Een werkje of niet maakt me niet uit,als het maar netjes is Maar dan moeten we nog eerst een oplossing vinden voor kater,hij blijft binnenplassen en ik ga niet het halletje schoonmaken voor dat stopt of voor kater een anders huisje heeft...Waarom doet hij dat toch,hij is zoooo lief.Ik wil hem helemaal niet pissen,maar die stank is ook geen optie meer.Nu ruikt het naar azijn,dat neutraliseerd.Dat zal best,maar die lucht wordt je ook niet gelukkig van. Nah ja...we zullen zien.Voor nu ga ik afsluiten en straks naar m`n ouders,m`n moeder gaat buikfoto`s maken!
haha mams, ik had het berichtje eronder nog niet gelezen en moest wel even lachen. zag het meteen staan hier nog geen hema hoor! slechte zaak! Wij gaan ook niet naar de 9maanden beurs, vind het iets te krap aan om dan nog zover weg te gaan, je weet nooit hier geen baby aan het trappelen, al sinds gistermiddag niet dus nu even een uurtje stil zitten kijken of de kleine wil bewegen
Morning! Zussie, haha je hebt het echt mooi weten te omzeilen! Meestal denken we zelf dat dat kei opvalt, maar volgens mij let er echt niemand op wat voor hapjes jij eet En over je vriendinnetjes, ik zou geen ff met die ene vriendin overleggen, maar anders gewoon vertellen. Je hebt de echo een paar dagen later, als zij nog even hun mond kunnen houden komt het wel goed toch? Echt rot dat je zo misselijk bent, hoop echt voor je dat dat snel minder wordt! Mams, mooi dat je Hemaspullen bevallen! Hier is slapen ook een grote hobby, valt af en toe echt tegen.. Wat sneu dat je meisje het er zo moelijk mee heeft. Maar wat Noos zegt, als hij er straks is zal dat wel goedkomen toch? Haha ik zag het ook meteen! Maar wel echt rot van je katje,, ik hoop dat hij er alsnog mee ophoudt, en anders dat jullie een mooi (tijdelijk?) thuis voor m kunnen vinden. Dat bedacht ik me ineens, je zou m ook tijdelijk bij een boer ofzo kunnen brengen en dan na de xwangerschap terugnemen om te kijken of het dan wel goed gaat.. Lente, veel plezier vanmiddag! Wij gaan straks ook naar het tuincentrum, hebben inmiddels 100 euro aan bonnen liggen hier.. Noos, ja, was prima gelukt hoor! Volgens mij heeft niemand t in de gaten gehad dat ik geen alcohol dronk Schiet het al op met de babykamer? Dreamer, wij weten nog niet of we naar de 9 maanden beurs gaan, nog niet over gehad eigenlijk,, Vriend ligt nog steeds in zn nest, ik heb ondertussen al oogeruimd en boodschappen gedaan.. Ga nu maar eend aan de poets in de hoop dat t niet te lang duurt voordat hij wakker wordt, ik wil naar het tuincentrum
Haha mams, die fout is echt grappig! Wat Yaar zegt vind ik best een idee, misschien tijdelijk een logeeradres zoeken en na je zwangerschap nog even proberen! Haha, ik weet niet hoor of ze het niet doorhadden met die hapjes! Ik ben normaal dol op carpaccio... Kwamen die hapjes voorbij, dus ik vroeg aan die vrouw: 'wat is dit?' Dus die vrouw zegt: Carpaccio. Dus toen nam ik een andere, haha, terwijl een vriendin van me er naast stond. Maar weet niet of zij weet dat ik dat super lekker vind normaal. Maar ik ga idd maar even overleggen met die vriendin. Heb ws de dag erna echo dus dan moeten ze maar even hun mond houden. Trouwens nog tot na de echo van de gyn hoor.... wil het pas met een week of 10 echt bekend maken verder. Het lijkt me wel veel meer ontspannen om het te vertellen. Als ik dan even iets niet hoef dan hoef ik dat niet helemaal te gaan verantwoorden (mensen hebben bij mij vaak de neiging om heel erg aan te dringen op eten of me gewoon een extra schep te geven omdat dat goed voor me is ). Dan kan ik gewoon mn gang gaan, of naar bed gaan als het genoeg geweest is, haha. Maar zal wel even overleggen met die vriendin. We gaan een dobbelspel doen... misschien kan ik er wel een leuk babycadeautje doorheen gooien, kijken of ze het opmerken
haha, ik heb van mijn moeder een boekje gekregen van daphne deckers: de geboorte van een moeder. Echt een zee van herkenning! De hoeveelheid testen die ze gedaan heeft en het helemaal gaan stuiteren van een licht streepje.... maar vooral: de misselijkheid! Je vreselijk beroerd voelen, totaal geen zin hebben in eten, terwijl het enige wat helpt tegen dat beroerde gevoel dus juist eten is. Zodra je wat in je mond stopt is het over (voor even). En de neiging om overal saus op te doen, haha, ik eet nooit curry maar ik denk nu bij alles 'hmm een beetje curry erop zou wel lekker zijn' zo ook bij mijn tosti met appel, maar ik dacht dat dat iets te opvallend zou worden, haha!
