wij hebben ook gekozen voor een korte naam. vriend heeft ook een korte naam, en ik tja er tussenin dus vond het wel mooi staan.
Whahaha die namen Zussie, ne ben ik toch wel heeeeel benieuwd naar je lijst Ik was straks ook even op namenjacht, maar mn lijst nog niet aan kunnen vullen.. Roos, truste meid! Lente, wat jij zei over de katjes, doe ik ook wel eens bijj mn neefje kun je zo zn armpje optillen en dan valt hij weer slap naar beneden
Zussie je lijstje wordt echt steeds langer haha Ik ben heel benieuwd wat er nu uit gaat rollen. Ik ben blij dat ik mijn namen al wel weet. Ik twijfel alleen of ik een tweede naam erbij wil of maar 1 naam. Mijn vriend wil maar 1 naam. Ik vind het zo kort staan met de achternaam erachter.
Hmm Stef.. Weet niet, niet mijn smaak vriend van mn schoonzus heeft Stephan, (uitgesproken als steffan), misschien is dat nog wat?
ik kan niet meer ga mijn bed opzoeken. tot morgen! ( niet teveel kletsen dan moet ik zoveel bijlezen haha )
Ik ga ook naar mijn bed. Ff teuten met mannetje en dan ga ik omhoog. tot morgen! hoewel, moet kerstversieren op school. Zucht.
OMG die lijst is echt een kilometer... Ga hem eerst met mannetje opschonen voor ik hem weer een keer hier post
Truste Zeeb en Lente! Aahh Zussie, doe anders ff random een lijstje van 10 namen ofzo, ben nu echt nieuwsgierig!
Nee, ik ben er uit hoe mijn zoon gaat heten... Ineens heb je het! Kom ergens een topic tegen waar iemand een zoontje heeft die zo heet.... het is gewoon mooi... Zal wel even een random lijstje doen waar hij tussen staat... Ik ga vast nog een keer of 100 wisselen
Whoaa Zussie, dat doe je snel! Ik kwam laatsts Avey tegen voor n meisje, ziet er super mooi uit, maar de uitspraak is dan Evie. En dan vin ik het niet meer mooi voor mezelf heb ik DE namen al wel gevonden, maar goed, vriend moet het ook mooi vinden Ben benieuwd ofk m eruit pik Zussie
- Tije - Tijs - Lenn - Nimm - A(a)ron - Joah - Siem - Sten - Amon - Timme - Seth Zo, dit is wel een groot genoege greep uit mijn lijstje... Ik ga zo in mn nest liggen.... Mijn zijkanten gaan weer zeer doen...
Ohhh Seth is leuk! Staat ook alweer een tijdje op mn lijstje Timme is ook geweldig en Aaron ook! Hmm, dat is minder, welteruste dan! Tot morgen