ZP-Addicts deel 4

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Yara89, Dec 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    4,974
    2
    38
    Zussie wat naar dat je je niet lekker voelt. Ik hoop dat het niet die 12 volle weken blijft aanhouden. Gezellig dat je vriendin het nu ook weet, kunnen jullie samen beppen!

Ik heb van 21.30 tot 8.30 geslapen. Ik werd wakker van mijn wekker. Echt, wat heb ik heerlijk geslapen. Denk dat ik het nodig had ofzo haha

Nu ga ik mijn tanden poetsen en naar vriendin. Dan op naar de kerstshow in het tuincentrum. Tot vanmiddag!

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

May 24, 2011
    4,082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa Mams, leuk de bestelling :D ZIjn je paddestoelen ook al binnen?

Zussie, echt vervelend dat je het zo te pakken hebt. Ik zou gewoon kijken waar jij je prettig bij voelt bij het slaapfeestje.
    Kan je altijd op het moment zelf kijken toch?

Lente, wat heerlijk dat je zo goed geslapen hebt! Veel plezier vandaag!

Yaar, is het nog gelukt om iedereen voor de gek te houden?

Hier zijn ze boven bezig met de babykamer...behang zit er bijna op. Morgen hopelijk verven :) Gaat goeeeeeed hier!

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ben er alweer ;) Even naar het winkelcentrum met m`n meisje,pff ben gebroken :) Winkelcentrum is hier vlakbij,had verwacht dat dat toch wel moest lukken.

Zussie,al best veel mensen weten nu toch dat je zwanger bent?Ik zou het je vriendinnetje ook vertellen..anders hebben ze het straks al geraden voor jij iets hebt kunnen vertellen.

Slapen is ook nog steeds mijn hobby :p Het is niet meer zo extreem als de eerste 3 maanden,toen sliep ik vaak al rond 19.00 :$

En nu zit ik hier,zit een heerlijk ventje in m`n buik te trappelen..Zo geweldig..Dochter heeft net lieve sokjes uitgezocht voor de baby en een borstel met kammetje (rood met witte stippen haha).Erg leuk..ik hoop dat ze zo langzaamaan toch enthousiaster gaat worden.Ze is zo teleurgesteld dat ze een broertje krijgt ipv een zusje.
    Dat mag ze van mij ook best,we geven haar rustig de tijd.

Vandaag of morgen gaat m`n moeder foto`s maken van m`n zus met d`r gezinnetje.Ze vroeg of wij ook op de foto zouden willen.Mss wel leuk om te doen :D

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Noos,leuk!!! Ben benieuwd...foto update af en toe haha? Nee,m`n paddestoelen zijn er nog niet ..op de site van postnl staat dat het pakket gesorteerd is.Niet dat het al onderweg..dus denk niet dat hem dat vandaag gaat worden?

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Goeiemorgen..
    De eerste hemabestelling is binnen las ik hihi :D

Waar ik gisteravond was... Lag om half 10 volgens mij op de bank al te pitten.. Kon echt niet meer :D

Mams, kan me voorstellen dat je als meisje toch een zusje wel errug leuk vind :D

Noosa, lekker bezig dus bij jullie! Hier staat project babykamer een beetje stil.. Zijn dan ook eigenlijk bijna klaar :D

Lente, je lijkt niet zwanger.. Je bent het ook meid!

Zussie, wat vervelend dat je zo'n last hebt va misselijkheid! Hopelijk trekt het snel wat weg :)

Zooo hier weinig plannen vandaag... De nodig Huishoudelijke dingen en vanavond housewarming bij vrienden :).

Zijn er trouwens nog dames van jullie die naar de 9 maandenbeurs gaan in de februari?

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

May 24, 2011
    4,082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Dreamer, nou we zijn nog lang niet klaar hoor met de babykamer dus ik vind het super fijn dat we er nu echt mee aan de slag gaan!
    Hoe wordt jullie kamertje?

Ik lag om half 11 te slapen op de bank..hoe vervelend is het dan dat je nog naar je bedje moet!

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dreamer,ik snap dochter ook goed.En ook hoe moeilijk het voor haar is om te accepteren dat ze nu toch echt nog een broertje krijgt.Maar het doet soms wel pijn,ze kan echt heel hard zijn dan.Broertje bbekijkt het simpel "dan krijgt mama toch nog een baby en dat is dan een zusje" .,.uhhhh :D

9 maandenbeurs,ik verwacht het niet.Wij zijn bewust naar de jonge gezinnenbeurs gegaan omdat ik toen nog goed vooruit kon.Dat kan ik nu al niet meer,dus verwacht dat dat over 2 maanden niet minder zal zijn.Maar we zullen zien,als het gaat wil ik wel graag.

