Dat is ook zo Yara.. +2 kilo buik,-2 kilo bij de rest haha.Ik vind het niet erg,prettige bijkomstigheid haha
Mams, je kunt daktarin volgens mij wel zonder recept krijgen. Miconazol is precies het zelfde, dat hebben ze wel bij de apotheek en bij de etos of DA ook wel gewoon. Heb het ook een keer moeten halen toen ik dacht dat ik ringworm had (bleek heel iets anders te zijn, maar goed) dat heb ik dus gewoon zonder recept gekocht! Als die Beeb al die kilootjes nou mee naar buiten neemt mams dalijk dat zou ook niet verkeerd zijn! Is die vent van je inmiddels begonnen? Yaar, veel plezier meissie! Lekker genieten!
nog steeds ''ziekjes'' futloos, misschien van weinig slaap vannacht lig op de bank met een dekentje af en toe wat lezen, beetje internetten. is het ook echt weer voor. morgen weer actief en reageren op alles (hoop ik)
Zooo ben ik ook weer even. Alles bijgelezen en ook wat gereageerd maar ben een beetje warrig dus sorry als ik niet op iedereen en alles goed heb gereageerd @Zussie: wat lief van je moeder! Klinkt als een leuk zwangerschapsboek. Ik zou het persoonlijk nog niet vertellen aan al je vriendinnen. Toen wij het na 8 weken aan onze ouders en best friends vertelden voelde het zelfs nog niet helemaal goed omdat we toch die 12 weken nog niet voorbij waren. Voor iedereen natuurlijk gevoelskwestie maar dit ismijn ervaring @Lente: ahhww meissie toch! Gelukkig kon je goed nieuws delen dit keer! @Zeeb: jeetje wat balen toch met je rug. Hoop dat het snel weer zakt! En beterschappies, gelukkig is het geen weer om leuke dingen te doen. @Mams: jeeeetje wat een mooie buik al! En leuke buikband ook @Yaar: oh heerlijk! Kan je vertellen dat het daar erg gezellig is deze tijd van het jaar. Veel plezier samen!! Hier verder alles goed! Echt een hoogtepuntje van het weekend: gisterochtend voor het eerst ECHT beebje voelen schoppen!! Wouwieee Ben er heel zeker van, voelde het vannacht weer, zo bijzonder! Tis toch wel anders als wat ik eerst voelde maar dit is wel duidelijk. Verder eindelijk weer eens wezen stappen van de week, heerlijk, lekker gedanst! Gisteren lekker gegeten met fam, die schrokken helemaal van de aanblik van m'n buik die steeds groter wordt haha! Vandaag lekker chill-dagje met vriendlief, die is brak dus we hangen nog steeds op de bank hihi Ach moet kunnen, tis zondag!
Haaa Babs, leuk je weer eens te zien Wat bijzonder dat je je beeb gevoeld hebt, nu kun je dus echt gaan genieten van het getrappel zo leuk! Ik snap je punt... alleen wij hebben het onze familie, broers en zussen al met 4 weken verteld Mijn beste vriendinnen weten het ook al... Het zal denk ik inderdaad per persoon verschillen. In Nederland is het gebruikelijk het zo lang geheim te houden, maar volgens mij is Nederland het enige land waar dat zo wordt gedaan. Zowel mannetje als ik zijn vrij gemakkelijke praters en hebben het hart wel op de tong, dus als het mis gaat vind ik het alleen maar fijn als mensen het weten. Iedereen weet ook dat we naar het zh gingen enzo. Het is de dag voor mijn echo, dus ik kan ze gewoon zeggen dat ze nog niet te hard moeten juichen. Ik denk gewoon niet dat ik het voor ze verborgen kan houden tijdens een slaapfeestje want het ging afgelopen vrijdag al super moeilijk en de volgende keer dat ik ze weer allemaal tegelijk zie is misschien wel over 2 maanden en nu is ook wel een leuke gelegenheid. Maar ga nog wel even overleggen met die vriendin die het al weet... Hier schijnt de zon trouwens!
@Zussie: ja echt heel fijn En snap je punt hoor! En bedoelde het ook niet vervelend ofzo, ik geef je alleen mijn ervaring zodat je dat mee zou kunnen nemen in je beslissing... ofzo Maar als je dat zo beschrijft zou ik er denk ik ook voor kiezen om het te vertellen, toch wel heel leuk als je al je vriendinnen bij elkaar hebt! En duidelijk aangeven dat mensen nog wel ff rustig aan moeten doen kan geen kwaad idd
Nee, nu maar hopen dat ze dat ook echt doen Maar moet wel goedkomen denk ik... Mijn criterium voor de 12 weken is gewoon een beetje.... aan wie zou ik het vertellen als ik een miskraam zou krijgen? En dan zouden zij het ook weten. Ook omdat er gewoon zo vaak lollig aan je gevraagd wordt of je al iets te vertellen hebt en daar heb ik dan niet zo veel trek in denk ik! Het zijn ook niet de eerste de beste hoor... zijn meiden die ik al bijna 15 jaar ken... Maar goed.... zoals je merkt neig ik er toch naar het gewoon te vertellen
hello girls! ben gister een hapje weze eten met een vriendin en naar new years eve geweest, een erg leuke film! @mams: leuke buikband en mooie foto's! balen dat je miss spruw hebt, dat is niet fijn! ( wat ik gehoord heb van andere ) balen dat je mannetje niet doorklust. snap wel dat je graag verder wil. komt vast goed! @ yara: je leest dit niet meer denk ik ,maar wil het toch nog ff zeggen: veel plezier in valkenburg! ik heb gister een bestelling bij moo*s gedaan, ben benieuwd oke ik moet vandaag ff de knoop doorhakken over een zorgverzekering en wil nog ff kijken voor iets leuks voor de kerst/oud&nieuw.
