Niks bij te lezen, voor het eerst?! hier echt een slechte nacht gehad pff voelde me gister overdag al niet lekker in mn vel, niet ziek maar .. tja.. weet niet. kriebelig en lam Nou werd vannacht wakker, misselijk! pff niet normaal na een tijdje boven de wc te hebben gehangen terug in bed, nou toen kon ik wel janken van de rugpijn. niet goed voor je rug en bekken natuurlijk de toilet-pot-positie dus heb zeker 1,5 uur wakker gelegen. vriend ook wakker ben er nu maar uit gegaan maar voel me nog steeds slap snap er niks van. hebben gisteravond gewoon op de bank gezeten, tv gekeken. heb gister gezond avondeten gehad dus erg vreemd hopelijk doet een ontbijtje zo wonderen
Zussie,dat heb je goed gedaan..zo`n lange nacht maken Ik hoop dat je zo blijft voelen vandaag,duim duim duim. Ik zet straks denk ik wel een foto op fb,nu heb ik ook foto`s waar ik helemaal op sta
oh sorry voor mn ego berichtje mams, 1 feb is het inderdaad al snel hoor. Ik wilde ook alles klaar hebben. nu al maar het ziet er nu naar uit dat ik met een weekje wel klaar ben heerlijk, een zorg minder voelt toch gewoon prettig als alles in orde is
Zussie, wil je die misselijkheid dan niet aan mij geven? Ik voel me bleghhhh heb moeite met mezelf. Denk alleen niet dat het alleen met misselijkheid te maken heeft maar ook met het feit dat we om 2uur vannacht thuis kwamen en ik maar tot 7uur heb geslapen en toen alleen maar wakker was. Net een bordje brinta gegeten. Dat ging er gelukkig in en mijn kopje thee staat ook klaar. Ik had vergeten de deur naar de gang net open te laten. (daar staat de kattenbak) zie ik opeens kat heel wild in mijn plant spitten. whahah alle prut op de grond. dus ik dacht ojee, snel de deur open. Toen vloog ie naar de bak. Het izjn gezelligheids kakkers die van ons. Alleen als we er zijn. De hele nacht hebben ze de bak in de buurt en dan gaan ze niet haha Idd weinig terug te lezen hier. iedereen had vast gezellige dingen gister avond.
Bah zeeb,dat is niet fijn zo..Mss een buikgriepje? Goed voor jezelf laten zorgen vandaag Sterkte! Nou idd,1 feb is het zo..Ik wil graag zelf het kamertje mee inrichten,nu is het allemaal het zwaardere werk wat gedaan moet worden.Maar dan moet mannetje wel opschieten..Ik ga gewoon een planning maken en daar moet hij zich maar aan houden. Ik vrees dat in mei anders nog niets klaar is
Hey meiden! Wat ben ik gesloopt! Lig nog heerlijk in bed...gister waren we 14.30 thuis na n feestje! Bizar he haha...lang leve de bekkenband maar nu is m lichaam echt niks meer waard hihi....ach heb t ervoor over
hahaha Noos. Jij hebt dus duidelijk laten zien dat zwangere vrouwen kunnen feesten zoals je in je hoofd had!
Ah Zeeb, wat naar meis! Idd misschien een buikgriepje te pakken! Lekker bankhangen vandaag! (voor de verandering ) Lente ook lekker op dreef zo te horen. Ongemakkelijk gevoel he die misselijkheid. Ik vind het echt een vreemde gewaarwording, het is heel anders dan als je iets verkeerd gegeten hebt of griep hebt. Hopen dat het een beetje bijtrekt met je brintaatje. Mams, ik kom wel een dagje langs met de vent van mij. Kunnen wij thee drinken, kan mijn mannetje de jouwe beetje helpen. Dan zijn ze aan het eind van de dag al een stuk verder
Oh..ik ben ook ego vanmorgen! Mams, ik kan me die onrust goed voorstellen....heb ik ook zo nu en dan...en je wilt zo graag zelf zoveel doen! Hopen dat t door gaat dringen bij paps. Zussie, fijn voor je..pak je rust maar lekker!! Beeb heeft t nodig! Lente, ook al zo'n nachtbraker....haha. wat n die hards zijn wij he! Zeeb, wat raar! Hoop dat je ontbijt goed valt....en die houding is idd vreselijk voor je bekken. Kleine man heeft n afterparty in mn buik...alles schudt heen en weer haha
noos 14.30 hoelaat was je er dan wel niet, mag toch niet hopen de avond ervoor want dan snap ik niet hoe je het volgehouden hebt dat hou ik niet eens vol als ik niet zwanger ben haha
ooooohh. Ik dacht al ( sorry ook niet helemaal helder anders had ik t wel begrepen haha, las gewoon precies wat er stond ) nou, heb je het nog goed volgehouden hoor haha mams, ik wil je foto ook zien. show m eens
Haha gaat lekker deze morgen! Echt zondag.. Mams, wat een gave foto's! Wat lijkt je meisje op je! En die met zoon....lief!!
mams oh my! wat is jouw buik aan het groeien zeg! Wel hele gave foto's. Bijzonder als je moeder ze zo maakt!
Ik heb m`n foto`s op fb geplaatst Noos Respect voor jou haha Vandaag lekker een off day,dat zal je vast hard nodig hebben Zussie,ahh wat een lief aanbod Thee drinken mag altijd,daarvoor hoeft je mannetje niet mee te komen klussen Jaaa,ik ben zoo blij met m`n buikband! Vind hem echt leuk. Lente,ahh heerlijke poezels hihi.Beter op de bak als tussen de planten,dat gaat ook zo fijn stinken
Noosa,ja dochter lijkt als 2 druppels water op mij.Zoon op zijn paps.Erg grappig om te zien.. Lente,m`n moeder was helemaal niet tevreden over de foto`s..nah..ik vind ze erg mooi Zeeb,heb je geen fb meer? Ik heb foto`s erop staan waar ik helemaal op sta.Zet hier wel ff m`n buik neer,met mooie buikband
Haha mams, we zullen eerst ons eigen huis even bewoonbaar maken Maar als het in januari nou echt nog niks is met die vent van je, dan meen ik het hoor. Dan zetten we er gewoon een beetje druk achter * snuift heel diep want die broodjes ruiken zo heerlijk * Ik ben even ontbijten!
wat een mooie buik mams! en mooi hoe de foto gemaakt is. Nou fb, kan niet meer inloggen want dan word mijn mailadres niet herkent geen idee hoe dat zo kan. Moet nog steeds een nieuwe weer aanmaken, leuk iets voor komende week als ik een dagje niks doe
Dankjewel voor de leuke reacties Ik hou niet zo van op de foto gaan,heb nu eenmaal geen fotomodellen lijf..maar deze vind ik toch wel erg leuk..ook voor later terug te zien. Zussie,dat klinkt goed..verse broodjes Wij gaan dat tussen de middag doen,heb er nu al zin in haha En uhh,neeje gekkie...husband moet zelf maar in actie komen.Hij kan het best..Laatst kwam zijn vader helpen,dan gaat het kei goed en vind hij het nog leuk ook.Nou,hou dat gevoel ff vast denk ik dan.En denk ondertussen aan mij (hij kent me toch langer als vandaag ).