Kheb m nu maar op chronicles of narnia gezet... Ik ga heir ook maar afsluiten.. Kom straks missn nog wel ff spieken Fijne avond nog
Echt, ik keek net in de spiegel... Ik lijk wel zwanger!! Meiden ik schrik soms van mijn buik.. Nu lig ik heerlijk.
Bij andere mensen vind ik het niet zo vreemd om te zien maar bij mezelf moet het wennen. Gek eigenlijk. Dit wilde ik zo lang, een dikke buik. Ik leef even in mijn geluksmomenten. Zit je nog op de bank noos of lig je al
zo daar ben ik weer. alle kerst inkopen zijn gedaan! gezellig de stad in geweest met vriend. nu op de bank hangen
kan iemand me nou vertellen of all you need de 23e of 24e uitgezonden word ? ik kan het niet vinden hopelijk niet de 24e dan hebben wij een verjaardag, en ik MOET dat zien zwijmelen!
oh de 24e, nou dan gaan we smiddags naar de verjaardag denk ik. als dat lukt. nog eens navragen aan ze heerlijk geshopt, was erg gezellig.
ben zo moe pff, morgen heerlijk uitslapen waar is iedereen vanavond? zie alleen lente en noos, slaapt de rest al
Zeebbbbbbbbbbbbbb, zoals beloofd...Hema pakket is net binnen Dat was het voor nu haha..kom later bijkletsen
Pfff meiden... Ik heb niet alles bijgelezen hoor, het is zo veel! Vriendinnetje was helemaal blij gisteren. Ze had er die nacht al over gedroomd. Denk omdat ze het verdacht vond dat ik perse af wilde spreken, haha. Lekker gekletst met dr... 's avonds afstudeerfeestje was super leuk, alleen heb echt moeite moeten doen het geheim te houden. Mn buik was tonnetje rond, dus groot vest aangedaan en die de hele avond dicht gehouden alsof ik het koud had Verder mocht ik van de 4 hapjes op een schaal er al 3 niet, dus elke keer dat ze voorbij kwamen nam ik dezelfde terwijl ik normaal die andere dingen ook wel lust dus hoop dat niemand dat is opgevallen. En ik kreeg een glaasje champagne in mn handen gedrukt bij binnenkomst, dus mannetje heeft sneaky voor me gevraagd aan de ober of ze ook iets alcoholvrij hadden dus dat kreeg ik toen.... maar weet ook niet of dat is opgevallen... Volgende week vier ik sinterkerst met mn vriendinnetjes.. incl logeren Er zijn er 5 waarvan 1 al weet dat ik zwanger ben, en het is bij haar thuis dus zij kan wel voor me fiksen dat er geschikt eten is. Maar zoals ik me nu voel vraag ik me echt af of ik het kan verbergen. Om 10 uur val ik gewoon in slaap, en 's ochtends ben ik echt vreselijk misselijk. Maar we zien wel, zal wel even met dat vriendinnetje overleggen of ik het niet gewoon zal vertellen.... scheelt me een hoop moeilijk doen. Alleen heb dan nog geen echo gehad dus vind dat wel een beetje tricky. Wat zouden jullie doen? Iemand verder nog iets heel boeiends meegemaakt wat ik echt MOET weten? De hema bestellingen al binnen meiden? Mams, ik heb een naam gezien die misschien wel wat is voor je mannetje. Ga je even PB-en!
Oh wat een zaligheid als je lieve papa weer eens ontbijt voor je maakt als je een beetje op de bank ligt te dweilen en te proberen vooral niet te gaan kotsen....
Zussie,bedankt voor je pb En wat lief van je vader zeg,je goed laten verwennen hihi Kom vanmiddag uitgebreid terug..ben helemaal blij met de hema spullen (mooi aqua badje staat hier nu op tafel).. Ik ga nu eerst ff met m`n dametje naar de winkel,kerstdingetjes kopen Tot straks!