Zo ben dr ook weer. Vanmorgen het kerstkaartje aan mn vriendin gegeven waar het hartje achter onze namen stond. Ze keek me een beetje glazig aan. Daarna viel het kwartje en kwam ze juichend naar me toe. Ik begon te huilen hahaha toch de angst die er weer uit kwam. Lekker samen de kerstshow over geweest en dat was gezellig. Volgende week helpt ze me mee met een taart en heb al een idee. Een ooievaar die in de taart is gestrand. Aan alle kanten van de taart zie je een stukje ooievaar die in de taart is gevallen. Ben benieuwd. Bovenop kan ik hem dan een beetje kerstig versieren. Van de week maar spullen halen. Noos wat heerlijk dat je kamertje zo lekker op schiet! Het geeft meteen zo´n ander beeld als je er behang op hebt zitten. Mams je kunt gewoon iet meer zo veel als eerst. Fijn dat je het evengoed gezellig hebt gehad met je dochter.´ Zussie wat lief dat je dat boek hebt gekregen van je moeder. Ook handig dat je al dingen herkent. Helaas dat het de misselijkheid moet zijn.
Ik zit weer lekker op de bank,heb ik wel ff nodig Was een gezellige middag bij m`n ouders (ik was er met zoon,husband met dochter naar de manege),maar wel erg druk. M`n moeder heeft mooie buikfoto`s gemaakt,met m`n nieuwe mooie buikband haha.Vind ze echt leuk,ik hoop dat ze de foto`s vandaag nog door gaat sturen. Zeeb,is Hema nog geweest?Wat raar toch..jij had ook mail dat ze vandaag zouden komen toch?Ik dacht zeker die komen ongeveer tegelijk bij ons. Yara,nog fijn geshopt bij het tuincentrum? Oh,dat is wel heel leuk om met bonnen te shoppen. Hebben jullie de kerstboom ook staan? Fijn dat het zo goed is gegaan gister! Kater tijdelijk herplaatsen? Ik weet het niet,lijkt me erg ingewikkeld voor de kindjes.En stel hij komt na de bevalling weer terug en hij plast nog binnen,dan moet hij weer weg.Ik denk dat dat helemaal zwaar is. Zussie,leuk om het zo te vertellen tegen je vriendinnen.Idd even bedenken wat je wil,het lijkt me echt wel relaxter idd. Hoe voel je je nu? Ik ben groot fan van Daphne Deckers,ik heb haar boeken ook (het vervolg op jou boek is de geboorte van een gezin geloof ik en daarna Pedagoochelen)..Ik hou van herkenning haha En ze schrijft zo heerlijk nuchter,het is zoals het is en dat is nu eenmaal niet altijd rozengeur en manenschijn.Dan kan je er maar beter de humor van inzien Lente,fijn dat je vriendin het nu weet.Wat een super idee voor die taart,daar wil ik heel graag een foto van zien.Hij klinkt nl super gaaf
haha ja volgende week zie je het resultaat. Morgen zijn de winkels open dus dan even naar de stad en spullen voor de taart halen. Zaterdag de taart maken en dan die de 2e kerstdag opeten. Ik kijk er nu al naar uit hahaha vooral het opeten ze zijn zo goddelijk. 30 dec ga ik met mijn collega´s nog zo´n taart maken. Als ik al niet dik ga worden van die baby dan word ik het wel van die taart haha Gelukkig is niet alles voor mij.
