en paddestoeltjes al onderweg zijn.Morgen ga ik blij worden met al dat gezelligs :D

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Helleuu :D
    Noosa, kan me voorstellen dat je het soms zo voelt... Kheb er zelf niet zoveel last van.. Was al geen feester en vind het nogaltijd heerlijk om alleen te zijn zo nu en dan ;) Mijn vriend is nu ook nog aan t werk en is wssnlijk pas tegen 10e thuis.. Again ;) Kga zo maar ns kijken wat er na gtst nog komt...

Lente, kopop meid... Dit beebje gaat jullie echt niet verlaten!!
    Zeeb, balen van je vouwgordijn! Zou er idd wel ff een foto van maken van te voren :)

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie zijn lief! Heb lekker gegeten en even mn verhaal hier kwijt scheelt al heel veel!
    Nu even de zoooo hier opruimen, kaarsjes aan, bakkie thee..genieten :)

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik zit ook heerlijk. Moet zo alleen nog uit mijn luie positie om thee te pakken en nog een kat erbij te halen. Ik zit in mijn fleece vest en onder mijn fleece kleed en nog heb ik het niet lekker warm. vreemd. Misschien doordat ik ook wel weer veel wakker heb gelegen vannacht. Ik sliep de laatste dagen weer prima en dacht yes, ik kan het nog. Vannacht weer belabberd geslapen. Komt vast vannacht wel weer goed haha

Oh zo'n zin in morgen! om 10.30 bij vriendin zijn en dan kijken hoe ze reageert!

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Pff meiden,bij de mei mama`s is een mama haar tweeling verloren..Ze was ruim 18 weken zwanger..
    Ik ken haar niet goed (alleen van de buikfoto`s),maar dit nieuws komt erg hard aan.Wat een verdriet,vreselijk voor hun...

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Jeetje mams, das idd vreselijk :(

Brr k heb t koud maar nog geen zin om te douchen.. Maar wel zin om mn pyjama al aan te trekken hihi :p

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow dat is heftig ja Mams...vreselijk!

Ik moest net ook al slikken bij t nieuws over al die kinderen die misbruikt zijn bij de katholieke kerk...onbegrijpelijk.

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Het zijn de dingen die ik nu eigenlijk niet wil horen en lezen maar helaas hoort het erbij. Zo zie je maar dat een 12 weken grens helemaal geen grens hoeft te zijn.

Dat van die kerk is idd ook te goor voor woorden. Bah, kan er gewoon naar van worden.

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Kindjes hoor je niet te verliezen,kindjes horen geen pijn of verdriet te hebben.
    Het is soms zo vreselijk oneerlijk...

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zoiets wil je nooit horen natuurlijk..maar idd zo gaat het leven soms.En waarom? Snap daar niets van :(

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oneerlijk is het goede woord ja Mams...
    Wat een ellende sommige mensen mee moeten maken..
    Dat zet je wel weer even met beide benen op de grond.

Deel Deze Pagina