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

May 24, 2011
    4,082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga denk ook niet naar die beurs....Genoeg te doen hier in huis komenden maanden haha!

Mams, wel fijn dat ze zo eerlijk is naar jullie toe, dat ze niet met dat gevoel zelf blijft rondlopen.
    Als d'r broertje er straks is is ze vast helemaal verliefd op hem!

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

May 24, 2011
    4,082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en we hebben vliesbehang en dat is zo dun dat het net lijkt of er niks op zit...dus een foto heeft niet zoveel zin haha!

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Noos,is dat vlies behang ook om oneffenheden weg te werken? Wij moeten nog iets verzinnen voor in de hal/trappengat..Daar moet al het behang eraf en moeten we nog iets verzinnen hoe we dat op gaan lossen :D

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

May 24, 2011
    4,082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze zeggen van wel ;) maar het is wel heel dun. We hebben eerst de grootste gaten geplamuurd...het ziet er wel strak uit. Maarja even kijken hoe het eruit ziet als de verf erop zit.

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Wij hebben 1 muur grijs/zilver en de rest is met beertjesbehang Noos :D Achteraf heb k alweer spijt ghad van et beertjesbehang mja tis wel cute ;) Maar tis nu heel moeilijk om er met kleuren iets bij te combineren omdat die beertjes dus kleine blauwe balletjes in hun pootjes hebben ;)

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

May 24, 2011
    4,082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja daar heb ik een foto van gezien volgens mij?
    Hmm lastig dan ja....maar als het niet heel blauw is kan je het toch makkelijk combineren?

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Noosa,dan ben ik erg benieuwd hoe het gaat worden.Wanneer gaat jullie het verven?? :D En ik heb even geen idee,maar jij mss wel..is dat vliesbehang erg prijzig?

Dreamer,bij blauw kan toch van alles??

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

May 24, 2011
    4,082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop morgen!!
    Ik vond het meevallen, het zijn rollen van 1 meter breed dus opzich gaat het heel snel!
    Ik weet even niet precies hoe duur het is...
    Je hebt zoveel varianten, ook al voorgeverfd. Dat is wat dikker en dekt de andere verf misschien beter.
    Ik hoop dat ik je er snel meer over kan vertellen Mams

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Mwa er kan een hoop bij ja...
    Maar achteraf he.. Zullen ook vast de hormonen een deel zijn want ben er verder heel erg blij mee haha :D

Zijn nu aan t kijken voor limegroene dingetjes er bij :) Heb sowieso lime groene gordijnen... Wil alleen van die leuke mandjes hebben voor inde commode,.. Die zijn dus ook lime groen gestreept.. Weet dus nog niet of die nou erg mooi gaan staan hihi :D

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Noos,ik hoor graag jullie ervaringen :D Wij moeten het halletjes beneden,trappengat en halletje boven (daar zijn vooral deuren).

Wij hebben goede verf staan,beetje oud lila paars.Dat wil ik iig op 1 muur en dan de rest wit,of alles in die kleur.Maar we moeten wel low budget..dus op zich lijkt het me een prima oplossing..Zal er eens voor kijken vast ;)

18. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Wij hebben ook glasvlies op de hele bovenverdieping!
    Eerst de muren glad gemaakt, gaten gevuld en oneffenheden met muurglad gedaan. Daarna hele muur opgeschuurd.
    Dan glasvlies erover(tussen 35 en 40 euro per rol, 1 meter breed en 25 meter lang)
    Je ziet er idd niks van, maar als je het daarna gaat schilderen word het supermooi en strak!
    Wel beter eerst voorstrijken, want het zuigt echt enorm! Anders blijf je er dure latex op smeren!

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,bedankt voor je info :) Dat vind ik reuze meevallen ,zo groot is het hier niet.Ik had echt honderden euros in gedachten :p Nou,maandag ga ik gelijk kijken..wat zou het fijn zijn als het in orde is...

Super zussie,dankjewel...:D

20. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja je hebt idd ook voorgeschilderd glasvlies (renovatievlies), dat is tegen de 40 euro... dat is al wit dus kun je daarna gewoon overheen sauzen.
    Wij hadden gewoon glasvlies, dat is dan rond de 35...
    En dat is dus niet dat spul met een werkje er in! Dat is glasvezel, dat vonden wij niet zo mooi. Dit is gewoon glad, eigenlijk net als stucwerk.

Je hebt dan wel speciale kant en klare glasvlieslijm nodig.... dat smeer je op de muur en dan meteen het behang er tegenaan.
    En je moet handschoenen aandoen als je aan het behangen bent wat het prikt heel erg als je het beetpakt, haha.

Share This Page