Blech, ik moet nog douchen, was draaien, stofzuigen en naar de stad spullen halen voor de taart. Vanmiddag nog bij iemand op de koffie en huis kijken maar zucht...wil het liefst gewoon zo blijven zitten. *nogeenweekendanishetvakantie*
Lente,bijna vakantie!!! Yeahhhh,heb er ook zo`n zin in Hmm,ik vertelde al best een tijdje geleden volgens mij al tegen jullie dat ik zo`n last heb van jeukende tepels? Toen riep ik zelfs een keer het lijkt wel of ik al spruw heb.. Nou,inmiddels ben ik een tikkie gestoord aan het worden van de jeuk.Tepelzalf smeer ik nu al weken,zonder resultaat. Ben toch eens gaan informeren op een borstvoedingssite..daar denken er meer aan spruw.Dus ik toch maar weer op google kijken,tja..het lijkt er toch echt op. En nu las ik ook dat vrouwen met diabetes er bevattelijker voor zijn.Hmm,ik denk dat ik morgen toch maar ff ga informeren.Ik wil zo graag van die jeuk af.En stel dat het idd spruw is dan is dat geen goed begin van de bv periode.Ben benieuwd. Maar hey,waar zijn jullie allemaal??
Ik ben hier!!!! Ga zo lekker verse gebakken brood eten hmmmm Rot Mams!! Maar je komt daar toch wel makkelijk vanaf? Of komt t dan ook weer snel terug?
Iedereen aan het verse brood haha..Wij ook,over 3 kwartier haha Ik denk dat je makkelijker van spruw afkomt zonder dat je je kindje aan de borst hebt.Dat moet denk ik hardnekkig aangepakt worden als het dat is dan. Heb het tijdens de bv ook wel een paar keer gehad,maar ik heb dan ook heel wat borstvoedingstijd gehad haha.Dus dat viel mee.Hoop niet dat ik het nu vaker krijg tijdens de bv,dat is nl echt zo niet leuk. Ik krijg er honger van hihi.. Nog even geduld voor mij hihi
Ah mam, das niet prettig. Maar kun je geen daktarin smeren dan ofzo? Broodjes zijn achter de kiezen! Straks mijn naaimachine maar even naar beneden halen.... Denk trouwens dat ik morgen of overmorgen toch maar even de huisarts bel. Die pijn op mn rug blijft maar. Ben al gestopt met die antagel want dat maakt ook niet heel veel verschil. Het is net of er iemand op mn bovenrug staat, heel irritant soort drukkend zwaar gevoel!
Ok even wat leuks nu.... Ik ga vrijdag dus dobbelen met mn vriendinnen... Ik moet 3 cadeautjes van 5 euro aanleveren. Wil er dan als ik besluit het te gaan vertellen iig eentje tussen doen die ervoor zorgt dat er een lampje gaat branden dat ik zwanger ben Iemand een idee? En ook voor de andere 2 cadeautjes?
ah mams dat is niet fijn. Ik dacht dat je alleen spruw kon krijgen als je borstvoeding gaf maar niets is dus minder waar. Ik zou idd even langs de huisarts gaan ofzo. Zussie wat vervelend dat je zo'n last hebt van je rug. Ik hoop dat dit niet een begin is van de ellende die Noos en Zeeb hebben. Misschien dat een huisarts wat weet en anders een fysio. Als je nu al oefeningen doet maakt dat je rug sterker en is het misschien handig voor in de verloop van ej zwangerschap. poes mag even haar kapje af. de was race is begonnen!
Haha, Lente, wassen mocht toch? Alleen niet krabben! Geneest het een beetje? En ik heb geen last van mijn bekken hoor. Het is mijn bovenrug, vandaar dat ik dacht dat het mijn maag was maar nu weet ik het niet meer zo goed...
Ja ik had bij een babywinkel slofjes gezien met 'born in 2011'. Zit te zoeken of ze die ook met 2012 hebben maar nog niet gevonden. Pff lastig hoor. Mijn vriendinnetje op curacao is natuurlijk ook zwanger dus moet wel zorgen dat er geen misverstand komt. En het kindje van een ander is nu 8 maanden, dus ze moeten ook niet denken dat het voor dat kindje is...
wassen mag idd. Ze is ondertussen bij haar poten en ik denk dat straks haar hoofd gaat komen. Ben benieuwd of ze gaat krabben of alleen wassen. Ik ben benieuwd wat het is bij jou. Hoop dat de dokter iets kan vinden.