Zooo ik ben even lekker naar buiten geweest. Ik werd zo gaar opeens...lekker het waterige zonnetje opgezocht. Babs, wat heerlijk dat je bent wezen dansen! Dat mis ik echt nu!! Hoe graag ik ook zou willen, mn lijf wil het niet meer. Roos, jij hebt ook n gezellige dag dus gehad. Lijkt me een hele leuke film! Mams, is er al actie geweest thuis? Zeeb, hoop dat je inmiddels alweer n beetje bent opgeknapt. Yaar, heeel veel plezier, lekker hoor een nachtje weg!
Yaar gezellig hoor naar Valkenburg! Veel plezier met je mannetje. Mams heeft jouw man nog wat gedaan vandaag of is het bij luierdag gebleven? Zussie wat spannend dat van de week de vloer erin gaat. Dat is dan zo'n groot verschil in een keer. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Foto's Babs wat gaaf dat je je kindje hebt gevoeld. Is al best vroeg of niet? Nu kijken wanneer je het nog meer voelt! Wij hebben vanmiddag in de stad een kerst-voorleesboek voor mijn s.ouders gehaald. Mn vriend wil het ze toch graag met kerst vertellen aangezien heel januari bij ons vol staat. We geven er de mededeling 'kunnen jullie volgend jaar met de kerst jullie nieuwe kleinkind voorlezen'. Ik ben dan 8.2 dagen. Als het deze week maar goed gaat, dan ben ik voor mn gevoel al over een drempel heen. Meiden hoe zit het trouwens met jullie broeken? Ik denk echt dat ik in de vakantie op jacht ga naar een nieuwe broek. Al mn knopen knellen. Ik zal mn zus eens blij maken met extra kleren de komende tijd in bruik leen
Huh..ik vond het al zo stilletjes hier..was mijn abbo op dit topic weg.Kan dat nou? Ik zit geboortekaartjes en teksten te zoeken,heb 1 proefkaartje besteld.Ben nog verder aan het neuzen. Lente,ik kwam deze tegen: Geboortekaartjes maken | Online doe je dit zelf, ook met eigen foto! | Geboortekaartjesprinter Echt hele leuke uiltjes kaartjes,voor jongens en meiden Husband had straks een half uur wat gedaan en ging toen weer zitten.Arghh,ik was het zo zat..dus toen ging ik zelf maar aan de slag.Toen ging meneer ook in actie komen.Nou,ik ga hem iedere dag achter z`n vodden zitten..als het niet anders kan dan maar zo..grmm.
Leuk mams die site met kaartjes. Ik wil idd iets met uiltjes...hoe kon je dat zo raden Ik heb me er alleen nog niet heel veel in verdiept. Ik ben nu een voorgerecht en een nagerecht aan het zoeken voor met kerst. Zucht...ik vind nu gewoon even niks lekker haha
Mag je makreel als je zwanger bent? ja toch? Hoe zou jij dit voorgerecht vinden? Graag eerlijk beantwoorden haha Albert Heijn
Ik hou niet zo van vis lente,dus ik zou er niet blij van worden Die kaartjes zag ik voorbij komen,dacht ff laten weten hihi Ik vind het tegenvallen met de kaartjes..heb net een leuke site gevonden.Zie ik kaartjes staan vanaf 1,44..ook nog leuk.Is het bij een bestelling vanaf 250 kaartjes. Voor 50 kaartjes betaal je 3,- per stuk,ik snap het principe van hoe meer hoe voordeliger.Maar dit vind ik wel erg gortig..
300 zou wel een beetje heel veel zijn om af te nemen. Vreemd verschil idd. Ik verdiep me daar nog niet in. Wij zijn ons nu aan het richten op hoe we het gaan vertellen. Kaartjes vind ik wel altijd heel leuk om te snuffelen. Ben benieuwd of ik nog net zo makkelijk ben als het een kaartje voor mezelf is.
Vast niet Lente haha...al is er behoorlijk wat aanbod..voor ieder wat wils Ik heb het kaartje nog niet gevonden helaas..ja die voor 3,- p.stuk (excl envelop van 0,30) ...dus we zoeken nog verder. Mss deze week bij een drukker binnenlopen,mss vind ik dat nog handiger ook
Ik kijk vaak op achterkanten van geb. kaartjes die ik binnen krijg waar ze vandaan komen. Dan ga ik daar ook vaak even snuffelen op site's. Zo kom je soms toch weer nieuwe tegen. Ik denk dat wij een vriend van ons tegen de tijd gaan vragen of hij wat kan maken. Ben benieuwd of hij iets met uiltjes kan.
Ik vind die uiltjes op jojojanneke ook altijd erg leuk. Die staan tot nu toe in mijn favoriet. Wie weet kom ik nog leuker tegen.
ik waai ook even aan lente, ik hou ook totaal niet van vis dus aan mijn mening heb je niets mams, zijn jullie nog een beetje opgeschoten met alle dingen die nog moeten gebeuren ? yaar, veel plezier dit weekend! Hier nog steeds zwakjes in gezondheid, beetje hangerig, slapjes etc