Ik heb alle kaartjes bij de gyn hier en in Deurne al bekeken..dacht daar wel iets te vinden.Ben denk ik toch geen makkelijke wat dat betreft
Wat rottig Zeeb dat je je nog steeds zo ellendig voelt. Een goede nacht en dan hoop ik voor je dat je je morgen weer wat beter voelt. Ik weet dat ik er ook optijd in lig vanavond. nog 5 dagen werken en dan lekker bijtanken. hmm waarom houden jullie allemaal niet van vis, zo schiet het niet op he met mijn keuze
Lente, ik ben dol op makreel dus aan mij is het wel besteed! Je mag het ook tijdens de zwangerschap, is juist goed vette vis! Ik zoek ook nog een toetje... pffff Wat betreft broeken, ik draag bijna geen broeken dus weet niet. Heb meestal legging/panty met een jurkje dus dat merk ik niet zo. Heb wel vorige week voor het laatst een tregging aangehad want dat elastiek knelde dus enorm, had een hele rode band op mn buik staan, haha! Ga morgen even mn zus dr kledingkast plunderen op buikgeschikte jurkjes enzo zodat ik wat extra heb om aan te doen! Ik ga geboortekaartjes zelf maken van vilt! Zoals dit: Geboortekaartjes van vilt! | Jipperdepip | Collecties maardan mijn eigen variant.
Ik hou ook van vis! Lijkt me een heerlijk gerecht. Je moet alleen opletten dat je verse vis neemt, niet voorverpakt, daar kan namelijk iets inzitten wat je niet mag. Ben even de naam kwijt. Zelfde geld voor zalm...mag allemaal als t maar niet vacuüm verpakt is.
Dat hadden we van jou natuurlijk kunnen denken dat je ze zelf ging maken. Je bent toch zo heerlijk creatief! Moet je dan niet nu alvast beginnen met het kaartje, best veel werk lijkt me zo. Ik heb ook 2 toetjes gevonden met fruit. Bij ah. Meloen met rood fruit en vanille room of coupe rood-wit-blauw. beide lekker met fruit. Dit ook aangezien mijn schoonzusje met een dieet bezig is om een bepaalde bacterie uit haar darmen te krijgen. zij kan dan alleen het fruit eten.
Zussie wat een super leuke kaartjes!! Maar is dat niet ontzettend veel werk? Weet niet hoeveel kaartjes je nodig hebt....wij 80 stuks ongeveer. Lijkt me toch n hoop werk. @ broeken: paar broeken zaten ook al snel niet lekker. Heb ook n tijdje met elastiek om mn knoop gelopen, werkte prima voor even. Ook omdat de banden om positiebroeken nog te groot waren
oja verhip. Hoeveel dagen mag je het dan in de koelkast bewaren? Als ik het vrijdag vis haal is dat dan te vroeg voor zondag?
Daar heb ik niet zoveel verstand van...maar mij lijkt dat dat wel kan. Anders even aan de visboer vragen!
Vind het maar lastig. Wij maken dus bij mijn familie gluhwijn ijs... Voor sfamilie moet ik nog wat bedenken.... We hebben eerder een toetje gemaakt met kaneelkoekjes, amarettomascarpone en rood fruit.... en een voorgerecht een soort hele grote chapignons gevuld met brood, parmezaan en peterselie geloof ik (was ook super lekker) en dan had ik sterren gestanst uit witbrood en die geroosterd en er bovenop gelegd, Zag er super leuk uit! En vis mag inderdaad niet vacuum verpakt, alleen vers. Listeria is wat je bedoelt Noos En ik ga met 6 weken nog niet beginnen met mn geboortekaartjes hoor Volgens mij valt het wel mee hoeveel werk het is, en ik kan wel wat hulp krijgen bij het knippen enzo... Wil ook eerst weten wat het wordt
Gelukkig is het nog geen kerst. Ik ben nog nooit zo laat geweest met iets bedenken als dit jaar. Sowieso komt er de laatste paar dagen niks uit mijn handen. Moet eigenlijk nodig dweilen maar ook dat stel ik steeds uit. Zit het liefst op de bank. Ik neem me voor in de vakantie mijn huis weer tip top in orde te maken.
Juist, dat bedoel ik Zussie haha! Ik zorg bij mijn fam. voor t toetje...lekker chocoladefondue met fruit en ijs. Bij mn sfamilie samen met schoonzus en zwager koken...menu onbekend nog. Merk alleen wel dat als ik wat langer in de keuken sta en actiever bezig ben dat mn lijf het niet helemaal bij kan benen. Echt jammer juist omdat erna nog een lange leuke avond op t program staat.
Haha Lente, echt heel herkenbaar! Ik hang ook maar een beetje op de bank.... terwijl mijn gordijn naar me roept... Maja, komt wel weer denk ik dan. Ik geef er ook maar gewoon aan toe omdat ik denk dat mn lijf die rust gewoon nodig heeft. Die beeb groeit zo hard de eerste weken!
Gisteravond op dat feest ook, ik was blij dat bijna iedereen gewoon op een kruk of stoel zat. Dat het een wat ouderen feestje was zeg maar. Zo kon ik zitten en hield ik het een stuk langer vol. Dat futloze ben ik van mezelf niet gewend. Moet er maar aan toegeven idd en gewoon lekker zitten. Blij dat jullie het ook herkennen, dan weet ik tenminste dat het erbij hoort.
Haha futloos, dat is het goede woord ja. Ik moest vrijdag op het feestje ook echt gaan zitten.... Zolang ik een beetje hang gaat het ook wel, maar als ik wat ga doen wil ik eigenlijk zo snel mogelijk weer zitten! Hmm heb even zitten kijken... We hadden voor onze bruiloft 115 kaarten nodig... Nu is de lijst wel wat veranderd in de loop van de jaren, maar misschien maar even aanpassen binnenkort... En even berekenen hoeveel vilt ik nodig ga hebben, vind die dubbele die je open kunt klappen toch wel mooier dan die uitschuifkaarten. Dat vierkant dat er in zit kunnen we evt wel zelf afdrukken, dat scheelt ook weer in de kosten!
Ik heb inmiddels heel wat kaartjes voorbij zien komen..maar nog steeds niet..Geduld hihi Lente,hier ook lamlendig..heb nog geen kerstkaarten geschreven en mss dat ik dat ook maar niet ga doen.Stuur ik iedereen online wel een kerstgroet Voor kerst hoef ik nergens voor te zorgen..1e kerstdag zijn we thuis,dan gaan we gourmetten.En 2e kerstdag eten we bij m`n ouders.
Jaa,altijd gezellig.Kids vinden het geweldig,dus dat doet het altijd goed.Een kerst zonder gourmetten is geen kerst voor de kids denk ik haha
Ooooh serieus heb ik daar echt zin in... Ik heb net gegeten maar kom maar op met die schotel, haha! Zo heb gelijk een beetje de gastenlijst bijgewerkt... Dat worden een hoop kaartjes! Ik vind het zo lastig te bepalen wie je wel en niet stuurt... Vooral op mn werk. Sommige collega's wil ik een eigen kaart sturen, en anderen zien hem wel op het werk...