Ah juist.... zoiets bedoel ik: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.250867654961591.62214.185962074785483&type=1#!/photo.php?fbid=250867678294922&set=a.250867654961591.62214.185962074785483&type=3&theater
Ja, misschien is het wel gewoon spanning ofzo... Maar wat doe je daar aan... Of omdat ik al 2 weken niet in mn eigen bed slaap, dat dit matras gewoon wat minder voor me is...
die sokjes zijn leuk Zussie. Ook meteen heel duidelijk ik zeg doen! Misschien ook een flesje buikcremƩ van zwitsal voor moeders. Ook wel grappig. Wanneer zijn jullie ook alweer van plan om in jullie eigen huis te gaan wonen? Ligt de vloer er al in?
Ojaa Lente, das ook een goed idee! Die wilde ik toch al hebben Succes Lente met de dingen die je moest doen, hoop dat je je nog een beetje beter gaat voelen vandaag! Vloer kan er komende week als het goed is in (als we tijd hebben). Dan de meubels er op en moet alleen de 1e verdieping nog af, maar dan zouden we er op zich al kunnen wonen.
Hey schatjes! Even vlug een egoberichtje van mij, heb wel alles bijgelezen. Tas is ingepakt en we gaan zo lekker naar Valkenburg! Blijven daar ook overnachten, dus ben pas morgen tegen het avondeten weer thuis. Heb er zin in, even lekker met mannetje weg! We gaan cadeautjes shoppen om het te vertellen! En naar de kerstmarkt in de mergelgrotten! Mams, ohh mooie foto's! En ik weet niet of het klopt, maar je lijkt echt afgevallen! Afgezien van je buik dan Maar ziet er echt goed uit! Zussie, geen misslijkheid, jihoe ik heb ook zin in verse broodjes Echt super leuk die sokjes! Ik heb trouwens ook weer een nieuwe buikfoto gemaakt, maar kan het kabeltje zo even niet vinden, dus hij komt morgen Wel goed dat je ff naar de HA gaat! Hoop dat ze er snel wat aan kunnen doen! Lente, nu maar hopen dat het bij wassen blijft bij je katje Zeeb, ohh rot van die pijn! Dat het na je ontbijtje maar wegblijft, is maar niks anders,, Noos, haha party animal! Hier nog een, lag gister ook pas om half 3 in bed
De broodjes smaakten heerlijk Zussie,heb je voor daktarin eigenlijk een recept nodig? Zoiets zal het wel moeten zijn denk ik.Wil er vanaf en snel ook. Ik dacht ook dat spruw alleen tijdens de borstvoeding was,toch niet.Heb het liever nu als straks..het is echt heel pijnlijk tijdens de borstvoeding. Leuke sokjes!Zoiets hebben ze ook met kleertjes.Of iets om te spelen voor als de beeb op bezoek komt? Of is dat te ingewikkeld denken? Lastig dat die pijn niet overgaat Hier heeft de gyn ook antagel aangeraden,maar bij mij zit de pijn echt onder m`n borst en trekt dan zo samen naar het midden.Vooral de voorkant is pijnlijk bij mij. Straks husband even om uitleg gevraagd,dat mag toch wel? Hij snapt ook niet waarom hij het blijft uit stellen.Maar,om half 1 ga ik beginnen zegt hij.Dus ik zeg nog dat het mij daar niet alleen om gaat,niet om perse het nu aan de slag gaan.Maar wel om het voor 1 feb klaar te hebben.Tja,dan knikt hij ja en amen.. En nu is 13.00 en zit hij nog op z`n gat :x
Yara,wat gezellig naar Valkenburg! Het weer zit ook mee,daar ook hoop ik.Geniet er lekker van! Lief dat je dat zegt..ik ben niet afgevallen..2 kilo aangekomen.Maar die zitten echt aan m`n buik..lijkt alsof het vanaf de rest van m`n lijf naar m`n buik is gezakt haha Veel plezier in Valkenburg
Mams, ja klopt, dat wist ik wel, maar het ljkt of je voor de rest wel afgevallen bent. Zie je vooral in je gezicht! Wat rot dat die man van jou nog steeds op zn gat zit.. Rottig dat hij het nit snapt.. Wij gaan, tot morgen meiden!