Die buikband mams, is dat die je had laten zien op een foto? Ik ben heel benieuwd hoe je foto's eruit zien!
Lente,idd die buikband.Als ik de foto`s heb dan show ik ze We hebben trouwens in de "oude" foto`s gekeken (m`n moeder maakt foto`s voor de hobby en heeft er dan ook super veel)... Zo leuk om onze kindjes weer zo klein te zien.En toen mijn buik,hoogzwanger van zoon..eerlijk is eerlijk..die is gewoon best shocking zo groot.Ik schrok er zelf weer van
hmm hopen dat je buik nu iets minder groot gaat worden. Nu heb je grote kinderen gekregen en die moeten natuurlijk wel ergens zitten maar een grote buik is niet fijn om te dragen lijkt mij. Best zwaar.
Dat is idd heel zwaar..ik moet er niet aan denken dat m`n buik weer zo enorm gaat worden.Zoon was heel zwaar,maar daarnaast zat er ook nog een zware placenta en had ik nog erg veel vruchtwater. Maar echt,als je die foto ziet dan snap je werkelijk waar niet dat de gyn niet geloofde wat ik zei..Dat de baby zo enorm sterk en zwaar was.Je hebt mensen met een dikke buik en niet extreem grote baby,maar dit..ik snap het echt niet.
wat leuk lente, en leuk idee voor de taart! hopelijk gaat het lukken zoals je in gedachte hebt zussie, wat lief van je moeder dat cadeau, ik ga eens even kijken op bol.com wat voor boek het is nog geen hema hoor, snap er niks van. vast maandag dan. ( hoop ik )
Hallo allemall, daar ben ik ook eindelijk eens weer... heb vandaag heel de dag geshopt, heerlijk! Ben mooi geslaagd! Pff... zijn vanmorgen om half 9 al vertrokken en waren om 6 uur weer thuis. Hebben er dus echt een lange dag van gemaakt.... Gister had ik na mijn werk een feestje dus heb k ook niet meer hier gereageerd... wahahah die samenvatting zou idd geen gek idee zijn Ik ga ff in vogelvlucht bijlezen en dan ben ik weer weg, moeten om half 9 weer naar verjaardag!
Ohh gelukkig viel het best mee met bijlezen... Fijn! Maar ben zoooo moe, ik ben eigenlijk alweer vergeten wat ik allemaal heb gelezen...
Goedemorgen,wat een rust hier Ik dacht ff bij te lezen hihi Ik ben vanmorgen al goed op dreef geweest,was om 8 uur al aan de poets.Ben blij dat dat nu klaar is,voor vandaag niet zoveel plannen. Had ineens vanmorgen de kriebels,ahh er moet nog zoveel gedaan worden.Husband denkt tijd genoeg te hebben en laat het allemaal maar op z`n beloop.Ben een beetje boos geworden en heb hem eraan herinnerd dat we SAMEN hadden afgesproken om het 1 februari allemaal af te hebben.En dat die datum toch wel erg dichtbij komt...
Idd rustig hier, gisteravond ook! Ik ben na het avondeten in slaap gevallen en net pas weer wakker geworden. Ongelofelijk. Die beeb heeft zeker een groeispurt gemaakt. Vanmorgen voel ik me eigenlijk verassend goed (qua misselijkheid). Hopen dat dat zo blijft want dan ga ik straks lekker aan mn gordijn naaien. Mams, ik ben heel benieuwd naar die buikfoto van je!